Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et osaa leikata lapsesi hiuksia siististi ja kunnolla, voisitko jättää homman ammattilaiselle?

Vierailija
03.06.2017 |

Aina välillä näkee lapsia, joiden hiukset on leikattu ihan miten sattuu. Surettaa näiden lasten puolesta. Kyllä lapsetkin ansaitsevat kauniit ja hyvinleikatut hiukset.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Neljän vuoden vääntö että saatiin se arka lapsi suostumaan parturille, ei auttanut esimerkit eikä harjoittelut, ei lahjonnat ei mitään. Ja sitten kun se sinne saatiin, lapsi vihasi lopputulosta niin paljon, että ei suostu menemään uudelleen. Ja siitä riemusta sai maksaa 31 euroa.

Ei ne lapset osaa eikä uskalla vieraalle selittää mitä ne haluaa.  Vasta kymmenen täytettyään noi on saaneet jotenkin ilmi toiveensa niin että parturi tajuaa ja sittenkin se voi alkaa vängätä vastaan, että ei voi tytölle leikata niin lyhyitä hiuksia.

Vierailija
22/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muiden lasten tukat ovat sinun asiasi syystä että? Oletko parturi-kampaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan entä jos omaakin leikata hyvin? Kyllä mä kohtaan väittää, että meidän lasten hiukset on tyylikkäämmät kuin kampaajalla käyneiden tuttujen lasten. Ihme pottatukkia leikkaavat vieläkin.

Vierailija
24/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii jos tulet ilmaiseksi sopivin aikavälein leikkaamaan neljän lapseni hiukset. Omanikin voisit leikata kun viime kampaamokäynnistä on jo yli 10 vuotta aikaa.

Ai ei sovi vai? No pidä sitten suusi kiinni!

Voin kyllä kuvitella, miltä latvasi näyttävät.

Hyviltä näyttävät. Vuosittain saa leikata reippaasti latvoista pois kun kasvuvauhti on hurja. Pitkät suorat hiukset on helppo miehenkin leikata.

Vierailija
25/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Korotus omaishoidontukeen siinä tapauksessa. Niin ja samalla aistiyliherkkyys pois, että kampaaja saisi tasaista jälkeä.

Vierailija
26/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani on pitkät korkkiruuvikiharat. Kun vein hänet parturiin, korostamme koko ajan että leikkaa vain hieman. Veti takaa ihanat enkelikiharat pois, vaikka valvoin koko ajan. Sitä surtiin paljon, mutta onneksi hiukset eivät suoristuneet. En ole uskaltanut enää viedä parturiin ja saksin itse kiharoita sieltä täältä. Kaunis on tukka silti.

Vierailija
27/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä. Ihan hyvä vaan jotta koulussa niitä sitten pilkataan. Saavat masennuksen ja keskari tippuu. Sen jälkeen se on amis ja paskaduuni kaupan kassalla tai siivoojana. Oppivat nekin kullannuput nöyriksi eikä horoiksi jotka myyvät itseänsä dubai prinsseille ja los angelesin räppäreille. Ei elämän pidä olla mitään ruusuilla tanssimista.

Vierailija
28/31 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketuttaa kampaamoissa, että maksaa mansikoita ja lopputulos on mitä sattuu.

Vierailija
29/31 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii jos tulet ilmaiseksi sopivin aikavälein leikkaamaan neljän lapseni hiukset. Omanikin voisit leikata kun viime kampaamokäynnistä on jo yli 10 vuotta aikaa.

Ai ei sovi vai? No pidä sitten suusi kiinni!

Voin kyllä kuvitella, miltä latvasi näyttävät.

Et siis tajunnut pointtia? No, minkä sille mahtaa jos on ollut siellä jonon häntäpäässä kun älyä on jaettu. Mutta pääasia että tukka on hyvin vai mitä?

Vierailija
30/31 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen osaa hiuksia leikata. Itse oon jo varmaan kymmenen vuoden ajan leikannut omani sähkökoneella.

Vierailija
31/31 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokainen osaa hiuksia leikata. Itse oon jo varmaan kymmenen vuoden ajan leikannut omani sähkökoneella.

Voiko sillä tasata latvat ja ohentaa paksua harakanpesää?