Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtarilanka - Kumpi pihtasi, miksi ja kaduttiko jälkeenpäin?

Vierailija
03.06.2017 |

Lanka kaikille miehille/naisille, jotka ovat parisuhteessaan pihdanneet viimeisen vuoden aikana.
> Kumpi pihtasi ja kuinka kauan?
> Mistä syystä?
> Millaisia reaktioita aiheutti?
> Keskustelitteko asiasta pihtaamisen päätyttyä vai jäikö asia leijumaan ilmaan?
> Kaduttiko jälkeenpäin?
> Aiotko pihdata jatkossa / hyväksytkö kumppanin pihtaamisen jatkossa?

Pihtarilanka - Kumpi pihtasi, miksi ja kaduttiko jälkeenpäin?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkuttaako pihtaajan omatunto koskaan? Olen miettinyt.

Vierailija
42/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystävättäreni mies pihtasi seksiä 6 vuotta. Mies ei olisi millään halunnut erota kuitenkaan ja naisen irrottautumisyrityksiin meni monta vuotta. Tosi turhauttavaa seurata sivusta, kun se aina palasi takaisin suhteeseen. Nyt ovat vohdoin eronneet pysyvästi. Käy sääliksi, hänellä meni pitkä aika elämästään hukkaan ko. miehen kanssa. Mies oli muutenkin kamala, yritti estää naisen yhteydet kavereihinsa ja huusi tälle ja haukkui hu0raksi. Onneksi pääsi eroon lopulta.

Minusta pitää erottaa pihtaus ja haluttomuus toisistaan. Jälkimmäinen on ongelma, joka johtuu ehkä jostain suhteen isosta ongelmasta tai epätyydyttävästä seksistä tms. Edellinen taas on yksi väkivallan muoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihtari täysin neljä vuotta. Siinä vaiheessa vihdoin erosimme. Hän ei suostunut myöskään nuolemaan, sormettamaan tai mitään muutakaan. Syyksi sanoi epävarman seisokin. Ei suostunut selvittämään mistä johtui, potenssilääkkeet eivät hänellä auttaneet. Itse epäilin pahaa testovajetta, hänellä muitakin oireita kasapäin. Raivostui kun yritin edes ehdottaa että kyse testovajeesta ja onko sitä mitattu. Lopulta en jaksanut enää kyselllä vaan päätin alkaa säästää rahaa eroa varten. Tätä oli vähintään viimeiset puoli vuotta ellei vuosi.

Vierailija
44/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien pihtaaminen on ollut hyve?

Vierailija
45/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen = narsismia

Vierailija
46/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtarit pakenevat ongelmiaan ja kostavat sen seksuaalisella vallankäytöllä sen sijaan että aikuismaisesti keskustelisivat parisuhdeasioistaan.

Huutista elämänkoululaisille!

Vierailija
47/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pihtaamista, jos mies ei suostu koskaan minkäänlaiseen seksiin menkkojen takia jopa 2 viikkoon? Ainakin se tuntuu erittäin ikävältä ihan kuin olisin jotenkin saastainen niin ison osan elämästä.

Vierailija
48/49 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tohtori ja pihtaan koska haluan jaksaa töissä.

Vierailija
49/49 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "pihtasin" aikoinaan 2 vuotta. Kyllästyin lopullisesti siihen, että silloinen naiseni jatkuvasti nöyryytti minua seksissä. Pihtasi ja sanoi minua vastenmieliseksi. Lopulta kyllästyin siihen jatkuvaan tuhahteluun ja silmien muljautteluun ja tein päätöksen, että mun ei tarvi kerjätä. Päätin, että akka saa itse tehdä seuraavan aloitteen. No sitä ei tullut kahteen vuoteen ja lopulta päätin lähteä suhteesta. Nyt olen ollut 15 vuotta yksin. Ei tarvi kenenkään olla näin vastenmielisen miehen kanssa.