Kuinka usein olet yhteydessä äitiisi?
Mulla tytär 22v ja on nyt parisen vuotta asunut omillaan. Ollaan ihan päivittäin yhteydessä whatsappin kautta tai soitellaan. Nähdään ainakin kerran viikossa. Ollaan läheisiä tykkään tästä että ollaan paljon yhteydessä. Kuinka usein muut ovat yhteydessä lapsiinsa/vanhempiinsa?
Kommentit (8)
1-3*/vko soitellaan tai tekstaillaan. Nähdään 2-4*/v kun välimatkaa 350km.
0 kertaa vuodessa. Asutaan samassa kaupungissa. Ei edes moikata toisillemme.
Pari kertaa viikossa soitellaan. Äiti on jo 76v. Aika pitkiä puheluja puhutaan. Pidemmillä lomilla menen äidin luo muutamaksi päiväksi. Meilläkin pitkä välimatka, mutta onneksi mun muut sisarukset asuu siellä lähempänä.
On ihanaa kun on hyvät välit. Äiti on jo sairas, ei varmaan montaa vuotta ole jäljellä.
Melkein joka päivä, välillä voi tosin olla muutamia päiviä kun ei olla yhteyksissä.
Ennen oltiin tekemisissä päivittäin puhelimitse, jopa useita kertoja. Nyt on turha odottaa puhelua haudan takaa. Voi kun kerran vielä saisikin puhua.
Käyn 1-2 kertaa viikossa kotipaikkakunnalla vanhempien luona vaikka välimatkaa on yli 100 kilometriä. Muuten soitellaan tai viestitellään jos on jotain asiaa. Äidin on tosi vaikea hyväksyä itsenäistymiseni (vaikka olen jo 25!). Äiti jaksaa melkein joka kerta käyntini jälkeen syyllistää "joko sun taas pitää mennä?". Ei mun pidä, vaan mä _haluan_ mennä omaan kotiini, tulen kyllä kylään mutta asun omillani :D
Pari kertaa viikossa.