Kissat ovat älykkäämpiä kuin jotkut ihmiset
Osaavat matematiikkaa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat älykkäämpia kuin SUURIN OSA ihmisistä.
Kyllä! Kissat osaavat ajatella omilla aivoillaan ja toimia sen mukaisesti. Ihmiset juoksevat hysteerisenä massana milloin minkäkin trendin perässä ja kiusaavat kaikkia, jotka eivät senhetkiseen muottiin mukaudu.
Viittaatko professori Tatu Vanhasen & al tutkimuksiin rotujen välisistä älykkyyseroista?
Yksi ilmeinen typeryyden muoto on olla kyseenalaistamatta omia johtopäätöksiään ja motiivejaan.
Totta. Eläimet ovat älykkäitä. Ihminen usein luulee, että eläin ei olisi älykäs, koska se ei itse kykene ymmärtämään tapaa jolla eläin kommunikoi. Moni eläin olisi Mensan jäsen jos saisi mahdollisuuden. Toki ei voi suoraan verrata, koska Mensan testi on ihmisen kehittämä ja soveltuu ihmisille. Mutta esim ihminen tuskin pääsisi kissojen Mensaan, koska se siellä tarvittaisiin älykkyyttä, johon ihminen ei kykene.
Kun lukee uutisia, niin tulee sellainen olo, että kastemadotkin ovat älykkäämpiä kuin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Eläimet ovat älykkäitä. Ihminen usein luulee, että eläin ei olisi älykäs, koska se ei itse kykene ymmärtämään tapaa jolla eläin kommunikoi. Moni eläin olisi Mensan jäsen jos saisi mahdollisuuden. Toki ei voi suoraan verrata, koska Mensan testi on ihmisen kehittämä ja soveltuu ihmisille. Mutta esim ihminen tuskin pääsisi kissojen Mensaan, koska se siellä tarvittaisiin älykkyyttä, johon ihminen ei kykene.
Mun kissa kuuluu kissojen Mensaan. On erittäin älykäs kissa, oikein erityisesti korostuu hänen tunneälykkyytensä. Hän on myös suorittanut erikoispsykologian tutkinnon ja toimii laillistettuna psykoterapeuttina.
Joskus olen kateellinen kissalleni, ei tarvitse käydä töissä, ruoka tuodaan naaman eteen ja hän saa löhötä rauhassa koska vain haluaa. Tarpeen vaatiessa pääsee ikkunan kautta ulos omalle verkotetulle alueelleen.
Mitä se kissakaan on muuta kuin pierevä ja haiseva tuijottaja, jonka "älykkyyden" omistaja heijastaa omistaan tai niiden puutteistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa kuuluu kissojen Mensaan. On erittäin älykäs kissa, oikein erityisesti korostuu hänen tunneälykkyytensä. Hän on myös suorittanut erikoispsykologian tutkinnon ja toimii laillistettuna psykoterapeuttina.
Onko kissallesi vielä vapaita aikoja jäljellä? Ottaako ylipäätään Homo sapienseja asiakkaikseen?
t. ahdasmielisiin ja lässyttäviin ihmispsykoterapeutteihin kyllästynyt H. sapiens.
Kissat ovat älykkäämpia kuin SUURIN OSA ihmisistä.