Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen elänyt koko viikon tomaateilla ja jäätelöllä!

Vierailija
03.06.2017 |

Huomasin juuri, että tämä viikko meni jäätelön ja muutaman tomaatin varassa :D Teen töitä kotona ja oli niin tiivis aikataulu, että en vain ole ehtinyt kauppaan. Niinpä olen vain nappaillut pakastimesta jäätelöä ja sen lisäksi syönyt tomaatteja, joita sattumoisin oli vähän reilummin. Onneksi työ alkaa olla valmis ja pääsee ruokakauppaan!

Onko muilla tällaisia erikoisia ruokavalioita poikkeustilanteissa tai yleensäkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: Oli unohtua, että olen juonut teetä ja vettä sekä ottanut joka päivä monivitamiinitabun ja kuituvalmistetta. -ap-

Vierailija
2/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten erikoista, mutta nyt syön tomaatteja paljon. On halpaa ja hyvää. Varsinkin suolatomaatit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla karmea olo nyt.

Vierailija
4/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kymmentä litraa sinulla siis on ollut jäätelöä? Tomaatteja pitäisi olla ainakin 5 kiloa per päivä, että tuntisi syöneensä jotain.

Vierailija
5/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla karmea olo nyt.

Ei oikeastaan. En ole mitenkään ahminut sitä jäätelöä, vaan syönyt pari puikkoa päivässä. Melkein siis paasto :) Mutta tosiaan näin hektinen työrupeama tuli vähän yllättäen enkä osannut varautua. -ap-

Vierailija
6/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kymmentä litraa sinulla siis on ollut jäätelöä? Tomaatteja pitäisi olla ainakin 5 kiloa per päivä, että tuntisi syöneensä jotain.

Jäätelöt ovat puikkoina ja tuutteina, pari olen syönyt päivittäin. Tomaatteja oli muutama kirsikkatomaattirasia. Nyt muistin, että söin joinakin päivinä myös muutaman viipaleen juustoa. Paino ei ole pudonnut varmaan yhtään, mutta ei ollut tavoitteenakaan. -ap-

Vierailija
7/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se yksi Fast Show äijä, joka sanoi syönneensä pääasiassa taramasalataa.