Minä kuolen pian :-(
Minä olen vakavasti sairas, koska olen ollut viime aikoina selvästi väsyneempi kuin ennen. Äskenkin nukahdin sohvalle ja se että minä nukun päivällä on ilmiselvä merkki, että minä olen sairas. Kyllä tässä pitää ruveta hautajaisiani järjestelemään, vaikka minulla oli suunnitelmissa, että ensi kesänä kun olen vielä 36-vuotias tai jo täyttänyt 37 vuotta, niin olisin muuttanut tässä lähistöllä olevaan asuntoon kun se vapautuu sen nykyisen asukkaan muuttaessa siitä pois rakenteilla olevaan uuteen kotiinsa ja olisin asunut siinä asunnossa noin 50 vuotta kunnes olisin muuttanut vanhainkotiin, mutta ei siitä tule nyt mitään, kun minä jo joskus kuukauden päästä makaan hautuumaalla turpeen alla ja kasvan koiranputkea :-(
Kommentit (8)
Jos ei sauna, viina tai terva auta niin kyllä sit kuolo korjaa. Keveitä multia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä sairastat?
Jotain kalvavaa, kuolemaan johtavaa sairautta kuten hivutustautia.
Todella siis TODELLA mauton aloitus jos tämä on taas näitä wannebe-sairaita. Oikeasti tälläkin hetkellä ihmisiä lapsista aikuisiin taistelee hengestään ja ois varmaan valmiit antamaan lisäajasta oikean kätensä. =( Sitten toiset pilailee näin, surullista.
Sulla on jotain todella ripeää koiranputkea, ei se siinä hiekassa kovin nopeasti kasva enää heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Moi H.
Tulin sanomaan samaa.
Miksi? Mitä sairastat?