Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokaa hampaiden välissä, kommentoitko?

Vierailija
03.06.2017 |

Jos huomaat puolisosi, kaverisi, äitisi ym. hampaissa ruokaa niin kommentoitko asiaa? Vai jätätkö asiaan vaan kommentoimatta/ huomioimatta?

Itse olen todella otettu, jos joku sanoo et hei sulla on ruokaa hampaiden välissä. Ja itsekin herkästi kommentoin, jos näen jollain muulla olevan. Tässä nyt tapahtui niin, että kommentoin kyseiseisstä asiaa ja vastapuoli ei ollutkaan kiitollinen sanomisistani vaan lähinnä ihmetteli miksi kommentoin!? Olen hämmentynyt! Onko todella niin, että menin liian "iholle"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanon jos tilanne on sellainen että voin hienovaraisesti mainita asiasta. Itsekin olisin kiitollinen jos joku sanoisi minulle, jos vaikka sukkiksissani on silmäpako tai on salaattia hampaissa tai vessapaperia kengänpohjassa. Tiedän kyllä ihmisiä jotka eivät sano tällaisista, monesti ovat sellaisia vähän vahingoniloisia passiivisaggressiivisia viisikymppisiä naisia.

Vierailija
2/3 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muuten minäkin kuulla muiden mielipiteitä, onko töykeää kertoa toiselle että hänellä on salaatinpala etuhampaassa tai muuta vastaavaa? Jos kerta ap:nkin tuttava ihmetteli miksi ap moisesta sanoo.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kertoisi jos sukulaisella tai kaverilla on salaattia hampaissa tai sepalus auki? Melko varmasti ko henkilö haluaa korjata asian, ja häntä kai harmittaa varsinkin jos muut huomaavat sen mutta jättävät asian tarkoituksella huomauttamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä