Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän on tultu, mieheni (tumma) tarjosi autokyytiä kipsin kanssa klenkkaavalle naiselle, poliisit nyt kimpussa

Vierailija
03.06.2017 |

Nainen oli klenkannut kipeän näköisesti joten mies kysyi haluasiko hän autokyydin. Nainen kieltäytyi ja poistui paikalta pelokkaan oloisena. Hetken päästä poliisit tulivat tenttaamaan miestä tämän naisen ahdistelusta. Hyvä Suomi, juuri näin...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne on muuallakin Euroopassa, ollut jo paljon kauemmin. Oli se sitten oikein tai ei, en ota siihen kantaa. Reilu vuosi sitten olin Pariisissa jalka kipsissä, ja useampi tuttu sekä tuntematon kehoitti varomaan, etenkin TIETTYJÄ etnisyyksiä edustavia ihmisiä. Olin helppo uhri.

Silloin oli tietysti lyhyt aika 15.11-15 teurastuksesta.

Vierailija
22/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla yksinkertainen ukko jos tuiki tuntemattomille menee kyytiä tarjoamaan.

Ja syykin vaan se kipsi jalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, jos on kyytiä tarjonnut ihan asiallisesti ja kieltävän vastauksen jälkeen todennut vaan hyvät päivänjatkot ja mennyt pois... ja siitä sitten poliisit perässä? Ootko ny ihan varma että meni näin?

Itsellä on kokemusta vain kahdesta kyydin tarjoamisesta, molemmissa olin aika tuhdissa humalassa... eli selvästi vaaratilanteessa heikommassa asemassa kuin normaalisti olisin... kiitin ja en kyl soittanut poliisille... mutta silti selvinpäin jälkikäteen mietin, oliko kyydintarjoajilla taatusti puhtaat jauhot pussissaan... voi olla, who knows..

Vierailija
24/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on just näitä vahingossa vähän raiskasi ja sitten kun selvitettiin asiaa niin raiskasi uudestaan.

Ja tokalla kerrallahan se on jo tyttöystävä kun on ennenkin oltu silleen.

Vierailija
25/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on Suomen  vika, että etelän kulttuureissa raiskaaminen ja muu väkivalta on yleisempää kuin esimerkiksi Suomessa? On todennäköisempää, että ulkomaalaiselta vaikuttava mies on tekemässä rikosta kuin Suomea puhuva ihminen. Muutenkin tuollainen on erittäin epätavallista käytöstä Suomessa.

Jos jotain haluat syyttää, niin syytä vasemmistolaista politiikkaa, joka ei suhtaudu vakavasti maahanmuuttajien tekemiin rikoksiin, ottavat heitä liikaa maahan, antavat heidän jengiytyä, eivätkä karkoita rikollisia tai kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneita.

Jos maahanmuutto olisi hallittua ja maahanmuuttajia ei päästettäisin jengiytymään, vaan heidät oikeasti ohjattaisiin osaksi yhteiskuntaa, niin ihonvärillä ei olisi merkitystä. 

Poistonestoviesti

Totta turiset

Vierailija
26/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Nyt, kun olet vielä hengissä.

Vierailija
27/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ystävällistä mieheltäsi tarjota kyytiä. En halua loukata sinua tai miestäsi, mutta ymmärrän kyllä tuon naisen pelon. Jos joku tuntematon, nainen tai mies, vaalea tai tumma tarjoaa kyytiä, kieltäydyn. Täytyy olla todella varovainen, maailma on hulluja täynnä. Itse olisin soittanut poliisille, oli kuski sitten vaalea tai tumma.

Miksi ihmeessä soittaisit poliisille? Ja mitä sille sanoisit? Että joku tarjosi sinulle kyytiä kun jalkasi oli paketissa? Vai keksisit itse jotain tarinoita ahdistelusta, jota ei ole tapahtunut?

Vierailija
28/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menee nykypäivänä jonkun vieraan ukon kyytiin? Täytyy olla täysin sekaisin.