Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän on tultu, mieheni (tumma) tarjosi autokyytiä kipsin kanssa klenkkaavalle naiselle, poliisit nyt kimpussa

Vierailija
03.06.2017 |

Nainen oli klenkannut kipeän näköisesti joten mies kysyi haluasiko hän autokyydin. Nainen kieltäytyi ja poistui paikalta pelokkaan oloisena. Hetken päästä poliisit tulivat tenttaamaan miestä tämän naisen ahdistelusta. Hyvä Suomi, juuri näin...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai nyt kukaan lähde tuntemattoman kyytiin, oli kyydin tarjooja minkä värinen tahansa!

Vierailija
2/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että me ihmiset olemme usein ns. tyhmää massaa. Kun somali on tehnyt rikoksen, siitä seuraa, ettei voi olla olemassa somalia, joka ei ole tehnyt rikosta. Sellainen ei kerta kaikkiaan sovi meidän ajatteluumme.

Olen usein ollut tuntemattomien kyydissä ja aion olla jatkossakin. en minä esim. ole tuntenut kaikkia niitä taksikuskeja, joiden kyydissä olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti opetat häntä tavoille ja sanot että täällä ei pidä tarjota apua vieraille ihmisille.... Kuka nyt Suomessa tuntematonta auttaisi jos ei ole paat aikeet?

Vierailija
4/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei kai nyt kukaan lähde tuntemattoman kyytiin, oli kyydin tarjooja minkä värinen tahansa!

Itse ison paketin kanssa otin kiitollisena tarjotun autokyydin vastaan tuntemattomalta. Ehkä olen sitten viallinen yksilö.

Vierailija
5/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ystävällistä mieheltäsi tarjota kyytiä. En halua loukata sinua tai miestäsi, mutta ymmärrän kyllä tuon naisen pelon. Jos joku tuntematon, nainen tai mies, vaalea tai tumma tarjoaa kyytiä, kieltäydyn. Täytyy olla todella varovainen, maailma on hulluja täynnä. Itse olisin soittanut poliisille, oli kuski sitten vaalea tai tumma.

Vierailija
6/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu miksi. Niinpä

Vierailija
7/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu uskaltaa jonkun vieraan ukon kyytiin mennä?

Vierailija
8/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ystävällistä mieheltäsi tarjota kyytiä. En halua loukata sinua tai miestäsi, mutta ymmärrän kyllä tuon naisen pelon. Jos joku tuntematon, nainen tai mies, vaalea tai tumma tarjoaa kyytiä, kieltäydyn. Täytyy olla todella varovainen, maailma on hulluja täynnä. Itse olisin soittanut poliisille, oli kuski sitten vaalea tai tumma.

En ymmärrä miksi pelkästään kyydin tarjoamisesta pitäisi poliisille soittaa, jollei kyydin tarjoaja jää perään roikkumaan kun nainen on kyydistä kieltäytynyt. Ja näin ei kai aloittajan mies kuitenkaan tehnyt. En tosin tajua miksi poliisit tuollaiseen edes puuttuvat, kun mitään rikollista ei ole tapahtunut eikä ole syytä epäillä tapahtuvaksikaan, jos kerran kyydin tarjoaja on ihan normaalisti jatkanut matkaansa.

En itsekään toki lähtisi tuntemattoman kyytiin, varsinkaan jalka paketissa, kun olisin muutenkin normaalia puolustuskyvyttömämpi. Ehkä se oma puolustuskyvyttömyys on aiheuttanut naisessa niin suurta pelkoa että on soittanut poliisille. Mutta ei se silti minusta tarpeen ole, jos mitään muuta tilanteessa ei ole tapahtunut.

Vierailija
9/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vieraan ihmisen autoon menisi. Mutta jos joku tarjoaa kyytiä ja sanon "ei kiitos" ja tyyppi lähtee ajamaan pois niin en kyllä soita poliisille.

Vierailija
10/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tummat on jotain tehneetkin sen eteen, että ovat saaneet tuollaisen maineen. Se pieni vähemmistö kunnollista sitten kärsii.

Avain sana on mies. Täälläkin miehet sanoo etteivät auta koska pelkäävät että heitä syytetään vaikka pedofiileiksi yms.

Vierailija
11/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihan saatanan lapsellinen provo...

Vierailija
12/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että kerrot miehellesi, miten kannattaa täällä olla, ettei joudu vaikeuksiin.

Suomalaiset elää omaa elämäänsä, muiden asioihin puuttumalla saa takuulla ongelmia.

Oli sitten tumma tai vaalea, miehen käytös tulkitaan herkästi ahdisteluksi.

Vierailija
13/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14v tyttärelleni tarjottiin myös autokyytiä kesken lenkin ja auto seurasi ystävällisesti vierellä siihen asti, kunnes mieheni ennätti paikalle. Tyttöni sai kuulla erilaisia murteellisia kehuja niin takamuksestaan kuin rinnoistaankin. Harmi, että ystävälliset nuoret miehet poistuivat hyvin rivakasti isän saapuessa paikalle.

Eikö ihmiset erota ahdistelua ja ystävällisyyttä? Tässä tapauksessa olisi pitänyt pyytää poliisi paikalle.

Vierailija
14/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14v tyttärelleni tarjottiin myös autokyytiä kesken lenkin ja auto seurasi ystävällisesti vierellä siihen asti, kunnes mieheni ennätti paikalle. Tyttöni sai kuulla erilaisia murteellisia kehuja niin takamuksestaan kuin rinnoistaankin. Harmi, että ystävälliset nuoret miehet poistuivat hyvin rivakasti isän saapuessa paikalle.

Eikö ihmiset erota ahdistelua ja ystävällisyyttä? Tässä tapauksessa olisi pitänyt pyytää poliisi paikalle.

Ei poliisi tule, koska mitään ei tapahtunut.

Vierailija
15/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisuus on nykyisin hyve, mutta jos ap:n mies on tarjonnut vain apua, eikä ole kieltäytymisen jälkeen lähtenyt seuraamaan tai huudellut hävyttömyyksiä perään, niin eihän siinä poliiseilla ole mitään sanottavaa. Tekevät vain sen, mikä pakko, eli kuulustelevat, mitä tapahtui. Ei tuosta tule mitään seuraamuksia.

En lähtisi enää tuntemattoman kyytiin. Nuorempana liftasin, nyt varoitan nuoria, koska aika on muuttunut!  Itse (nainen) olen useastikin tarjonnut kyytiä naapureille, kun huomannut heitä matkani varrella, ja varsinkin, jos sataa tai näen painavia kantamuksia. Heitä tunnen vain ulkonäöltä, mutta joku vanhus on ollut kyydistä kiitollinen, kun olen omalle ovelleen saakka saattanut.

Vierailija
16/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla miltei sama juttu. Olin vuokraamassa omistamaan asuntoa. Eras nainen oli kiinnostunut asunnosta. Aikataulut ei oikein mennyt yksiin, joten sovimme whatsupissa, etta puolisoni tulee nayttamaan asuntoa ruokatunnillaan. Mies odotteli naista kerrostalon ulko-oven edessa ja kun tuntomerkkeihin sopiva nainen tuli paikalle mieheni oli kysynyt naiselta "Hei, tulitko katsomaan asuntoa?". Nainen oli vain tuijottanut suu auki ja kiirehtinyt puolijuosten nurkan taakse. 

Mieheni on tumma, joten varmasti sen takia nainen kauhistui tilannetta vaikka aikaisemmin sovimme, etta nimenomaan mieheni tulee nayttamaan asuntoa. Laitoin naiselle tuon episodin jalkeen viestia ja kysyin onko han edelleen kiinnostunut asunnosta. Vastasi, etta ei ole. 

Vierailija
17/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka v*ttu soittaa POLIISILLE kun joku tarjoaa kyytiä, vaikka tarjoaja olisi oikeastikin joku epäilyttävä?

Miksi ihmeessä?

Jos siis kyydin tarjoaja ei lähde seuraamaan sua tms.

Vierailija
18/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka v*ttu soittaa POLIISILLE kun joku tarjoaa kyytiä, vaikka tarjoaja olisi oikeastikin joku epäilyttävä?

Miksi ihmeessä?

Poliisi on käskenyt ilmoittamaan poliisille AINA kun näitä epäilyttäviä raiskaajannäköisiä kyydintarjojia näkyy.

Vierailija
19/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Poliisi on käskenyt ilmoittamaan poliisille AINA kun näitä epäilyttäviä raiskaajannäköisiä kyydintarjojia näkyy.

No mitä helvettiä, miksi ihmeessä?

Miksi jonkun NÄKYMISESTÄ ja kyydin tarjoamisesta pitää mihinkään soitella?

Törkeää resurssien tuhlausta.

Vierailija
20/28 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, päivän pro monikulttuurisuus provo on tehty.