Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen eronneet
Ilmeisesti jo vuosi sitten, instagramissa molemmilla julkaisut tästä.
Kommentit (218)
Nuo jotka tekevät itsestään pilkkaa, tekevät sen ennen kuin toiset ehtii.
Ehkä hantä kiusattu, huono itsetunto?
Veikkaan että oikeesti on syvällinen mies.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole homo.
Mistä sinä sen tiedät ellet ole Aku itse? :D
Ainahan Aku ja Janne Kataja ovat olleet hyvin läheisiä...
En ymmärrä millainen mies tuommoista suulasta päällepäsmäriä jaksaiskaan kuunnella.
Virallistaako Aku nyt suhteensa Janne Katajaan?
Aku pettänyt Niinaa jo monta vuotta, tämä varma tieto....
Vierailija kirjoitti:
Loppuihan sekin kulissiliitto.
T. Ex-Riihimäen Seurahuoneen työntekijä. Aku on joko bi tai puhtaasti homo, kaikki sen tietää.
Onko Riihimäen seurahuone lopetettu vai oletko Riihimäen seurahuoneen ex-työntekijä?
Minkä ikäisiä niiden tyttäret on kun ainakin toinen on jo instassa?
Mulla pettämätön homotutkaa, se kertoo.
Ei ole homo.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämän aavisti jo pitkään. Harmi :(
Kyllähän tuo tilanne aika vaikea on, kun molemmat nousee julkkiksiksi viihteen huipulle. Eipä tuollaisessa tilanteessa ole liitot yleensä kestäneet, eikä kestänyt tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ex-Riihimäen Seurahuoneen työntekijä. Aku on joko bi tai puhtaasti homo, kaikki sen tietää.Onko Riihimäen seurahuone lopetettu vai oletko Riihimäen seurahuoneen ex-työntekijä?
Eikös tuon kirjoituksen perusteella potentiaalisin vaihtoehto ole se, että Riihimäki on lopetettu ;)
Vierailija kirjoitti:
Siitäkö se Akun "burnout" johtui?
Varmasti. Mulle tuli heti sama mieleen. Ero on kova paikka varsinkin miehelle , joka haluaa jatkaa liittoa ja nainen haluaa erota.
Voimia kysytään ja voimat palautuvat joskus- toiselle nopeastikin, eli eroa alkuunpanijalle joka on käsitellyt eroa mahdollisesti pitkään ennen toteuttamista.
Joo aika yhteensattuma tuo loma, niinahan on jatkanut teeveetöitä entistä innokkaammin. Ehkä kyllästynyt ja halunnut eron.
Nehän alkoi seurustella jo, kun Aku oli 17 vuotias. Mitä hittoa on Nina nähnyt siinä silloin?
Ja mitä hitto Aku näki Ninassa viime vuosina? Ei Aku ei ole mielestäni saalis, mutta onhan se noista kahdesta rasittavuudesta se järkevämpi kuitenkin.
Uumoilinkin. Nina ei HHU heittänyt yhtään "nasevaa" läppää miehestään tällä kaudella ja jostain sivulauseesta jäin miettimään, että onkohan ne eronneet jo.
Vierailija kirjoitti:
Niin eikös se Niina ole Rikun kanssa?
Voi rähmä! Eikö Niina olekaan vapaa?
Vierailija kirjoitti:
T. Ex-Riihimäen Seurahuoneen työntekijä. Aku on joko bi tai puhtaasti homo, kaikki sen tietää.
Tämmöiset työntekijät ovat alhaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eikös se Niina ole Rikun kanssa?
Voi rähmä! Eikö Niina olekaan vapaa?
Niinasta en tiedä, mutta Riku on edelleen liitossa vaimonsa Anna Poijärven kanssa.
No eihän sitä kukaan muu kuin Aku itse tiedä, mutta vähän semmoinen habitushan sillä vissiin on, kun monessa niissä sen matkusteluohjelmissakin paikalliset luuli sitö homoksi :D