Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka kalja korkattu. Tänään keskustaan narraamaan puluja ;)

ter0
03.06.2017 |

Kolmas päivä putkeen. Alkaa jo vähän sydän tykyttää. Lisäksi väsyttää aivan helvetisti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo poika juo - sillä ne ongelmat ratkeaa..

Vierailija
2/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen. Ala sen sijaan kuntoilla ja mene vaikka kansalaisopiston kurssille,.niin saat helpommin naisia.

Vierailija
4/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen. Siitä on enemmän haittaa, kun hyötyä. Lisäksi se väsyttää ja ei ole hyväksi aivoillesi.

Olin kerran kuuntelemassa päivystävän sydän ja verisuonilääkärin luentoa ja hän sanoi, että suomalaisille pitää sanoa, että alkoholi pois kokonaan, koska he ei osaa juoda sitä niin, ettei siitä olisi haittaa.

Syö enemmän kasviksia, marjoja ja hedelmiä ja vähennä viljoja tai poista kokonaan. Kasviksista hakkaava sydämesi saa tarpeellisia vitamiineja. Muista myös hyvät rasvat, siemenet, pähkinät, mantelit ja avokado.

Vierailija
5/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta juominen. Ala sen sijaan kuntoilla ja mene vaikka kansalaisopiston kurssille,.niin saat helpommin naisia.

Hyi helv mikä neuvo. Sen sijaan että lopettaisit juomisen koita kehittää jotain muuta mistä tykkäät. Dokaaminen on ihan kivaa kun se pysyy ns. hanskassa. Kun olin työtön niin itselläkin meni välillä reippaasti liikaa, lähinnä kaljaa. Mä tylsistyn tekemisen puutteessa ja helppo ratkaisu on hakea salkku kaljaa.

Jos vain saa keksittyä jotain mielekästä tekemistä niin juominen vähenee sillä. Mulle se oli seksi. Taidan kuulua niihin ihmisiin joille mielihyvä/nautinnot on elämän tarkoitus? Työ on vain sivuseikka jolla tulee ajateltua muutakin. En mä mitään totuutta tiedä mutta olemisen sietämätön keveys rassaa turhan helposti.

Vierailija
6/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, onko toi ihmisarvoista elämää? Mitä jos kasvaisit aikuiseksi ja menisit vaikka kirjastoon?

Vierailija
7/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ter0 kirjoitti:

Kolmas päivä putkeen. Alkaa jo vähän sydän tykyttää. Lisäksi väsyttää aivan helvetisti.

Amatööri.