Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kerranki jättää meikkaamatta

Vierailija
02.06.2017 |

Miks mies kaverin, ei olla siis yhessä vaan kavereita, pitää niin huomioida kun näkee mut ilman meikkiä.
Just tän takia, kun siitä tehään niin iso numero, mieluummin laittaudun ettei mun ulkonäköä kommentaisi yhtään mitenkään.

Tiettekö miten ärsyttävää kun toinen oikee tuijottaa naamaa kun ei ookkaa meikkiä. Ja pitää ensimmäisenä siitä jotenki huomauttaa, ihan ku pitäis eriksee selitellä miks nyt ei oo jaksanu itteää laittaa.
Luulis nyt ihmisille olevan yhdentekevää miltä näytän, varsinkin kun ollaa vaan kavereita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa epä                    selvä aloitus.

Meikittömänä kuuluisi kaikkien kulkea ja siten näyttää parhaimmalta. Sinulla on jokin tarve käyttää meikkiä, etkä kestä sitä että muut sanovat sinulle mitään.

Vierailija
2/3 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin tänään kevään ensimmäiset itsestäänruskettavat kasvoihin. Laimensin itsestäänruskettavaa laittamalla puolet ihan tavallista kasvovoidetta. Väristä tuli juuri sopiva. Huomaamatonta mutta hehkuvaa. Punaisten poskien kanssa ihan terveen näköistä.

Teen mieluummin näin pari kertaa viikossa kesäaikaan kuin alan laittamaan paksumpaa meikkikerrosta. Nyt tekee ihan mieli muutenkin kävellä reippaammin ja ei haittaa jos hiki valuu kun kerran iho on itsestäänruskettavalla rusketettu ja sen jälkeen aurinkosuojalla suojattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa epä                    selvä aloitus.

Meikittömänä kuuluisi kaikkien kulkea ja siten näyttää parhaimmalta. Sinulla on jokin tarve käyttää meikkiä, etkä kestä sitä että muut sanovat sinulle mitään.

Joo ehkä mä meikkaanki just sen takia, että olisin normaalin näköinen niinkuin muutkin :) mutta sitten kun jätänkin meikkaamatta niin siitä pitää toisten oikeen erikseen mainita, eikä tunnu niin kivalta.

Kaikki ei ehkä ookkaa niin luonnonkauniita kuin taas toiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän