Onko sinustakin Tuomas Enbuske melko fiksu
vaikka sellainen rumanpuoleinen onkin?
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/201706022200182440_kg.shtml
Kommentit (16)
Ihan hyvä pointti, mutta Enbuske ja hänen tapansa kirjoittaa on rasittava. Tuosta tapaamiensa kuninkaallisten listaamisesta tulee vähän Matti-Esko Hytönen mieleen.
Tumpin provo-otsikot ovat kiusallisia klikkihoroiluja.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo palstailu, Tuomas.
No on minulle pahemminkin sanottu.
Säälittävä pullanaama, joka ei hyväksy toisten mielipiteitä jos ne eivät ole Tuomaksen omaa agendaa vastaavia.
On se siitä fiksu, että se vihaa valtiota ja liiallista holhoamista, kuten minäkin. Se lopettais kaikki monopolit välittömästi (Alko, Veikkaus jne.), apteekkien sääntelyn, taksien sääntelyn, yritystuet, pankkituet, maataloustuet, huumeiden kriminalisoinnin jne.
Vierailija kirjoitti:
On se siitä fiksu, että se vihaa valtiota ja liiallista holhoamista, kuten minäkin. Se lopettais kaikki monopolit välittömästi (Alko, Veikkaus jne.), apteekkien sääntelyn, taksien sääntelyn, yritystuet, pankkituet, maataloustuet, huumeiden kriminalisoinnin jne.
Miksi Tuomas ei mene politiikkaan ajamaan asioita vaan poseeraa televisiossa ja lehdissä?
Saat sä tuomas niitä klikkejä näinkin.
Tuomas E kirjoittaa monin sanakääntein kuinka kuninkaalliset on turhia ja ihan tavallisia pulliaisia, ja vielä turhia pulliasia. Ja sitten kuitenkin pitää mainita kuinka on jutskaillut Victorian ja Danielin kanssa ja jopa SINUTELLUT vielä heitä. Ja ollut päivällisellä jokun "suomenkuninkaan" kanssa.
Piti kuitenkin päästä kertomaan...ettei kuitenkin olis ollut vähä pollee kun on tavannut oikeita kuninkaallisia.
ENsimmäinen kerta kun olen Enbusken kanssa samaa mieltä.
Hyvä huomio oli se, "että Niinistön suosio perustuu siihen, että hän ei sano yhtään mistään yhtään mitään", :D
Ja se, että kuninkaalliset köröttelivät ympäri kaupunkia ja heiluttelivat kättä Rita Tainolalle (!) Joka tästä innostuneena ylitti imelyydessä kaikki entiset ennätykset imelyyden saralla (oma huom).
Täys tomppeli ja moukka. Itseään niin täynnä, että ihme, kun ei ole jo pamahtanut.
Kovasti yrittää olla persoonallinen älykkö.
hän osaa toimittajana laittaa isot määrät sanoja peräkkäin, mutta siihen se sitten jääpi. tyhjää sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske ei voi olla älykäs millään tavalla koska hän kannattaa pakkoruotsia. Hänelle on alla olevassa keskustelussa osoitettu pakkoruotsin kannattamisen mahdottomuus mutta mielipide ei silti muutu.
http://blogit.apu.fi/tuomaanevankeliumi/miksi-poliitikot-vaativat-nuori…
Kirjoitus oli erittäin osuva ja olen itse ihan samaa mieltä. Ei demokaattisissa maissa pitäisi olla mitään kuninkaiden virkoja, jonka saaminen riippuu siitä, kenen lapseksi satut syntymään.
Prinsessaleikit yms. kuuluu lapsille, ei aikuisille.