Tyttöystäväni on kutsunut minut jonkun hänen sukulaisen häihin
Tyttöystäväni on 16v ja minä olen 26v. Ikävä kyllä ihmiset ovat vielä tänäkin päivänä hyvin ahdasmielisiä mitä tulee rakkauteen ja pelkään että joudun juhlissa silmätikuksi tyttiksen suvun toimesta.En myöskään haluaisi kieltäytyä kutsusta. Vinkkejä?
Kommentit (4)
Olet säälittävä jos seurustelet 16 vuotiaan kanssa. Sinä olet aikuinen joka hyväksikäyttää nuorta. Hanki itsellesi aikuista seuraa. Eli vinkki jätä juhlat ja hyväksikäyttö väliin. Kasva aikuiseksi, yöks. Sinussa on jokin pahasti vialla jos tunnet yhteenkuuluvuutta lapsen (sitä 16 v sinuun verrattuna on) kanssa.
Etkö kelpaa aikuisille naisille? Oksetat taatusti heitäkin jos kerrot että seurustelit ennen 16v:n kanssa joten suosittelen ettet kerro sitä. Ja älä kerro vanhemmillesikaan, he joutuisivat muuten todellakin häpeämään käytöstäsi pedofiili-oksetus.
Ei pahalla, olet varmasti Ihana ihminen. Tämä minun mielipiteeni ikäerostanne vain:::
Oi,vähänks ihq!Pyörittelettekö spinnereitä ja huuteletteko vittuu koko ajan?
Menet ihan normaalisti häihin eli kännissä. Silloin ei pikku vihjailut haittaa ja tulee sanavalmiutta myös vastata. :)
Menoa kyseiselle päivälle tai sairastut. Suosittelisin silti, että keskustelisitte asiasta, ikäero ei pienene ajan kuluessa...