Missä tuplarattaissa on heittoaisa? (ov)
Siis hakusessa on tuplarattaat, jotka sopivat kantokassin kanssa vauvalle ja vähän yli vuoden ikäiselle isosiskolle. Olen yrittänyt surffailla, mutta aika huonosti silmiin on osunut noita heittoaisallisia malleja. Apua kaivataan, kiitos jo etukäteen!
Kommentit (10)
Aivan loistavat tuplat!!!
Meillä sisaruskäytössä ja toimivat moitteettomasti. Ihan pikkuputiikkeihin en niillä toki ole yrittänytkään, mutta ainakin Tampereella olen lähikauppojen kassoista ja ovista aina mahtunut.
Mielestäni kasaussysteemi on helppo, toki siinä lyhyenä ihmisenä vähän saa kurkotella, mutta muuten hyvä systeemi toimivalla turvalukituksella!
Ja itse en pidä näitä painavana, olen pienikokoinen, enkä mikään kuulantyöntäjä=), mutta nämä jaksan hyvin nostaa farmariauton hotlariin.
Meillä on siis ne perinteiset, neljällä isolla renkaalla, ja en voi kuin suositella. Täydelliset tuplat!
Tai on saatavilla Cerox 360-mallia missä on pienet etupyörät, siinä on käännettävä aisa mutten tiedä miten se sitten toimii talvella.
Briolla tosiaan taitaa olla tuo yksi malli missä on heittoaisa
Meillä tulee pian sellaiset mustat myyntiin! Mukana kanto-kassi, sadesuoja ja jalkapeite!
Meillä on nyt käytössä Emmaljungan yhdistelmät ja ovat kyllä olleet hyvät näillä meidän seudun loskateillä...pitääkin tutustua tuplaversioon ja samoin Brion malliin.
Loistavat ovat, ja kulkevat vaikka missä, todella hyvät pyörät. Saan itse kasattua ja hyvä on nostaa autoonkin. Jykevät toki ovat, eivät mitkään sirot matkarattaat!
Double Waveja kokeiltiin ja ovat kapeammat, mahtuvat ovista paremmin, mutta emme ottaneet juuri kapeuden takia, Ceroxeihin mahtuu paremmin. Istuinleveys on sama, mutta jotenkin kuomu on kapeampi. Ja matala! Tuntui typerältä, että normaalimittaisella kaksivuotiaalla pää otti kuomuun kiinni. Muidenkin olen kuullut tuosta valittavan. Ja sellainen hölmö pikkujuttu, että minusta Emmaljungan pehmeä asia tuntuu käteen paljon mukavammalta kuin Brion kova. Laadukkaat Brionkin rattaat varmasti ovat, mutta itse en tykännyt.
nuo Emmaljungan mallit ovat tosi leveät. Piirua vaille 80cm, ja läheskään kaikista kotiovista ei sellaisilla mahdu. Kaupoissakin on usein ahdasta.
Brion Double Waveissa (leveys 76cm, niillä on mahtunut kaikista paitsi kahdesta kotiovesta joista olen yrittänyt) taas on kuomu niin matalalla että keskikokoisella puolitoistavuotiaalla ottaa jo pää kiinni kuomuun kun istuu rattaissa.
Ota ihan mittanauha mukaan, ja mittaa käyttämiesi kauppojen turvaportit, oman ja kavereidesi/vanhempiesi talojen ulko-ovet, hissit, rappukäytävät, kotiovet, parvekkeen ovet..
mallia en nyt muista, mutta ilman heittoaisaa. Vaikka ovatkin leveät, kaikista kaupoista ollaan ulos mahduttu. Joihinkin hisseihin on tehnyt tiukkaa, mutta kun on hiukan hissin tiivisteitä työntänyt sisään, niin aina ollaan mahduttu =) Kaikkein pienimpiin liikkeisiin en ole edes yrittänyt mennä, lähinnä sen takia, että nuorimmainen viskaa kaikki esineet, mihin yltää, alas. Emmaljungiin ollaan tosi tyytyväisiä oltu muuten, vara-osia löytyy helposti. Vähän vanhempiin Brioihin esim. ei saa enää uusia renkaita, kun ovat muuttaneet akselinkokoa.
Missa pain Suomea sulla on ne myynnissa, kuinka vanhat ja paljon pyydat hintaa?
siis aikaisemmassa viestissa vierailija myy brion double wawe mustia tuplarattaita...
Meillä on nämä Emmaljungan tuplarattaat ja niissä on heittoaisa. Twin Ceroxit eivät ole kyllä sieltä tuplarattaiden kapeammasta päästä eli joissakin kaupoissa on vaikeuksia päästä kassoilta ulos. Kasausmekanismi on myös suhteellisen hankala ja esim. minä en pysty nostamaan vaunuja yksin automme takakonttiin. Mutta muuten ainakin meillä nämä rattaat ovat olleet toimivat ja ne ovat olleet meillä kovassa käytössä puolentoista vuoden ajan. Minullakin yksi rattaiden valintaperuste oli heittoaisa, koin sen käteväksi jo esikoisen yhdistelmävaunuissa. Kävelemme päivittäin pitkiä matkoja ja Twin Ceroxit ovat kulkeneet hyvin kaikilla säillä ja vähän huonommillakin teillä.
Nyt meillä on pienillä ikäeroilla kolme lasta ja nyt mennään useimmiten näillä rattailla niin, että nuorin (2 kk)on kantokassissa, keskimmäinen istuu ja vanhin on seisomalaudalla.