Kiihotutko miehestä kun kuulet tämän olleen vankilassa?
Kommentit (37)
Enpä juuri keksi mitään muuta mikä olisi vähemmän kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu oon seurustellu ainaki neljän miehen kans ketä ollu vankilassa.. eli joo. Nykyään naimisissa vähä kunnollisemman miehen kans, vaan ehdollinen huomio tullu aikanaan jostain 😀
Huomio eli tuomio
Vierailija kirjoitti:
Juu oon seurustellu ainaki neljän miehen kans ketä ollu vankilassa.. eli joo. Nykyään naimisissa vähä kunnollisemman miehen kans, vaan ehdollinen huomio tullu aikanaan jostain 😀
" ketä ollu vankilassa" ...voin uskoa.
Tapailin kerran nuorena likkana miestä joka oli vankilassa. Vartijana nimittäin.
Ei kiihota linnakundit.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus, ylipaino, lyhyys, köyhyys?
No ei sellaset vois vähempää kiinnostaa!!! En keräile riesoikseni elämäntapa luusereita. Mutta yhtä vähän mua kiinnostaa palstalle itseään säälittelevät ja kaikesta ruikuttavat"kiltti miehet".
Onneksi on rinnalla ihan tavallinen suomalainen työssäkäyvä mies.
Pysyisin kaukana, enkä kiihottuisi lainkaan.
No ei enää kun kuulin että joutuvat yleensä nielemään. YÖK
En todellakaan, päinvastoin. Suhtaudun hyvin suurella varauksella, enkä mieluiten ole missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään noista ei välttämättä haittaa yhtään, mutta vankila on paha.
Kyllä ja varsinkin jos on väkivaltarikoksista tuomittu ja paljon tatskoja kropassa UUUUHHH!!
Onpa outo kysymys. Mikä siinä voisi kiihottaa?
Päinvastoin - on mulle totaalinen turn off. En voi edes keksiä, mitä kiihottavaa vankilassa olemisessa olisi.
Siinä vaiheessa juoksisin jo horisontissa. Lujaa ja kauas.
Riippuu mikä tuomio, lastenraiskaajat ei hirveästi sytytä. Yleisesti ottaen se perus linnakundilookki kyllä vetoaa muhun, eli siis lihaksia ja tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet on kuumimpia muutenkin, olen itsekin lyhyt, joten lyhyys ei haittaa, kaikki exäni ovatkin olleet lyhyitä miehiksi. Nykyisen kanssa eletty aika köyhää elämää, en voi vaatia häneltä rikkauksia, kun en itsekään mikään rikas ole. Ylipainoakin hänelle on hieman kertynyt suhteen aikana, tosin niitä pudottelee nyt pois.
Juu ei innosta. Pidän nimittäin älykkäistä miehistä ja älykäs tuskin jää kiinni vaikka olisi pahis.
Mikään ei voi olla enempää kiihoittavaa.
Siitä huolimatta naiset ympäri maailman lähettelee kiihkeitä rakkauskirjeitä Breivikin kaltaisille veijareille, just saying. Uskallan väittää että kovan luokan rikollinen on köyhän tavismiehen yläpuolella lähes aina.