Normaalipainossa hoikistuminen!
Minulla on selvästi hilautunut pari kiloa ylöspäin se paino jossa pysyn helposti. No haluaisin kuitenkin se 2kg hoikempi olla kuitenkin. Tuntuu vaan, että se 2kg on järjettömän tiukassa!
Millä sen saa pois, kun kuitenkin ruokavalio on terveellinen ja rankkaa liikuntaa useampi kerta viikossa? Rasvaa se on, koska yhdet housut ei mahdu mukavasti ja mittanauha kertoo.
Vielä vähemmän ruokaa? Mikään ei tunnu tepsivän...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Googlaa go fat go -dieetti (vanha versio superdieetistä). Kiduttava ruokavalio, mutta poistaa 0,5 kg läskiä viikossa, kokeiltu on. Mulla lähtee tuolla aina ne pari kiloa nopeasti. Liikuntaa sopivasti päälle. Mutta tiedän kyllä kuinka tiukassa on, paino junnaa nyt itselläkin paikallaan, bmi 23 ja vielä ois pudotettavaa useampi kilo.
Ei todellakaan poista 0.5kg läskiä viikossa, korkeintaan nesteitä poistuu ja pidemmässä go fat go dieetissä myös lihaksia koska se ei ole todellisten terveysammattilaisten tekemä dieetti.
No mä en näe normaalipainoisena mitään järkeä painon vahtimisessa ja sen mukaan laihduttamisessa, että pitäis nimenomaan painaa x kilon verran. Mutta jos vaatteet kiristää, eikä istu, niin mieluummin kai sitä kiristelee sen pari kiloa, kuin uusii koko vaatevaraston.
Tietenkin laihduttamisen sijaan olisi varmaan syytä miettiä, mikä niissä elämäntavoissa on alkanut kerryttään sitä rasvaa. Jos tilanne on väliaikainen, ei kannata ottaa stressiä, mutta jos elämäntavoissa on jotain pysyvää vialla, kannattaa korjata se nyt pysyvästi ennen kuin sitä ylipainoa on se 30kg. Jojottelu ja säännöllisesti tapahtuva dieettaus, jossa kalorit vedetään kovin alas ja, ei ole normaalipainoisellekaan terveellistä.