Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainossa hoikistuminen!

Vierailija
02.06.2017 |

Minulla on selvästi hilautunut pari kiloa ylöspäin se paino jossa pysyn helposti. No haluaisin kuitenkin se 2kg hoikempi olla kuitenkin. Tuntuu vaan, että se 2kg on järjettömän tiukassa!

Millä sen saa pois, kun kuitenkin ruokavalio on terveellinen ja rankkaa liikuntaa useampi kerta viikossa? Rasvaa se on, koska yhdet housut ei mahdu mukavasti ja mittanauha kertoo.

Vielä vähemmän ruokaa? Mikään ei tunnu tepsivän...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino putoaa kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Ei siihen muuta tietä ole.

Vierailija
2/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, mutta normaalipainossa laihduttaminen saattaa tuntua hankalalta, kun keho ei ole halukas yhteistyöhön ollessaan tyytyväinen olotilaansa. Oman kokemuksen mukaan nälkää on vain siedettävä, jos normaalipainoinen mielii laihtua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukan sama ongelma. Paino nousi, ja nyt BMI on juuri ylärajoilla "normaalipainossa". Paino on siihen jymähtänyt, mutta olisi kiva laihtua vaikka se 5kg. Käyn salilla 5krt viikossa, enkä syö paljoa. Paino ei vaan tipu tai nouse. Ei kai siihen muu auta kuin syödä vielä vähemmän, mikä tuntuu mahdottomalta..

Vierailija
4/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiukan sama ongelma. Paino nousi, ja nyt BMI on juuri ylärajoilla "normaalipainossa". Paino on siihen jymähtänyt, mutta olisi kiva laihtua vaikka se 5kg. Käyn salilla 5krt viikossa, enkä syö paljoa. Paino ei vaan tipu tai nouse. Ei kai siihen muu auta kuin syödä vielä vähemmän, mikä tuntuu mahdottomalta..

No tuo kuulostaa jo siltä, että sulla on aineenvaihduta jumissa. Siihen ei auta ruokamäärän tiputtaminen vaan lisääminen. Toki alussa voi tulla muutama kilo lisää, mutta sitten kun aineenvaihdunta lähtee taas käyntiin paino alkaakin tippumaan. :) Itselle ainakin kävi näin

Vierailija
5/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatte väärää lajia? Ei ne kilot puntilla laske.

Vierailija
6/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut 10kg normaalipainon sisällä, vielä olisi 5kg matkaa tavoitepainoon. Kilot lähteneet syömällä säännöllisesti tarpeeksi ja ajoittamalla ateriat treenien mukaan järkevästi. Salilla käyn 4-5 kertaa viikossa nelijakoisella ohjelmalla ja lisäksi lenkkeilen 1-4 kertaa viikossa. Eipä se muuta ole vaatinut.

Vierailija
7/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene spinningiin, siellä saa jalat kyytiä ja kalorit palaa.

Vierailija
8/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo kuulostaa jo siltä, että sulla on aineenvaihduta jumissa. Siihen ei auta ruokamäärän tiputtaminen vaan lisääminen. Toki alussa voi tulla muutama kilo lisää, mutta sitten kun aineenvaihdunta lähtee taas käyntiin paino alkaakin tippumaan. :) Itselle ainakin kävi näin

Pitääpä testata, kiitos vinkistä! Ja ne jotka valittaa punttien nostamisesta salilla, itse teen 2-jakoista ohjelmaa (tähän menee 4 päivää viikossa), ja yhden täysin cardio päivän. Samoin toisen päivän ohjelma sisältää puoli tuntia cardiota, eli en pelkkiä painoja nostele.

Vierailija
9/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan enää noin yksinkertaista normaalipainossa. Tai no joo, jos on käytännössä syömättä niin tippuuhan se. Eli ap, sun täytyy lisätä liikuntaa asiallisen syömisen lisäksi.

Vierailija
10/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa go fat go -dieetti (vanha versio superdieetistä). Kiduttava ruokavalio, mutta poistaa 0,5 kg läskiä viikossa, kokeiltu on. Mulla lähtee tuolla aina ne pari kiloa nopeasti. Liikuntaa sopivasti päälle. Mutta tiedän kyllä kuinka tiukassa on, paino junnaa nyt itselläkin paikallaan, bmi 23 ja vielä ois pudotettavaa useampi kilo.

Vierailija
11/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yritän lisätä vielä jotain kotitreeniä lisää nykyisten päälle. Harrastan siis monipuolista liikuntaa, lihaskunto enimmäkseen kehonpainoharjoittelua ja aerobinen pyöräilyä/juoksua. Paino pysyy samoissa lukemissa, jos vähennän ruuasta lisää en usko että jaksan treenata. Ärsyttävää. Ap

Vierailija
12/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile eri juttuja. Ruokamäärän lisääminen, sisältäen rasvaa, sekä myös aktiivisuuden lisääminen niin, että se on puuhastelua, ei niinkään liikuntaa. Esim just siivoilua.

Nukkuminen ja toimettomuus. Lisää tai vähennä vedenjuontia.

Ei kukaan täällä, etkä sinä itsekään vielä voi tietää mikä toimii.

Mä itse sain tiputettua näillä keinoilla bmi 25,7:stä - 20,7.

Vierailija
13/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yritän lisätä vielä jotain kotitreeniä lisää nykyisten päälle. Harrastan siis monipuolista liikuntaa, lihaskunto enimmäkseen kehonpainoharjoittelua ja aerobinen pyöräilyä/juoksua. Paino pysyy samoissa lukemissa, jos vähennän ruuasta lisää en usko että jaksan treenata. Ärsyttävää. Ap

Tee päinvastoin: lisää syömistä ja vähennä liikuntaa.

Älytön kuvitelma, että kituuttamalla ja paljolla liikunnalla laihtuisi :)

Vierailija
14/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä testata, kiitos vinkistä! Ja ne jotka valittaa punttien nostamisesta salilla, itse teen 2-jakoista ohjelmaa (tähän menee 4 päivää viikossa), ja yhden täysin cardio päivän. Samoin toisen päivän ohjelma sisältää puoli tuntia cardiota, eli en pelkkiä painoja nostele.

Äkkiseltään tulee mieleen, että elimistö suojautuu varastoimalla energiaa, kun tuollainen kohtuu kova treenimäärä jatkuu pidemmän aikaa. Minulla kävi vähän sama homma, kun lisäsin liikuntaa osana laihdutusta, kun normaalipaino alkoi häämöttää. Pari kiloa tuli lisää ja siihen jumittui. Muutin sitten liikunnan käytännössä pitkiksi kävelyiksi (golf) ja yhtäkkiä paino putosikin taas reilusti. 

Vierailija
15/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin samassa tilanteessa ja hermo menossa. Bmi yllättäen 23 ja on aina ollut 20-21 :( Ikää jo 42 ja luulen että se vaikuttaa, koska en ole syömisiäni ja liikunta juttuja muuttanut mihinkään vuosiin. Tuskaisaa.

lisää liikuntaa ja vähemmän ruokaa, niin kai se vaan menee. Kurjaa....

Vierailija
16/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen täysin samassa tilanteessa ja hermo menossa. Bmi yllättäen 23 ja on aina ollut 20-21 :( Ikää jo 42 ja luulen että se vaikuttaa, koska en ole syömisiäni ja liikunta juttuja muuttanut mihinkään vuosiin. Tuskaisaa.

lisää liikuntaa ja vähemmän ruokaa, niin kai se vaan menee. Kurjaa....

Ei se mene niin.

Vierailija
17/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painoindeksi pudonnut vuoden alusta kolme yksikköä (26>>23) ja paino on edelleen koko ajan laskusuunnassa. Olen käyttänyt sellaista metodia, että lenkit on suht lyhyitä (30 - 60 min) mutta teen niitä usein, yleensä 2 x päivässä. Työ on pelkkää istumista, joten ajattelin, että tuolla tavalla saisin aineenvaihdunnan vilkastumaan. Ja hyvin on tosiaan mulla toiminut. Lenkit on siis kävelyä ja juoksua, joskus pyöräilyä. Teen myös lihaskuntoa kolmisen kertaa viikossa. Satunnaisesti sitten muuta liikuntaa. Yleensä yksi vapaapäivä viikossa.

Vierailija
18/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatte väärää lajia? Ei ne kilot puntilla laske.

Kyllä laskee, varsinkin pidemmällä aikavälillä. Punttitreeni kasvattaa ja ylläpitää lihasmassaa, mikä nostaa aineenvaihdunnan tasoa ja kuluttaa enemmän kaloreita. Lisäksi punttitreeni kiihdyttää mm. kasvuhormonin eritystä, mikä puolestaan auttaa rasvan palamisessa.

Vierailija
19/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa go fat go -dieetti (vanha versio superdieetistä). Kiduttava ruokavalio, mutta poistaa 0,5 kg läskiä viikossa, kokeiltu on. Mulla lähtee tuolla aina ne pari kiloa nopeasti. Liikuntaa sopivasti päälle. Mutta tiedän kyllä kuinka tiukassa on, paino junnaa nyt itselläkin paikallaan, bmi 23 ja vielä ois pudotettavaa useampi kilo.

Ja sit kun lopetat gfg:n paino nousee taas, vai mitä?

Vierailija
20/22 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kukaan ei toitota täällä että älä laihduta koska oot normaalipainoinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän