Voinko saada lapselle tukiperhettä?
7v. Lapsen oikea isä kuollut,mutta isäpuoli kuvioissa ollut pitkään.. minulla ei ole tukiverkosto..
Kommentit (6)
Lastensuojeluperheeksi vaan jos kaksi aikuista ei jaksa yhden koululaisen kanssa.
Sosiaalityöntekijään yhteys ja jonoon. Tarvitsijoita on niin paljon ettei kaikki koskaan saa, mutta osaa onnistaa.
Ehdottomasti kannattaa yrittää, koska hakematta ei saa ainakaan.
Tukiperheessä on se hyväpuoli että haluavat vapaaehtoisesti viettää aikaa lapsen kanssa. Minä en jättäisi lasta vastahankaisen isäpuolen vastuulle. On turvallisuusriski jättää lapsi sellaisen henkilön armoille jolla ei ole kiinnostusta, voimia eikä hermot kestä lasta.
Kahden aikuisen talous tarvitsee tukiperheen yhdelle kouluikäiselle?
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijään yhteys ja jonoon. Tarvitsijoita on niin paljon ettei kaikki koskaan saa, mutta osaa onnistaa.
Ehdottomasti kannattaa yrittää, koska hakematta ei saa ainakaan.Tukiperheessä on se hyväpuoli että haluavat vapaaehtoisesti viettää aikaa lapsen kanssa. Minä en jättäisi lasta vastahankaisen isäpuolen vastuulle. On turvallisuusriski jättää lapsi sellaisen henkilön armoille jolla ei ole kiinnostusta, voimia eikä hermot kestä lasta.
Niin no tässä vaiheessa voi kysyä että
Millainen äiti elää ja asuu miehen kanssa kuka suhtautuu lapseen vastahakoisesti eikä heitä voi jättää keskenään?
Tottakai voit. Ota yhteyttä suoraan palveluntarjoajaan esim. Sos lapsikylään.
Nettisivuilta saa tietoa ja voi laittaa hakemuksen.
Toki. Pitää vain olla sossun asiakkuus