Harrastan flirttiä ja vihjailevia keskusteluja netissä ja se on tehnyt minusta paremman puolison ja isän
Tämän harrastuksen myötä arki ei enää kaadu niskaan. Olen hyväntuulinen ja energinen. Olen jatkanut kuntoilua. Vietän mielelläni aikaa lasten kanssa ja osallistun kotitöihin. Seksi vaimon kanssa on tuntunut moninverroin paremmalle ja sitä on useammin, vaimokin tykkää.
Teenkö mielestänne väärin? Tällä on ollut niin paljon positiivisia vaikutuksia elämäämme ja arkeemme että en halua lopettaakkaan. Tänäkin aamuna harrastettiin spontaania seksiä. Ennen kaikki kerrat oli aikataulutettu tarkasti kellon mukaan.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki tätä kans. Samalla tuloksella. Oli menoa sängyssä ja oli paremmalla tuulella. Kunnes meni liian pitkälle ja jäi kiinni. Joo en tykännyt. Olis vaan jättänyt eikä pelleillyt netissä muiden akkojen kanssa mun selän takana.
Millä tavalla meni liian pitkälle?
Moni kaipaa sitä jännitystä mitä on ollut suhteen alkuaikoina. Onhan siinä sitä jännityksen huumaa ilmassa kun menet katsomaan onko tullut uusia viestejä ja kun huomaat, että olet saanut viestin joltain tietyltä niin perhoset alkaa lepattamaan vatsassa ja typerä hymy nousee kasvoille.
No sitten tapahtui niin, että tulikin vastaan nainen, johon rakastui oikeasti eikä homma pysynyt kevyenä oman mielen buustauksena. Siinä sitten hajosi kymmenien vuosien liitto.
Ikävä kyllä useimmilla tuo flirtti ei lopulta jää pelkkään vihjailuun.
Mitä on vihjailevat keskustelut netissä? Siis jossain facessa vai?
Vierailija kirjoitti:
Deittisivuilla muiden varattujen kanssa. Ei koskaan tuttujen tai livenä esim. baareissa.
Miksi et alkaisi kehittää suhdetta vaimoosi niin, että teillä olisi enemmän inside-juttuja ja parempi keskinäinen yhteys. Tuolla hommalla rikot pahimmassa tapauksessa kaksi perhettä ajattelemattomuuksissasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et alkaisi kehittää suhdetta vaimoosi niin, että teillä olisi enemmän inside-juttuja ja parempi keskinäinen yhteys. Tuolla hommalla rikot pahimmassa tapauksessa kaksi perhettä ajattelemattomuuksissasi.
Kuten mitä inside-juttuja?
Asia selvä. Tänne AV:lle kun vielä pesiydyt niin Sinusta tulee ihan huippu!
AP tein samaa ja nyt kävi niin, että erään tuttavuude kanssa jumituimme toisiimme ja väittäisin että jopa rakastuimme. Niin hassulta kuin se kuulostaakin, ihan viestien ja puheluiden kautta. Päivittäistä yhteydenpitoa on nyt ollut reilut puoli vuotta ja koko muu elämä on menossa pirstaleiksi.
En nimittäin tunne enää omaa miestäni kohtaan juuri mitään. Seksissä on mielessä koko ajan toinen, muun ajan puoliso lähinnä ärsyttää. Muistan kyllä hyvin tuon alkuajan, kun viesteilystä sai voimaa ja intoa muuhunkin elämään... nyt se vaan vie kaiken. Ajatukset, himon, tunteet...
Mulla ainaki palais käämit jos mies flirttailis muitten kans.
Täällä on turvallista flirttailla:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2865070/laheta-terveisesi-kaipaamallesi-…
Lopulta tuo "viaton" flirttailu johtaa ihan aitoon seksiin ja perheen hajoamiseen nimim.kokemusta on...Joten ap leikkii tulella ☹
Just noin siinä yleensä lopulta käy... valitettavasti...
Vierailija kirjoitti:
AP tein samaa ja nyt kävi niin, että erään tuttavuude kanssa jumituimme toisiimme ja väittäisin että jopa rakastuimme. Niin hassulta kuin se kuulostaakin, ihan viestien ja puheluiden kautta. Päivittäistä yhteydenpitoa on nyt ollut reilut puoli vuotta ja koko muu elämä on menossa pirstaleiksi.
En nimittäin tunne enää omaa miestäni kohtaan juuri mitään. Seksissä on mielessä koko ajan toinen, muun ajan puoliso lähinnä ärsyttää. Muistan kyllä hyvin tuon alkuajan, kun viesteilystä sai voimaa ja intoa muuhunkin elämään... nyt se vaan vie kaiken. Ajatukset, himon, tunteet...
Olen ollut samassa tilanteessa, toisena osapuolena ja olin sinkku ja luulin toisenkin olevan. Kyllä siinä lopulta hajosi pitkäksi aikaa kolmen aikuisen ja parin lapsen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitä inside-juttuja?
No onko ihme, jos suhde on väljähtynyt, jos joutuu kysymään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisivuilla muiden varattujen kanssa. Ei koskaan tuttujen tai livenä esim. baareissa.
Toivottavasti oikeasti varattujen kanssa. Moni varastaa sinkkujen aikaa joutavalla flirttailulla eikä ole aikomustakaan tavata henkilökohtaisesti.
Olen alkanut varastaa kaupasta. Ihan huippua, kun parisuhde on parantunut heittämällä, kun ei tarvitse enää riidellä rahasta.
Mun mies teki tätä kans. Samalla tuloksella. Oli menoa sängyssä ja oli paremmalla tuulella. Kunnes meni liian pitkälle ja jäi kiinni. Joo en tykännyt. Olis vaan jättänyt eikä pelleillyt netissä muiden akkojen kanssa mun selän takana.