Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pitää aivan ehdottomasti olla pitkä, vähintään 190 cm!

Vierailija
01.06.2017 |

Olen 175 cm nuori nainen, joten voin kain luokitella itseni pitkäksi naiseksi. Mulle on tärkeää, että myös mies on pitkä, että voin huoletta käyttää korkokenkiä ja että tunnen itseni naiseksi miehen rinnalla. Siksi miehen on oltava aivan ehdottomasti ainakin 190 cm pitkä. En tunne oloani naiselliseksi, jos mies on suunnilleen pituiseni tai jotain 180-185 cm pitkä, vaan tunnen oloni isoksi miesmäiseksi korstoksi silloin.

Mulla on kaveripiirissä ja tuttavapiirissä muitakin pituisiani ja selvästi mua pidempiäkin naisia, ja sitä en voi ollenkaan ymmärtää, miksi jotkut heistä ovat yhdessä pituistensa ja pari jopa itseään lyhyempien miesten kanssa. Tarkoitan siis, että ovat yhdessä näiden alamittaisten 175-185 cm pituisten miesten kanssa. Me kaikki kuitenkin tunnetaan kavereista ja tuttavista niitä 190 cm ja ylikin olevia miehiä, niin miksi kaverit eivät ole heitä ottaneet? Mutta itsepä katselen vain näitä pitkiä ja miehekkäitä komistuksia. :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah en edes vilkaise tällaisia säälittäviä vaatimuksia esittäviä naisia. Onnea etsimiseen T.194cm

Vierailija
22/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet painaa taas dislikejä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen nainen ottaa ensisijaisesti pitkän miehen, jos vaan saa. Muut tyytyvät sitten siihen, mitä saavat.

Vierailija
24/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokainen nainen ottaa ensisijaisesti pitkän miehen, jos vaan saa. Muut tyytyvät sitten siihen, mitä saavat.

Ei ota, ei edes halua.

Vierailija
25/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönkä näyttäis olevan 191cm.

Vierailija
26/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 170cm/70kg nainen on jättiläinen/kromosomihirviö

Vierailija
27/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että joku 185cm olisi ihan sopiva tuon pituiselle naiselle, ovathan miesmallitkin useimmiten "vain" 183-188cm.

Aika harvoin nimittäin näkee +185cm miehiä jotka olisivat myös kasvoista komeita ja vartaloltaan sopusuhtaisia.

Itseasiassa usein ainakin yli 190cm pituiset näyttää vähän siltä että joku kasvuhormoni olisi vaikuttanut vähän niiden kasvojenpiirteisiinkin...

Vierailija
28/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena kommentoin:

Mitä, jos miehet sanois, että sorry, en kelpuuta alle D-kupin rintoja ja yli 55-kiloisia? Että nyt vaa'alle kipin kapin. Jos painat 57kg, niin tossa on ovi...

Ja sitten sanon, että hyvä, keskittykää ihmeessä hujoppeihin ja suosittuihin pelimiehiin, niin samalla jätätte enemmän valinnan varaa meille ihan muita asioita pririsoiville!

Vierailija
29/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 180cm pitkä nainen parisuhteessa 193cm pitkän miehen kanssa, mutta olen toivottoman ihastunut 178cm pitkään mieheen.

Oon 178 cm pitkä 27vee mies ja olin todella ihastunut erääseen noin 180cm naiseen, en kuitenkaan onnistunut koskaan häntä koskaan "iskemään". :P

Vierailija
30/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 192 kirjoitti:

Ei naisellinen nainen voi olla noin pitkä. Naaraskirahvi on noin korkea.

Mies 192 = AV-mamma 160cm/80kg