Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää aivan ehdottomasti olla pitkä, vähintään 190 cm!

Vierailija
01.06.2017 |

Olen 175 cm nuori nainen, joten voin kain luokitella itseni pitkäksi naiseksi. Mulle on tärkeää, että myös mies on pitkä, että voin huoletta käyttää korkokenkiä ja että tunnen itseni naiseksi miehen rinnalla. Siksi miehen on oltava aivan ehdottomasti ainakin 190 cm pitkä. En tunne oloani naiselliseksi, jos mies on suunnilleen pituiseni tai jotain 180-185 cm pitkä, vaan tunnen oloni isoksi miesmäiseksi korstoksi silloin.

Mulla on kaveripiirissä ja tuttavapiirissä muitakin pituisiani ja selvästi mua pidempiäkin naisia, ja sitä en voi ollenkaan ymmärtää, miksi jotkut heistä ovat yhdessä pituistensa ja pari jopa itseään lyhyempien miesten kanssa. Tarkoitan siis, että ovat yhdessä näiden alamittaisten 175-185 cm pituisten miesten kanssa. Me kaikki kuitenkin tunnetaan kavereista ja tuttavista niitä 190 cm ja ylikin olevia miehiä, niin miksi kaverit eivät ole heitä ottaneet? Mutta itsepä katselen vain näitä pitkiä ja miehekkäitä komistuksia. :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä pituusjuttuja, boooooring.

Vierailija
2/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, olisivat ottaneet ne pitkät miehet ainoastaan pituuden takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle raja on 185cm

Vierailija
4/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, olisivat ottaneet ne pitkät miehet ainoastaan pituuden takia?

Jos on kasvanut pitkäksi, on suku syönyt pitkään hyvää ravintoa. Hyvä ruoka on myös lisännyt älykkyyttä jo useampien sukupolvien ajan.

On fakta, että ravinto vaikuttaa älykkyyteen.

Vierailija
5/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikot???

Vierailija
6/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
7/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin pitkänä miehenä ihmettelen mitä naiset hyötyvät pitkästä miehestä.  Näette käsi kädessä kävellessä nenäkarvani ja ei pituus auta aseiden aikakaudella edes tappelussa.

Vierailija
8/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun vähän lyhentyä jos vaikka hissi pääsisi sitten ylös asti?

Vierailija
9/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari isointa tapaamani kus*päätä ovat 195 cm pitkiä. Valitsen mieheni mieluummin muilla kriteereillä - ja olen onneksi itse niin pieni ja siro (165/50) että en näytä amatsonilta edes 180-senttisen mieheni rinnalla. Jonka kyllä valitsin hieman muilla kriteereillä kuin pituuden perusteella 😊

Vierailija
10/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Serkkuni sopisi varmaan monelle naiselle täällä. Hän on 206cm pitkä ja naisystävä on jotain 160 cm. Ollu jo monta vuotta yhdessä. Aina vaan pituudella olis muka väliä. Rakkaus iskee ikään ja kokoon katsomatta

Vierailija
11/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä olisinkin ollut yllätys, jos olisit kertonut, että vaadit miehen olevan sinua lyhyempi (!)  

Vierailija
12/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamittaisten? 

Vierailija
13/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miks edes viitsin vastata sulle. Kai sillä miehellä pitää olla vihreä kaulahuivi, iphone, audi ja vihreät silmät? Sä varmaan painat 50 kg ja sulla on DD rinnat? Suosittelisin tekemään syvällisempää itsetutkiskelua, voisit ehkä tajuta jotain elämästä. 

terveisin N33

Vierailija
14/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 175cm nuori nainen, mutta en pidä pitkiä miehiä viehättävimpinä.

Paras on about yhtä pitkä kuin minä, eli ~170-180cm mies.

En tosin tykkää millään tavalla "isokokoisista" miehistä, eli pitkistä/lihavista/rotevista/lihaksikkaista.

Ja käytän kyllä useimmiten korkkareita, ei mun oma koko muutu sen mukaan minkä kokoinen mies mulla on vieressä.

Mä oon mä, enkä koe itseäni sen isommaksi tai toisaalta omaa mitään "mun täytyy olla pieni ja siro"-pakkomiellettä minkä vuoksi pitäis olla joku järkäle miehenä.

Vierailija
15/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko itsetunto pitää olla, jos vasta tietyn mittainen mies saa tuntemaan naiseksi. Tiesitkö, että miehen pituus ei vaikuta naiseuteesi millään lailla, etkä muutu mieheksi, jos olet sinua lyhyemmän miehen seurassa.

Vierailija
16/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 180cm pitkä nainen parisuhteessa 193cm pitkän miehen kanssa, mutta olen toivottoman ihastunut 178cm pitkään mieheen.

Vierailija
17/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on raja. 180 cm on yläraja sitä pitempiä miehiä en deittaile (oon 159 ite). 170 ois parempi,mutta ei viiti syrjiä.

Mutta eikö se oo hyvä että sä saat deittailla pilvenpiirtäjiä ja mä niitä normipituisia/lyhyempiä. Kummallekin riittää miehiä

Vierailija
18/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisellinen nainen voi olla noin pitkä. Naaraskirahvi on noin korkea.

Vierailija
19/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari isointa tapaamani kus*päätä ovat 195 cm pitkiä. Valitsen mieheni mieluummin muilla kriteereillä - ja olen onneksi itse niin pieni ja siro (165/50) että en näytä amatsonilta edes 180-senttisen mieheni rinnalla. Jonka kyllä valitsin hieman muilla kriteereillä kuin pituuden perusteella 😊

Tätä naisille yleistä "omakuvani on riippuvainen miehestä"-mentaliteettia en ymmärrä.

Mä en osaa kokea itseäni sen enempää tai vähempää amatsoniksi sillä perusteella, minkä kokoinen mies mun vieressä on.

Eihän mun ruumiinkoko sen mukaan muutu!

Lyhyin mies kenen kanssa olen ollut oli 168cm eikä silloinkaan tullut edes mieleen mitkään koko-asiat ja käytin silloinkin 5-15cm korkoja fiiliksen mukaan.

N175cm

Vierailija
20/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ketju kahdenkymmenen vuoden päästä ja saat makeat naurut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi