Kaikki naiset huomenna ajamaan moottoripyöriä Pasilan messukeskukseen!
MP-korttia ei edes tarvita :-) Kaverini opasti minulle moottoripyörän käyttöä suullisesti. Eli eka kytkin pohjassa painat vasemmalla jalalla ykkösvaihteen silmään. Se on kuulemma alimmainen vaihde ja muuta ei edes tarvita, kun nykypyörillä pääsee 100 km/h jo ykkösvaihteella. Sitten mahdollisimman nopeasti kytkin ylös (kuulemma se vasen vipuhanikka) ja samalla kaasua reilusti oikealla kädelle. Hanaa ja menox ei kun huuomenna nähdään!
http://www.bike.fi/uutiset/yleiset/nyt-ei-tarvita-pratkakorttia-koeajoo…
Kommentit (5)
Mä voisin tulla ajamaan niitä naisia. Tai vahtoehtoisesti ne vois ajaa mulla.
Lol, haluaisinpa olla katsomassa ap:n lähtöä 😂.
T: motoristimamma vm-69
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa helpolta! Pitääkin käydä huomenna kokeilemassa jotain Harrikkaa. Tuli muuten yhtäkkiä mieleen, että tuleeko niihin liikennevaloissa pysäköidessä automaattisesti jotkut tukijalat sivuille, kun pyörä kuitenkin painaa aika paljon? Tarviikos siis nostaa jalkoja alas asfaltille? Kysypä tätä vielä kaveriltasi, niin eiköhän se suju multakin ihan hyvin.
Et saa harrikkaa ajoo ilman korttia, tuolla oli sanottu ne mallit. Ja ei tule mitään automaattisia tukijalkoja, vaan ihan omilla jaloillasi joudut pitämään pyörän pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa helpolta! Pitääkin käydä huomenna kokeilemassa jotain Harrikkaa. Tuli muuten yhtäkkiä mieleen, että tuleeko niihin liikennevaloissa pysäköidessä automaattisesti jotkut tukijalat sivuille, kun pyörä kuitenkin painaa aika paljon? Tarviikos siis nostaa jalkoja alas asfaltille? Kysypä tätä vielä kaveriltasi, niin eiköhän se suju multakin ihan hyvin.
Et saa harrikkaa ajoo ilman korttia, tuolla oli sanottu ne mallit. Ja ei tule mitään automaattisia tukijalkoja, vaan ihan omilla jaloillasi joudut pitämään pyörän pystyssä.
Harrikat on homoille.