mies oletko vaihtanut seksitaiturinaisen pois muista syistä
Kommentit (12)
Joo olen, ihan huippu sängyssä, mutta jakoi persettään ympäri kaupunkia.
Kyllä. Taituroi vieraiden miesten kanssa.
Olen.
Oli vaan niin tyhmä ja lihava, että laitettiin lusikat jakoon.
Toisaalta sitä ratkaisua on tullut vuosien saatossa kyllä kaduttuakin.
Nykyinen vaimo ei käsitä, että tie miehen sydämeen vie alapään kautta, vaan luulee edelleen, että ruuanlaitolla voi miellyttää miestään...
Mutta aina ei saa kaikkea, mitä haluaa ja virheistään kai voi oppia.
Ei ole koskaan tullut kohdattua naista, joka olisi seksitaituri. Sen takia en ole vaihtanut. Oikeastaan koko seksi on ollut pettymystä naisten kanssa. Muuten taas olen niistä ihanista olennoista tykännyt ja tykkään koko ajan.
Hieman olen yleensä elämän varrella kokenut pettymystä, että eikö nainen edes halua miellyttää miestä. No, ehkä se liittyy vain minuun. Mukava kun nainen kuitenkin saa nautintoa.
Mun exä oli peto sängyssä. Otti munaa kurkkuun, pilluun ja perseeseen ja tykkäs et otan haluamani rajusti kyselemättä. Anto myös pelkkiä suikkareita ja nieli aina mällit. Saatto imee munaa automatkoilla jne. Tiemme eros ku akka ei rauhottunu viinan kans ja mua kiinnosti myös tavallinen elämä. Ikävä kuitenki niitä riettaita hetkiä hänen kanssaan.
En
Muijalla kastuu takapillu heti kun kosken sen D-tisseihin tai jos se itse koskee mun vehkeeseen. Sen selkä ei kestä enää kaikkia asentoja mutta ruuanlaittotaito korvaa sen. Kilojakin on eikä muutenkaan mikään prinsessa mutta tällä iällä en ala uuttakaan kouluttaan. Tosiaan, kaikkea ei voi saada mutta mä oon alapäällään ajatteleva ja se toimii meillä molemmilla.
Olen. Todella kiihkeä ja taitava mutta ei päässyt irti ongelmistaan.
Monia taitavina itseään pitäviä on vaivannut "enks ookkin hyvä täs?" -ilmiö. Pitäis kauheasti kehua. Se on sitten ollut mulle syy lopettaa suhde, koska tommoinen asenne ei jää ainoastaan petiin. Muutenkin semmoisesta ei tarvitse puhua jos oikeasti tietää olevansa hyvä.
En tiedä, olenko kranttu, mutta rehellisesti en ole koskaan mitään aivan tajunnanräjäyttävää seksiä saanut. Hyvää ja monipuolista kylläkin. Vaikka paljon on erilaisia kokemuksia ja panoja takana, niin ei kukaan ole muhun semmoista lähtemätöntä vaikutusta tehnyt.
Olen. Nainen oli kaikkea mitä naiselta sängyssä voi toivoa. Otti mielellään loppuun saakka suihin, kaikkiin aukkoihin. Teki itse alotteita hurjissakin paikossa, Selvästi halusi itsekin seksiä! Oli tosi kaunis kropaltaan ja kasvoiltaan ja kaiken lisäksi sai vieläpä helposti ja monia orkkuja peräkkäin. Mutta hän oli T Y H M Ä ja lapsellinen.
Panen mieluummin kerran pari viikossa kaunista vaimoani ja saamme ihan hyvää seksiä molemmat ja sen lopun aikaa voimme tehdä kaikenlaisia asioita yhdessä ja keskustella vaikkapa elämästä yleensä. Exän kanssa ei voinut, oikeastaan mitään muuta kuin naida taivaallisen hyvin ja paljon. Mutta eipä se vaan riittänyt.
Vaikea vastata kun kaikki naiset ovat kuitenkin niin erilaisia (sängyssäkin), ettei edes pysty valitsemaan kuka olisi paras.
olipas kokemuksia varsinkin kahdella seksipetoja mutta muut syyt sitten tyrmäännneeet sen että ei viidytty pitempään. onko siis kellään semmosta naista joka on ollut yli 10v ja on seksiä yltäkyllin. näemmä se seksi ei olekaan tärkeintä jos muuten ei suju:)
Seksitaituri sai lähteä kun selvis että oli hankkinu taitonsa ammattihuorana. Venäläinen "perhetyttö" joka tunsi joka toisen äijän kaupungissamme.
Eihän siinä mitään jokaisella on menneisyys mutta kunse tulee koko ajan nykyisyydessäkin vastaan niin se alkaa sylettää. ja eukko jatkoi ammattiaan vaikka oltiin naimisissa. Lakia lukenu inttikaveri varoitteli että saan vielä tuomion parituksesta jos akka jää hommistaan kiinni vaikkei se rahaa kotiin tuonukaan.
Ei ollu muita vaihtoehtoja ku antaa kenkää.