Tori.fi on täynnä kyselijöitä ja hupiostajia!!!
Menee hermo. Ties miten monta ostajaa on kadonnut täysin. Aina se sama viesti "Onko vielä myynnissä?" Sit kun sille vastaa että joo on, niin ostaja katoaa. Näitä tapauksia on ollut varmaan lähes 20 jo pelkästään tämän vuoden puolella.
Yhden kanssa sovittiin jo kaupat, se antoi osoitteensa ja mä annoin tilinumeron. Hän sanoi että maksaa viimeistään seuraavana päivänä ilmoittaa sit mulle kun on maksanut. Tästä on nyt 2 viikkoa eikä ostajasta kuulunut mitään eikä myöskään rahoja näkynyt. Jaaha, tuote siis uudestaan myyntiin. Tuokin kusipää halusi ties mitä lisätietoja ja kuvia ja sit tekee kuitenkin oharit.
Argh.
Kommentit (4)
Itse kysyn aina onko vielä myynnissä, mutta lisään jo samaan viestiin, että jos on niin onko sitä tätä ja tuota ominaisuutta. Mitä sitten ikinä haluankaan tietää tuotteesta.
Joku Marimekkohullu ainakin harrastaa tuota että laittaa kaikille saman viestin. Että jos Marimekon tuotteita myyt niin varo sitä tyyppiä.
Mä möin lasten pyörät hyvällä menestyksellä torissa. 10min meni eka jatkoa seuraavana aamuna. Tokassa oli vähän laittoa mutta meni. Olin tyytyväinen
Nuo onko vielä myynnissä kyselijät on rasittavia. Laittais suoraan viestiä että mä ostan tämän! Kyllä myyjä sit varmasti vastaa ja kertoo että meni jo jos ei ole myynnissä.
Huvittavaa kun jättää ilmoituksen ja jo 30min kuluttua tulee näitä onko vielä myynnissä-viestejä.