Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hähää. Kylmää säätä puskee niin vimmatusti. Kaikki aurinkoa palvovat ruskettuneet inkkarit kauhusta kankeina nyhjöttää kodeissansa.

Vierailija
01.06.2017 |

Minulle kelpaa. Eipähän tarvitse hikoilla yhtään. Sadekin tuli sopivasti. Luonto tykkää ja niin tykkään minäkin. Toivottavasti kesä on jatkossakin hyytävä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kanssa kovasti. Tänään tein suursiivouksen ja nyt on mukava keitellä kahvia puhtaassa kodissa. Ei helteitä kiitos koko kesänä. Menkööt etelään kuumuutta rakastavat - matkat on nykyään halpoja.

Vierailija
2/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa myös. Tykkään sateesta ja muutenkin on ahdistavaa jos on kovin kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö luulet. Vaikka tykkäänkin auringosta ja lämmöstä, niin ei minua tällainenkaan keli ahdista. Aamupäivällä tein pitkän lenkin, otin ihanat päiväunet ja siivosin, kohta kokkaan.

Asiat ei ole niin jokotai kuin neuroottinen ihminen luulee.

Vierailija
4/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon helteitä, muttei mua mitkään kelit lomalla haittaa. Sitten tehdään keliin sopivia juttuja. Luulisi olevan ikävää, jos lämpö noin ahistaa?

Vierailija
5/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kanssa kovasti. Tänään tein suursiivouksen ja nyt on mukava keitellä kahvia puhtaassa kodissa. Ei helteitä kiitos koko kesänä. Menkööt etelään kuumuutta rakastavat - matkat on nykyään halpoja.

Voithan säkin kuumina kesäkuukausina matkustaa vaikka Siperiaan. Matkat on nykyään halpoja. 

Vierailija
6/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta! Helle hullut ovat jotenkin vajaita. :)

Helteestä tykkäävistä taitaa aika harva olla yhtä neuroottinen säätilan suhteen kuin teikäläisistä. Hanki kunnon bikinikroppa, niin ei tarvitse helteistä masentua!

Vierailija
7/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en helteitä kaipaa, mutta olis edes lämmin t-paita keli.

Ihan lastenkin takia toivon lämmintä.

Vierailija
8/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on just hyvä. +5 keli on paras.

Vierailija
9/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteestä tykkäävistä taitaa aika harva olla yhtä neuroottinen säätilan suhteen kuin teikäläisistä. Hanki kunnon bikinikroppa, niin ei tarvitse helteistä masentua!

Nyyh, nyyh... Helle hullulla meni tunteisiin. Tainnut aivot sulaa grillatessa, hehehe! :D

Vierailija
10/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme perheen kanssa kohta kahdeksi viikoksi Etelä-Espanjaan. Näyttäisi olevan +28 astetta kohteessa. Ihan jees.

Vierailija
11/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet tulee kuitenkin jossain vaiheessa, sorry!

Vierailija
12/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä helteitä vihaavat ovat joko lihavia tai antisosiaalisia vitivalkoisia omissa oloissaan viihtyviä.

Mutta ei minua haittaa jos sinä ihminen siellä vihaat helteitä. Hellepäiviä on niin vähän Suomessa että riittääpähän mulle enemmän! 😛

Ja onpahan vapaita aurinkotuoleja.

Kyllä lämpö ja aurinko saa ihmisen hereille ja liikkeelle. Tuntee olevansa elossa.

Ja ne viisi suomalaista hellepäivää jotka vietän ulkona, vietän ihan puhtaalla omallatunnolla.

Siinä ei tarvi kenenkään tulla viisastelemaan ihosyövällä, koska täällä Pohjolassa vietetään ne loput 360 päivää varjossa ja sisällä.

Vierailija
13/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kylmistä kesistä koska voi lenkkeillä rauhassa :)

Vierailija
14/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, nyyh... Helle hullulla meni tunteisiin. Tainnut aivot sulaa grillatessa, hehehe! :D

Miten niin meni tunteisiin?

Eiköhän tässä ketjussa se ole sinä, jolla on asian suhteen kovasti raivoisa asenne.

Mulle kelpaa mikä keli vaan, kunhan ei tartte töihin mennä. Silti tykkään ENITEN kunnon helteistä. Tätä juuri tarkoitin, kun sanoin, että meikäläisiä asia ei ahdista, sua sen sijaan näytää ahdistavan, ja kannattaisi ehkä tehdä jotakin asialle? Ilmastonmuutos kumminkin lisää sään ääri-ilmiöitä, joten ihan tuon sun ahdistuksen vähentämiseksi kehotan tekemään asialle jotakin.

Vierailija
15/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuumuus ja lämpö ahdistaa niin ihmisellä on huono kunto ja ylipainoa. Sellaisilla myös mielenterveysongelmia ja eskapismia. Vialliset ja sairaat ihmiset hikoilevat kesällä.

Vierailija
16/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan säkin kuumina kesäkuukausina matkustaa vaikka Siperiaan. Matkat on nykyään halpoja. 

Suomen kesään ei montaa hellepäivää mahdu. Ne kyllä kestää eikä tarvii ostaa lippuja Siperiaan. Kylmä kausi sen sijaan on pitkä, joten luulisi tekevän mieli matkustaa lämpimään.

Vierailija
17/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lämpötilalla ja auringonpaisteella ole paljon mitään tekemistä keskenään. Nytkin paistaa, ja on kahdeksan astetta lämmintä. Talvella voi paistaa vaikka on 20 astetta pakkasta. Sitten toisaalta voi olla hiostava helle, mutta pilvistä. Ja tuo viimeksimainittu on suosikkisääni, en pidä auringosta ollenkaan mutta lämpö kelpaa kyllä.

Vierailija
18/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesään ei montaa hellepäivää mahdu. Ne kyllä kestää eikä tarvii ostaa lippuja Siperiaan. Kylmä kausi sen sijaan on pitkä, joten luulisi tekevän mieli matkustaa lämpimään.

Mutta niitä hellepäiviä on myös Suomessa. Jos se ahdistaa, niin voi muuttaa vaikka Pohjois-Norjaan. Siellä harvemmin helteet rasittaa.

Vierailija
19/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä helteitä vihaavat ovat joko lihavia tai antisosiaalisia vitivalkoisia omissa oloissaan viihtyviä.

-----

Tämähän se aina otetaan esiin. Olen ihan normaalipainoinen ihminen. En vaan tykkää olla hikinen. Raikkaana on kivempi olla.

Vierailija
20/26 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vain että Siperiassa voi olla vielä kuumempaa. Ei siellä kesät mitenkään erityisen vilpoisia ole, vaikka talvella pakkanen paukkuukin. Jäähdytystä kaipaaville suosittelen Islantia tai Chilen eteläosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä