Menee taas niin hermot teiniin. Teinkö oikein?
Yritämme lopettaa tupakanpolttoa ja käytetään apuna sähkötupakkaa, 16v alkanut nappaamaan sen nopeasti jostain pöydältä ja vetelee niin kauan kunnes otan pois (ei ole tupakkaa ikinä polttanut), no viimeksi sanoin, että alkaa lähtemään hienouksia huoneestaan jos ei usko kun sanon. No nyt kävi taas pöllimässä tuon sähkötupakan taskustani ja imutteli sitä. Kävin nappaamassa tietokoneen näytön hänen huoneestaan. Seuraavalla kerralla lähtee xbox.
Jotenkin kauhean "kova ja siisti" juttu nuorisolla tuo sähkötupakan vetäminen, vaikka ei olisi tupakkaan ikinä koskenutkaan. Nyt voi sitten varmaan leijua kavereilleen, miten on polttanut sähkötupakkaa
Kommentit (11)
Sitä saa mitä tilaa.Ette voi mitenkään perustella tupakoinnin vaaroista,jos ootte koko lapsenne elämän ajan polttaneet.
Oletko itse tuhonnut lapsesi terveyttä jos hän on joutunut kärsimään passiivisesti tupakoinnista. Se on lapsille todella haitallista.
Vau.. Meidän penskat ei ikinä uskaltaisi tehdä tuollaista.
Nojoo kyllä mun vanhemmat poltti myös, mutta en mä silti olisi kotona uskaltanut edes sähkötupakkaa heidän nähden poltella, kun en kiroillakaan uskaltanut, vaikka meillä välillä vanhemmat ja isommat sisarukset kirosikin. Kyllä mulle oli jotenkin tehty selväks kuitenkin, että ne on typeriä aikuisten juttuja, mitkä ei kuulu lapsille, vaikka vanhemmat olivatkin "Do what I say, not what I do" -tyyppejä näissä asioissa.
No tämä näemmä uskaltaa. Sanoi vielä perään kun hain näytön, että luuletko että toi estää mua polttamasta. No luulempa että estää kun alkaa tavaraa häviämään joka kerran jälkeen. Uskon jopa että tämä pelkästään riittää. Yritti vain esittää, ettei tunnu missään se, ettei tietokonetta voi käyttää.
Ja kyllä, aikuiset saavat halutessaan polttaa tupakkaa ja juoda alkoholia, lapset ei saa!
16v ja noin tyhmä! Onnea uralle talonmiehenä.
Minusta on aika hauskaa, että jätät sen sähkötupakan näkösälle. Eikö sitä saa laittaa perinteisten tupakkatuotteiden tavoin esim. taskuun?
Vierailija kirjoitti:
16v ja noin tyhmä! Onnea uralle talonmiehenä.
Ysin oppilas, että eiköhän tuo jotain kunnon töitäkin saa. Välillä vain ihan idiootti jos suoraan sanon.
No, häntä varoitettiin jo että lähtee hienouksia jos ei usko ja nyt sitten lähti ensimmäinen. Tyhmä kyllä siinä mielessä, ettei tätä tajua. Kaipa se poskareiden vetäminen nikotiinittomasta sähkötupakasta oli sitten tuon väärtti.
Sanot,että vajaa 2 vuotta ja sitten hän voi vapaasti valita tupakoinnin,jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika hauskaa, että jätät sen sähkötupakan näkösälle. Eikö sitä saa laittaa perinteisten tupakkatuotteiden tavoin esim. taskuun?
No kyllä niitä perinteisiäkin tupakkatuotteita säilytetään välillä pöydällä, ei olla kyllä ikinä säilytetty taskussa, varsinkaan kesäaikaan. Aina saanut olla rauhassa.
Siinäpähän näytätte esimerkkiä teinillenne. Millä perustelette oman käyttönne?