Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen ihan kamala fennomaani

Vierailija
28.03.2006 |

..mitä tulee ruotsikkoihin. Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mammapalstalta löydät svekomaniaa ;)

Vierailija
2/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että se ärsyttää..

Ruotsia osaan kyllä puhua, mutta en halua. Tyypillinen nykyajan fennomaani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minut siksi ampua?

Vierailija
4/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin meidät, jotka hyväksyvät olemassaolonne ja pakkoruotsin.

Vierailija
5/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaineskaan, ei minusta teitä pitäisi ampua, mutta vähän kohtuullisempia saisitte olla vaatimuksissanne. Vain 6% ihmisistä vaatii kaikkialla virastoissa palvelut omalla kielellään ja muita esimerkkejä en jaksa kirjoittaa.

Kyselin vaan että onko samanlaisia täällä?

ap

Vierailija
6/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vaatinut palvelua omalla kielelläni. Päinvastoin, puhun mielelläni suomea verotoimistossa ja muissa. Itse asiassa en uskalla edes kaikkialla puhua esim. ystävieni kanssa äidinkieltämme, koska teidän kaltaiset fennomaanit hyökkäisivät kimppuumme. Miksi emme voisi saada olla rauhassa?

Vierailija
7/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suvaitsematon, mutta mielestäni ruotsin hemmotellulle asemalle Suomessa ei ole mitään järkeviä perusteita. Esim. saamelaisia pitäisi mielestäni hyysätä paljon enemmän kuin ruotsalaisia, sillä he ovat sentään Suomen alkuperäiskansaa, jota on sorrettu ties kuinka kauan. Eikä venäjälläkään ole erityisasemaa, vaikka se oli Suomen emomaa yhtälailla kuin Ruotsi.

Vierailija
8/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja EN vaadi palveluu joka paikassa omalla kielelläni. hyväksyn sen et tässä maassa puhuu vaan 6% ruotsia ja osaan omasta mielestäni ihan hyvin suomea. mieheni on suomenkielinen eikä edes osaa ruotsii.

kai sitä kuitenkin saa jatkaa tätä rikkautta. eihän siinä voi olla mitään pahaa jos osaa yks " ylimääräinen" kieli.

Vierailija
9/9 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on jotakin mieltä jostakin on ihan ok, mutta jos sitä julkisesti kaikelle kansalle julistaa, antaa itsestänsä kyllä aika moukkamaisen ja sivistymättömän kuvan. Taidat olla vaan kateellinen, sillä mitä ihmeen väliä sinulle muuten olisi sillä, puhuuko joku ruotsia vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi