Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M tilaus - ehtiiköhän lauantaiksi?

Vierailija
01.06.2017 |

Lähetys on tilattu 23.5. ja lähetetty 28.5. Nyt on pieni paniikki että ehtiiköhän lapsen vaatteet tulla lauantain juhliin? Asutaan Keski-Suomessa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko seurantakoodia josta näkee statuksen?

Vierailija
2/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään seurantakoodia. Tuolla sivuilla ja sähköpostissa lukee vain että lähetetty 28.5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, H&M tilaukset on meinaan aina myöhässä ja kestää vaikka kuinka kauan.

Vierailija
4/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään seurantakoodia. Tuolla sivuilla ja sähköpostissa lukee vain että lähetetty 28.5.

Eikö edes siellä hm:n omilla sivuilla näy seurantakoodia kun kirjaudut? Veikkaan kuitenkin, ettei ehdi, joskus kestää päivän tai jopa kaks kun se paketti lähtee liikkeelle siitä kun se on lähetetty.

Vierailija
5/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nuo paketit vkloppuisin kulje. Soita ärrälle vai mihin se tuleekaan huomenna. Meilläkään ei ehtinyt tulemaan ilmoitusta kun paketti oli jo saapunut. Ilmoitus tuli vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
6/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tullut ajoissa Jyväskylään paketit. Jos maanantaina tilaa, niin to tai pe voi jo noutaa. Toivotaan että kerkee!

Vierailija
7/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahollisesti sulla on paketti huomenna, yleensä mulle tullut h&m paketit perjantaina kun oon tilannu maanantaina.

Vierailija
8/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tilasin en saanut saapumisilmoitusta puhelimeen vaan se tuli postissa. Mietin nyt että jos se saapuukin huomenna niin saapumisilmoitus nyt ainakin tulee vasta ens viikolla. Saako postista mitenkään tiedusteltua onko pakettia tullut jos ei ole mitään koodia? :/

Vierailija
9/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiinä ja hiinä!

Vierailija
10/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä että koulu loppuu? Sääkö hämäsi, luulit että on huhtikuun loppu, vai miten?

Sääliksi käy lapsesi.

11/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurantakoodia?

Mulle ainakin tuli H&M:lta "Tilauksesi on matkalla"-meili ja siinä oli tällainen kohta: "Voit seurata toimitusta täältä tai kirjautumalla sisään Minun H&M:ni-sivulle." Samassa meilissä oli myös tilauksen seurantatunnus Schenkerille, joka noi paketit kuljettaa.

Lisäksi toimitusaika oli mainittu jo tilausta tehdessä H&M:n sivuilla tilauksen yhteenvedossa/ostoskorissa.

Oma tilaukseni tuli 2 päivää etuajassa siitä, mikä toimitusajaksi oli mainittu.

Vierailija
12/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lähetetty kirjeenä (ei koodia) niin tulevat ma. Ei kerkiä huomiseksi. Ärrälle tilaus toimii nopeammin

Vierailija
13/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä että koulu loppuu? Sääkö hämäsi, luulit että on huhtikuun loppu, vai miten?

Sääliksi käy lapsesi.

Onko noin paha olo oikeasti? :D täällä ei näköjään voi kysyä mitään vähänkään asiallista..

Vierailija
14/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun tilasin en saanut saapumisilmoitusta puhelimeen vaan se tuli postissa. Mietin nyt että jos se saapuukin huomenna niin saapumisilmoitus nyt ainakin tulee vasta ens viikolla. Saako postista mitenkään tiedusteltua onko pakettia tullut jos ei ole mitään koodia? :/

Ei tietenkään. Luuletko että he alkavat syynäämään satoja hm paketteja postissa vain nimesi perusteella?

Vierailija
15/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ehtiä. Asutaan tosin pohjois-suomessa, mutta kun Hm lähettää paketin niin menee vähintään viikko ennen kuin tulee.

Vierailija
16/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy lapsesi.

Onko noin paha olo oikeasti? :D täällä ei näköjään voi kysyä mitään vähänkään asiallista..

Ei ole muuten, mutta lapsen puolesta kyllä.

Ja siitä asiallisuudesta, uskotko todella itse, että täältä voi saada arvelua kummempaa vastausta!?

Minä ottaisin puhelimen käteen ja soittaisi henkkamaukkaan, jotta tietäisin oikean tilanteen, joka hiukan eroaa avpalstan arveluista.

Sitten menisin lapsen kanssa kauppaan ja ostaisin hänelle vaatteet juhliin.

Ja ottaisin opikseni, tilaisin ensi kerralla niin aikaisin että riittää.

Amen.

Vierailija
17/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää kerkee

Vierailija
18/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy lapsesi.

Ei ole muuten, mutta lapsen puolesta kyllä.

Ja siitä asiallisuudesta, uskotko todella itse, että täältä voi saada arvelua kummempaa vastausta!?

Minä ottaisin puhelimen käteen ja soittaisi henkkamaukkaan, jotta tietäisin oikean tilanteen, joka hiukan eroaa avpalstan arveluista.

Sitten menisin lapsen kanssa kauppaan ja ostaisin hänelle vaatteet juhliin.

Ja ottaisin opikseni, tilaisin ensi kerralla niin aikaisin että riittää.

Amen.

No voi anteeksi nyt päiväsi pilaamisesta, mutta ala moralisoimaan vasta kun tiedät koko totuuden (jota en nyt yhtään se enempää tänne av palstalle harmiksesi avaa) kiitos :) 

Kysyin että EHTISIKÖ paketti tänne, halusinkin vain arveluja että lähteekö tässä nyt liikuntakyvyttömänä lapsen kanssa sovittelemaan vaatteita kauppaan vai ei.

Vierailija
19/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy lapsesi.

Näitä täällä riittää...Elämäänsä kyllästyneet av mammat haluaa vain purkaa paskaa johonkin.

Vierailija
20/32 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain 29.5. sähköpostia, että tilaus lähetetty ja tänään tuli tekstari, että paketti on noudettavissa.