Yle vero ei poisto köyhiltä
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/yha-useamman-pienituloisen-…
En tajua noita demareita. Miksi ne vastustaa pienituloisten helpotuksia?
Kommentit (32)
Miksi se pitäisi poistua köyhiltä?
Olen köyhä ja miksi en nyt sitten sakkaan osallistua tämän YLE-ihanuuden rahoittamiseen?
Enkö saa rahoittaa lapseni synttärilahjaakaan. Enkö saa auttaa mummoa kadun yli kun olen köyhä ja kengät kuluu?
Pitääkö minulta nyt sitten kieltää lottoaminen? Minun vissiin ei saa laittaa kirkossa kolehtiakaan kun olen köyhä?
Milloin hallitus kieltää köyhilta kaikkeen ihanuuteen osallistumisen?
Vaadin köyhänä että saan osallistua meidän yhteisen YLE-ihanuuden rahoittamiseen, edes kympillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle-verossa pitäisi olla enemmän maksuluokkia. Nyt 25 000 ja 250 000 vuosituloilla maksetaan melkein sama summa. Kyllä riipii maksaa, kun ei ole tv:tä koskaan hankknutkaan, ja kun rahoittaa pakolla Sipilän korruptiokanavaa. Oma usko "riippumattomaan tiedonvälitykseen" mennyt.
Nämä tämmöiset maksuluokat ja portaat on poliittisen pelin kohteina ja tavoitteena pitää äänestäjäkunta tyytyväisenä. On kaikenlaista kuppikuntaa ja heidän tavoitteitaan yritetään miellyttää.
Köyhimpiä vapautettaan ja sekin on vaan poliittista peliä, ei mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa ja YLE:n perusfunktion kanssa.
Nyt kun laitteen ostamatta jättämisellä ei voi vaikuttaa maksuun, sitä suuremmalla syyllä pitäisi olla enemmän maksuluokkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja miksi en nyt sitten sakkaan osallistua tämän YLE-ihanuuden rahoittamiseen?
Enkö saa rahoittaa lapseni synttärilahjaakaan. Enkö saa auttaa mummoa kadun yli kun olen köyhä ja kengät kuluu?
Pitääkö minulta nyt sitten kieltää lottoaminen? Minun vissiin ei saa laittaa kirkossa kolehtiakaan kun olen köyhä?
Vaadin köyhänä että saan osallistua meidän yhteisen YLE-ihanuuden rahoittamiseen, edes kympillä!
YLE ei ole ihanuus
Kaikki maksavat veroja Suomessa jossain mielessä. Esim arvonlisävero, tai jos pankkitili niin koroista menee verot samoin polttoaineista, sähköstä.. Pienituloisille, kansaneläkeläisiltä pienennettiin ja jäädytettiin eläkkeet samalla terveydenhuollon maksut ja lääkkeiden omavastuuta nousivat. Olisi ollut jo reilua saada jotain helpotusta. Kukaan ei oikeasti välitä tai aja köyhän asiaa.
minä minä me kirjoitti:
Kaikki maksavat veroja Suomessa jossain mielessä. Esim arvonlisävero, tai jos pankkitili niin koroista menee verot samoin polttoaineista, sähköstä.. Pienituloisille, kansaneläkeläisiltä pienennettiin ja jäädytettiin eläkkeet samalla terveydenhuollon maksut ja lääkkeiden omavastuuta nousivat. Olisi ollut jo reilua saada jotain helpotusta. Kukaan ei oikeasti välitä tai aja köyhän asiaa.
Köyhillä ei ole rahaa lobata asioitaan. Ikävä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Harva tietää mitä Ylen oikeasti tekee, kuten
- palvelee kuulovammaisia viittomakielisin uutisin ja ohjelmatekstityksin sekä viikon tärkeimmät ajankohtaisaiheet kokoavalla Viikko viitottuna –ohjelmalla
- palvelee näkövammaisia äänitekstityksellä
Kaiken tämän saa internetistä lukemallakin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että köyhät eivät saisi osallistua ohjelmien valintaan, koska eivät mitään maksakaan. Eliitti päättää ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle-vero on naurettava! Joillain ihmisillä ei oikeasti ole televisiota ollenkaan! Eihän sieltä tule kuin pelkkää sontaa.
Tuo on totta. Itse en ole omistanut telkkaria yli kymmeneen vuoteen. Enkä ole kaivannut sitä.
Minulla ei ole ollut TV:tä sitten vuoden 1995, kun se vanha mv laukesi.
Vierailija kirjoitti:
Kattoo ne köyhätkin telkkaria.
Minä olen aina ajatellut, että vain köyhät kattoo telkkaria,en ole 20 vuoteen katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- palvelee kuulovammaisia viittomakielisin uutisin ja ohjelmatekstityksin sekä viikon tärkeimmät ajankohtaisaiheet kokoavalla Viikko viitottuna –ohjelmalla
Kaiken tämän saa internetistä lukemallakin.
Ei kyllä saa
Vierailija kirjoitti:
Autovero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole autoa.
Kiinteistövero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole kiinteistöä.
Televero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole teleä.
Makeisvero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole makeisia.
Alkoholivero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole alkoholia.
Tulovero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole tuloa.
Arvonlisävero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole arvoa.
Pääomatulovero on naurettava. Joillakin ihmisillä ei ole päätä eikä häntää.