Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä tanssinopettaja tiivistää hyvin sen, mikä nykyajan parisuhteissa on ongelma

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Laitetaan naiset ja miehet tanssikurssin sijaan autonhuoltokurssille ja kas, asetelmat kääntyvät päinvastaisiksi. Nainen on epävarma. Eikä kenellekään tulisi mieleenkään ehdottaa että mies antaisi naisen johtaa ja että tämä asetelma pitäisi siirtää arkeen.

Höpsis !😅 

Minullakin on pari tytärtä johtamassa parissa  suureessa firmassa  miehiä .Toinen  firma vallan  miesvaltainen teknologiala 😁

Vierailija
22/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parempi! Parisuhde/avioliitto on ihmisten keksimiä asioita. Ei luonnon luomia. Eläimet ovat moniavioisia. Ihminen on eläin.

Ei kaikki eläimet ole moniavioisia, mm. susi, joutsen  tunnetuimpia yksiavioisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parempi! Parisuhde/avioliitto on ihmisten keksimiä asioita. Ei luonnon luomia. Eläimet ovat moniavioisia. Ihminen on eläin.

Siis muissa eläimissä kuin ihmisessähän löytyy myös oikeasti yksiavioisia lajeja. Ihminen ei biologisesti ole sellainen, mutta kulttuurisesti usein kyllä. Rakastuminen ei ole ihmisten keksimä asia, vaan vaisto, ja johtaa helposti pariutumiseen. 

Mutta siis tuohan tosiaan on eläimillä täysin lajikohtaista. 

Vierailija
24/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi hän ei itse toteuttanut tuota suhteessaan Heikkiin  ?🙄

Vierailija
25/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tanssimisessa on se ongelma että miehellä ei ole minkäänlaista rytmitajua eikä hän osaa mitään askelia, toisin kuin minä. Foksia mennään valssin askelilla. Antaudu siinä sitten vietäväksi. On todella vaikeaa keskittyä siihen ettei vahingossakaan tee mitään musiikin mukaan mutta vaikeaa sitä on estää että nykii ja nytkähtelee kun foksataan yks kaks kol yks kaks kol.

No tämä.

Lavatansseissa välillä oikein ongelma. Mies luulee olevansa hyväkin tanssija ja kaikki kappaleet lajista riippumatta kävellään samalla lailla. Musiikin temmosta riippuen revitään välillä vähän kiivaammin. Mut ei se tanssia ole...

Vierailija
26/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minä haluan vahvistaa miehistä itsetuntoa, puhun aina naisesta kauniisti. Nainen on herkkä olento, josta täytyy pitää huolta ja vieminen on huolen pitämistä. Ei tämä sodi feminismiä vastaan. Kyllähän me naiset oikeasti tykätään, että mies on kerrankin mies eikä tossukka. Vahva ja voimakas mies, johon nainen saa tukeutua. Nainen tykkää siitä, että mies päättää, Blomqvist uskoo.

Sori nyt Clara Blumqvist, mutta minä en ole herkkä olento, josta jonkun täytyy pitää huolta.

Maanpuolustuksen, yleisen järjestyksen ja jätehuollon toki jätän miesten vastuulle.

Vierailija
27/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minulla oli kerran se voimakastahtoinen vahva nainen. Hän määritteli, mitä saan puhua, ajatella ja mitä mieltä olla asiaoista, sekä montako juomaa ottaa ravintolassa. Kysyi minun mielipidettä vain niihin asioihin, joilla ei ollut mitään merkitystä. 3 kuukautta katselin sitä hullua akkaa ja katosin roskanvientireissulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi