Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä tanssinopettaja tiivistää hyvin sen, mikä nykyajan parisuhteissa on ongelma

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on piilomarkkinointia, pyrkii saamaan lisää asiakkaita tanssikursseille.

Vierailija
2/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Laitetaan naiset ja miehet tanssikurssin sijaan autonhuoltokurssille ja kas, asetelmat kääntyvät päinvastaisiksi. Nainen on epävarma. Eikä kenellekään tulisi mieleenkään ehdottaa että mies antaisi naisen johtaa ja että tämä asetelma pitäisi siirtää arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempi! Parisuhde/avioliitto on ihmisten keksimiä asioita. Ei luonnon luomia. Eläimet ovat moniavioisia. Ihminen on eläin.

Vierailija
4/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Vaikka minä haluan vahvistaa miehistä itsetuntoa, puhun aina naisesta kauniisti. Nainen on herkkä olento, josta täytyy pitää huolta ja vieminen on huolen pitämistä. Ei tämä sodi feminismiä vastaan. Kyllähän me naiset oikeasti tykätään, että mies on kerrankin mies eikä tossukka. Vahva ja voimakas mies, johon nainen saa tukeutua. Nainen tykkää siitä, että mies päättää, Blomqvist uskoo.

Sori nyt Clara Blumqvist, mutta minä en ole herkkä olento, josta jonkun täytyy pitää huolta.

Vierailija
5/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap just sellainen parisuhde, joka sinua miellyttää. Niin me muutkin teemme.

Vierailija
6/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parempi! Parisuhde/avioliitto on ihmisten keksimiä asioita. Ei luonnon luomia. Eläimet ovat moniavioisia. Ihminen on eläin.

Eri eläinlajeilla on erilaisia käytäntöjä. Koko tunnetun historian ihmisen käyttäytyminen on tältä osin ollut melko samankaltaista. Käyttäytymisemme muistuttaa lintuja enemmän kuin monia kädellisiä, mutta jotain lajityypillistä se on.

Vierailija
7/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Laitetaan naiset ja miehet tanssikurssin sijaan autonhuoltokurssille ja kas, asetelmat kääntyvät päinvastaisiksi. Nainen on epävarma. Eikä kenellekään tulisi mieleenkään ehdottaa että mies antaisi naisen johtaa ja että tämä asetelma pitäisi siirtää arkeen.

Suurin osa miehistäkään ei tiedä autonhuollosta yhtään mitään. Amikset ehkä.

Vierailija
8/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri eläinlajeilla on erilaisia käytäntöjä. Koko tunnetun historian ihmisen käyttäytyminen on tältä osin ollut melko samankaltaista. Käyttäytymisemme muistuttaa lintuja enemmän kuin monia kädellisiä, mutta jotain lajityypillistä se on.

Kivikauden ihmisillä ei ollut parisuhteita vaan orgioita.

Vierailija
9/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikursseilla on aina se meininki että miehen pitää olla naista vahvempi ja pidellä naista kun nainen "antautuu" miehen vietäväksi jne............yäk.

Ei mikään ihme ettei nykyajan miehiä kiinnosta tanssi.

T. Mies

Vierailija
10/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clara luulee että miehet nauttii kun tnassissa saa viedä ja nainen vikisee, mutta mitä hienoa siinä muka pitäisi olla?  Kiihottavampaa on nainen joka tietää mitä haluaa ja osaa ottaa miehen ja tehdä aloitteet, kuin joku nainen joka haluaa antautua miehen vietäväksi. 50-luku oli ja meni.

M30

Vierailija
11/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asetelma on iso turn off. Naisen pitää olla se joka vie. Eivät miehet halua tuollaista kivikautista asetelmaa.

Vierailija
12/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samaan muottiin vaan, mahtuivat tai eivät...

Vierailija
13/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus, täyttä asiaa.

Vierailija
14/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on muutakin kuin paritanssia ja silloin kukin saa tanssia oman luonteensa mukaan, eikä tarvitse olla kenelläkään alisteinen tai toisen toistaan vahvempi.

Vierailija
15/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tanssimisessa on se ongelma että miehellä ei ole minkäänlaista rytmitajua eikä hän osaa mitään askelia, toisin kuin minä. Foksia mennään valssin askelilla. Antaudu siinä sitten vietäväksi. On todella vaikeaa keskittyä siihen ettei vahingossakaan tee mitään musiikin mukaan mutta vaikeaa sitä on estää että nykii ja nytkähtelee kun foksataan yks kaks kol yks kaks kol.

Vierailija
16/27 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajatellaan, että naisen pitää saada olla voimakas ja vahva, mutta ei puhuta siitä, että mieskin saa olla vahva ja voimakas."

Niin, oisko siksi, koska ne ovat alunperin miehisinä pidettyjä ominaisuuksia ja itsestäänselvästi mies on saanut olla vahva ja voimakas, kuten nykyään nainenkin.

Vierailija
17/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sai Clara ainakin Heikistä luolamiehen. Ja nyt lässyttää facessa että Heikissä vaan on semmonen valuvika...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tangolaulaja-Heikki-Koskelosta-rikosilmoi…

Vierailija
18/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Vaikka minä haluan vahvistaa miehistä itsetuntoa, puhun aina naisesta kauniisti. Nainen on herkkä olento, josta täytyy pitää huolta ja vieminen on huolen pitämistä. Ei tämä sodi feminismiä vastaan. Kyllähän me naiset oikeasti tykätään, että mies on kerrankin mies eikä tossukka. Vahva ja voimakas mies, johon nainen saa tukeutua. Nainen tykkää siitä, että mies päättää, Blomqvist uskoo.

Sori nyt Clara Blumqvist, mutta minä en ole herkkä olento, josta jonkun täytyy pitää huolta.

Näin. Normaalissa elämäntilanteessa elävän, terveen aikuisen ihmisen tulee kyllä osata itse pitää itsestään huolta. Huolenpitoa voi kaivata sairastumisen tai poikkeuksellisen elämäntilanteen aikana, mutta ei se lähtökohta naisena tässä maailmassa elämiselle voi olla, että jonkun muun pitää huolehtia.

Vierailija
19/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja "vahva" nainen on illuusio. Tunnekylmä ja itsensä kovettanut, itseään pakeneva, elämään pettynyt nainen on totta. Naiset on herkkiä, tai ainakin niiden pitäis olla.

Vierailija
20/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tuo Clara Blomqvist on kyllä mehevä paisti. Siinä on maukas nainen, ketä veisi ihan mielellään!

Upeat pakarat! 

Koskelo Heikki oli kyllä varmaan ihan onnessaan kun sai tuollaista herkkupeppua rakastella!

Nam. Nam