Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ompelukoneen ostoon!

Ompelusta kiinnostunut
01.06.2017 |

Hei,

Minulla olisi tarkoituksena tilata uusi ompelukone. Tarkoituksena on ommella melko paljon vaatteita. Olen kuitenkin opiskelija, joten ylimääräistä rahaa ei aivan julmetusti ole. Onko teillä ehdotuksia hyvästä ja kestävästä ompelukoneesta, joka maksaa noin 200€?

Olen katsonut Janomen perusompelukoneita, mutta olisi kiva kuulla teiltä olenko nyt aivan väärällä tiellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasen 150€ Singerin, joka oli huono ostos.

Vierailija
2/3 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni Janome on aika hyvälaatuinen kone, mmutta niin kuin kaikilla muillakin silläkin on halvempia malleja, joista osa on peruskoneita ilman mitään ylimääräistä härhätystä ja osa taas on halvalla tehtyjä. Sitten sillä on kalliimpia malleja. Mutta halvallakin saat varmaan sen, mitä haluat, myös janomelta. Varmista kuitenkin, että huolto on lähellä ja että huoltavat myös sun hintaluokan koneita (tai myyvät varaosia sulle).

Jos hintaluokkka on tuo, kannattaa lähteä siitä olettamuksesta, että kone kestää "muutaman vuoden", muttei lopulelämää. Tästä merkistä sitten katsot sellaisen mallin, missä on ne toiminnot, joita sinä yleensä tarvitset.  Vaateompeluun itseasiassa riittää aika vähäinen ompeleiden ja pistojen määrä - kirjontaan tai tilkkutöihin tarvitaan sitten enemmän. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, kun on hankalaa. Vaihtoehtoja on niin paljon ja haluaisi tietty sellaisen koneen, jonka tietäisi kestävän vähän kauemmin. 

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä