Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tekee ihmisestä valehtelijan ja huijarin?

Vierailija
01.06.2017 |

Ja kaikkiaan epäempaattisen. Osaa olla vakuuttava ja ihana niin kauan kuin itse siitä hyötyy. Sitten paljastuu aivan eri persoona, ainakin alkon myötä. Kaikki aiemmat suhteet ollut huonoja ja itsessä ei näe mitään vikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan vain kusipäisyys. Äärimmäisissä tapauksissa esim. narsistinen persoonallisuushäiriö, mutta silloin ikävien puolien ilmaantumiseen ei tarvita edes alkoholia. Leikkaa valehtelevat huijarit elämästäsi, pääset helpoimmalla.

Vierailija
2/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olin suhteessa tuollaisen kanssa. Mitä ihanin mies alussa ja suunniteltiin jopa yhteistä tulevaisuutta. Luonteesta alkoi vähitellen paljastua ikäviä särmiä; vahti minua, tarkisti kännykän, vei pieniä summia rahaa, ryyppäsi salassa (ei jäänyt huomaamatta). Ikävintä, kun valehteli aiempien suhteitten määrän ja selvisi myöhemmin, että oli harrastanut nettibisneksiä ja vienyt rahoja useammalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähtee valheen tielle, on vaikea päästä siitä irti. Juonta juonen päälle ja siitä saa jännitystä elämään.

Mutta mutta. Uskon siihen, että ajastaan kostautuu. Epärehellinen ei koskaan kykene aitoon ihmissuhteeseen. Ei hän edes tunne itseään.

Vierailija
4/4 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein valheiden takana on pelko. 

Mun ex-mies kehitti kunnon valheiden verkon kun ei suhteen alussa uskaltanut kertoa muutamaa asiaa itsestään. Sitten piti valehdella lisää ja lisää peitelläkseen aiempia valheita.

Kaikkein hulluinta tuossa oli se että jos mies olisi alunperin kertonut nuo asiat rehellisesti niin olisin hyväksynyt ne. Mutta jatkuvaa valehtelua en hyväksy, luottamus meni ja lopetin suhteen.