Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osa 2 Phonelove Jätkäsaari-erittäin huono asiakaskokemus

" Valehtelva " asiakas
31.05.2017 |

Työntekijä oli tilanteesta aivan sekaisin eikä tuntunut osaavan ratkaista tilannetta millään tavalla. Itkukin oli jo tulossa. Toinen tiskin takana touhuaja paljastui tässä tilanteessa harjoittelijaksi. Vaadin saada selvityksen ja lupauksen jatkotoimista kirjallisena. Olin kuluttanut useamman tunnin aikaa, saanut ala-arvoista asiakaspalvelua ja kaiken huipuksi puhelinta oli rikottu entisestään ilman, että korjaaminen olisi ollut mahdollista enää edes samaisella viikolla.

Esimieheen ei tilanteessa saatu yhteyttä yrityksistä huolimatta. Jonoa oli kertynyt odotettua enemmän joten tilanne oli ruuhkautunut. Toisen huollossa olleen puhelimen akku oli räjähtänyt ja tilanne oli kaaoksessa. Nuoret työntekijät eivät yksinkertaisesti saaneet tilannetta haltuun. Kävi vähän sääliksikin, mutta itsellä olisi todella ollut muutakin kuin odotella useampi tunti hyytävässä myrkyssä ympäri Jätkäsaarta, kun käyntini liikkeessä piti kestää 20 minuuttia. Sain takaisin entistä enemmän rikkotuneen puhelimeni ja sovimme huollon tapahtuvaksi seuraavalle viikolle, koska vappu oli tulossa ja myymälä olisi auki vasta seuraavan viikon tiistaina. Myyjä lupasi ottaa yhteyttä heti kun saa esimieheltään vastauksen (jota ei lopulta koskaan tullut suoraan häneltä).

Tässä tilanteessa ei olisi ollut enää halua jatkaa kyseisen yrityksen kanssa asiointia, mutta minulla ei ollut muuta mahdollisuutta sillä puhelimen pahempi rikkoutuminen oli PhoneLoven vastuulla ja halusin saada korvauksen tapahtuneesta.

Laitoin perään vielä sähköpostia johon minulle vastattiin maanantaina 1.5. syvien pahoittelujen kera ja minulle luvattiin 29 euron alennus, sekä puhelin korjattuna 2.5. puoleenpäivään mennessä. Tässä kohtaa olin tyytyväinen, että sain vastauksen sähköpostiin. Kiitin ystävällisesti vastauksesta ja tiedustelin, onko liikkeeseen saapunut 6s näyttöjä jos varta vasten taas matkustan Jätkäsaareen liikkeeseen. Pyydän myös lukemaan asiakaskokemukseni uudelleen ja miettimään sitä, olisiko -50 % korjauksen hinnasta kohtuullinen vastaantulo. En saa enää vastausta.

Jatkuu..

Kommentit (14)

1/14 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tarina kokonaisuudessaan osittain 1-5.

Vierailija
2/14 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan 5/5 yritykselle sain hyvää asiakaspalvelua ja nopeaa palvelua nuori puolblondi mies korjasi puhelimeni alle 20 minuutissa, asioin ainoastaan ja nyt Phonelovella, koska jäi todella hyvä fiilis  ainoa miinus pisteen annan sijainnille sillä navigaattorini ei löytänyt liikkeeseen suoraan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia :(

Vierailija
4/14 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös todella huono kokemus ko. paikasta. itse huomasin tuon saman että erikoista kun ei edes tervehditä asiakasta vaikka olin ainut asiakas liikkeessä ja työntekijällä ei ollut edes mikään homma kesken. Ja vaikka olisi ollutkin niin todella erikoista ettei mitenkään noteerattu asiakkaan saapumista liikkeeseen ja ei sanaakaan.

Vein siis rikkoutuneen näytön huoltoon ja laitteen huollon jälkeen näyttö ei enää toiminut kunnolla. Vein liikkeeseen takaisin toisena päivänä ja he totesivat samaa, ettei näyttö toiminut ja oli laitettu huonosti ja vaihtoivat uudestaan näytön. Liikkeestä poistuessani soitin ystävälleni ja huomasin heti, ettei äänet kuuluneet juuri ollenkaan. Palasin samantien liikkeeseen ja sanoivat alkuun, että eivät korvaa tätä. Valitin, ettei asia voi olla näin, koska huollon jälkeen heti äänet katosivat eli he ovat tietysti korvausvastuussa. Työntekijä testasi puhelimen ääniä ja totesi saman eli äänet eivät kuulu enää kunnolla. Lupasi ensi viikolla vaihtaa osan tuohon, kun saavat tarvittavan osan. Lupasivat soittaa.

Soittoa ei kuulunut ja soitin itse liikkeeseen. He eivät tienneet mitään koko asiasta. Myöhemmin samana pvänä myymäläpäällikkö Julia soitti minulle ja kertoi, ettei mitään korvatakaan, vaikka minulle näin aiemmin oli luvattu ja vika oli tullut korjauksen yhteydessä. Myymäläpäällikkö Julia oli todella töykeä. Ei ammattitaidosta tietoakaan! Mitä tahansa sanoin niin hän aloitti törkeästi puhumaan päälle ja en saanut sanottua mitään, kun hän jatkuvasti keskeytti minut puhumalla päälle lukien paperista heidän korjausehtojaan. Hän puhui kuin robotti lukien paperista ehtoja ja erittäin töykeästi puhui jatkuvasti päälle eli en saanut sanottua juuri yhtään lausetta ja keskustelu hänen kanssaan oli AIVAN mahdotonta. Hän luki paperista, kuinka heidän korjausehdoissa sanotaan, ettei liike korvaa mitään vikoja, jotka korjauksen yhteydessä puhelimeen tulee ellei ne koske korjattavaa osaa. Eli näyttöä korjattaessa, he voivat hajottaa vaikka jokaisen muun osan puhelimesta poislaskien tämä näyttö ja heillä ei ole korvausvastuuta. Ihan älytöntä! Pahinta oli se miten hän puhui kanssani, ei antanut suunvuoroa ja se meni ihan mahdottomaksi se hänen jatkuva päällepuhumisensa. Jossain vaiheessa mietin että jatkan vaan puhumista vaikka hän alkaakin puhumaan päälleni ja niin tein ja uskomatonta mutta hän vaan puhui päälleni ja näin emme kumpikaan kuulleet mitä toinen sanoi. En voi uskoa että tuollainen ihminen toimii myymäläpäällikkönä jolla ei ole alkeellisiakaan taitoja keskustella ongelmatilanteissa. 

Tämän lisäksi hän väitti, että kyseinen työntekijä, joka oli luvannut vaihtaa osan, joka korjauksessa oli hajonnut, ettei hän olisi ikinä luvannutkaan vaihtaa osaa veloituksetta ja että hän olisi sanonut, että äänet kuuluu hyvin. Olisi siis ilmeisesti pitänyt äänittää tämä keskustelu tai ottaa paperille se mitä luvattiin hoitaa. Eli VAROITUKSEN SANANA SIIS KAIKILLE: älkää ihmeessä viekö tänne huoltoon ellette ole valmiita ottamaan riskiä, että puhelimenne muut kuin parhaillaan huolettava osa hajoaa ja he eivät tule korvaamaan mitään! Voivat siis periaatteessa antaa teille vaikka täysin toimimattoman puhelimen, jossa ehjäksi korjattu näyttö. Uskomatonta! Älkää vaan viekö tänne puhelintanne korjaukseen!

Vierailija
5/14 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ei tainnut mennä keskustelunne näin. Muistaakseni huusit ja kiljuit puhelimeen jonka jälkeen löit luurin! Aina täytyy miettiä miten itsekäyttäytyy jos saa tälläistä sinun mielestäsi ”huonoa asiakaspalvelua” Sinuna katsoisin peiliin :)

Vierailija
6/14 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia. "max. tunnin homma" on nyt venynyt viikoksi. Piti koko ajan itse soitella perään ja kysellä. Nyt viikon (oikeasti!) odottelun jälkeen, laittoivat sähköpostiin viestin että puhelimeni olikin rikki kun toin sen korjattavaksi. Ei mitään ohjeita miten edetään tai mitä tehdään. Todella ärsyttäviä tyyppejä, vaikuttavat amatööreiltä. En itse aio jättää asiaa siihen vaan laitan kuluttajariitalautakuntaan. Näen että ovat itse rikkoneet sen, korjaaja vaikutti todella avuttomalta tyypiltä. Mutta kannattaa pysyä kaukana, harmi etten tajunnut katsoa tätä viestiketjua ennen kuin vein puhelimeni näille. 

Vierailija
7/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono paikka. Kävin jätkäsaaren Phonelovessa jossa korjasin iphone 6S puhelimen. Korjaamisen jälkeen puhelin ei yhtäkkiä enää tunnistanut kunnolla sormea, ja jouduin laittaa puhelimen pois päälle aina kun jumittui. Kävin reklaamassa, jonka jälkeen kävi sama juttu. Toisen kerran yhteydessä kysyin et mitä tehdä jos ongelma jatkuu ja nuori tyttö puhui konemaisesti suoraan paperista muistettua repliikkiä missä kertoi vian olevan puhelimessa ja minun pitää mennä Puolaan hoitamaan asia jossa joku konttori sijatsee. Toisen korjauksen jälkeen huomasin ongelman jatkuvan edelleen, halusin viedä puhelimen takaisin sinne reklaan mutta kerkesin rikkoa näytön uusiksi, jonka takia takuuseen se ei enään mene. Menin korjaamaan eri paikkaan puhelinta, ja korjauksen jälkeen korjaaja sanoi, että puhelimen näyttö on ollut irrallaan, että ruuveja ei ole laitettu kunnolla edes kiinni ja että puhelimeen on päässyt paljon ilmaa jonka takia ei todennäköisesti ole toiminut. Nyt toisen korjaajan jälkeen puhelin on toiminut kuin uusi. En suosittele kenellekkään Phonelovea.

Vierailija
8/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä paikka, kävin korjauttamassa oman iphone 7 jätkäsaaressa. Meni alta 20 minuuttia!! Jonoa oli mutta hyvä palvelu ja asianmukainen nuori kundi.

Vierailija
9/14 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta kuin kehua yritystä! Mahtavaa asiakaspalvelua ja erittäin nopeaa toimintaa. Kahvia oli tarjolla ja en kerennyt juomaan kuppia tyhjäksi kun puhelin oli valmis! Edullista ja nopeaa, SUOSITTELEN :)

Vierailija
10/14 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, noi kaksi viimeistä viestiä on hauskoja, tyytyväisiä "asiakkaita", indeed.  ;)

Vierailija
11/14 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, noi kaksi viimeistä viestiä on hauskoja, tyytyväisiä "asiakkaita", indeed.  ;)

Taitaa olla tuo viestin 5/10 "asiakaspalveluihminen" asialla.

Kovin läpinäkyvää.

Vierailija
12/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin _juuri_ korjaamassa jätkäsaaren liikkeessä iphone 6 vaikka kovin epäilin yritykselle menoa näiden kommenttejen takia. Meni alle 15 min ja ei mitään pahaa sanottavaa!! Pakko suositella ja ihmetellä.

Vierailija
13/14 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHHA VAUVA PALSTA EI PETTÄNYT TÄNÄÄNKÄÄN XD mahtava foorumi pakko sanoo!! Todennäköisesti aikuiset ihmiset haukkuvat yritystä INTERNETISSÄ! Itse ainakin käytän VAIN ja AINOASTAAN kyseistä yritystä :DD

Vierailija
14/14 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ko. firman konkassa, kun liikkeet pimeinä ja puhelinliittymät suljettu?? Pitäisi saada heidän asentama piraattinäyttö takuukorjaukseen....Taidan siirtyä kuluttaja-asiamiehen puoleen.