Onko lääkärinainen aina kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla?
Kommentit (29)
Lääkärinaiselle ei taida kelvata roskakuski tai hitsaaja...
Voihan valuutat ja markkinat. Nämä tyypit voisi olla hyödyksi vaikka sinkkuina pankkivirkailijoina ja jättää parisuhdeasiat muiden huoleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Miehille riittää joku typerä kosmetologikin.
Joo typerille miehille. Fiksu mies haluaa laatunaisen. Lääkäri on koulutuksensa puolesta kakkostasolla eli varmasti on kysyntää
Koulutus on hyvin alhaisella tasolla laatumittaristossa. Lääkärit ja oikeustieteilijät ovat erittäin huonoa vaimomatskua. Mielummin sitten talouden puolelta, jos pakko on valita joku koulutusstatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbomarkkinoilla, joo. Me miehet emme katso kumppanin statusta ja elatuskykyä kuten naiset tekevät.
Ei liity statukseen tai elatuskykyyn. En mä ainakaan halua viettää aikaa perunan kanssa vaan haluan älykkään naisen ihan riippumatta palkasta. Lääkärit usein ovat paremmasta päästä
Sulla ei taida olla yhtään ainutta lääkärituttua? Lääkärit kun ovat kaikkein pahimpia fakki-idiootteja mitä yliopistosta löytyy. Lääkärinä työskentely on sekä parhaiten palkattua että arvostetuinta työtä, niin on oikeastaan ihan ymmärrettävää, että lääkärit käyttävät kaiken energiansa tullakseen paremmaksi sillä omalla alallaan.
Lähipiirissä on kolme lääkärinaista ja kaikki ovat suht fiksuja ja analyyttisesti ajattelevia. Tietysti jonkinlainen matemaattinen rajoittuneisuus on läsnä, mutta se ei ole mitenkään harvinaista
Vierailija kirjoitti:
No noiden Gambianmatkaajien joukossa on aika paljon lääkäreitä. Ehkä se kertoo jotain.
Että heillä on aika hyvä palkka. Minulla ei ole varaa käydä Gambiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Miehille riittää joku typerä kosmetologikin.
Joo typerille miehille. Fiksu mies haluaa laatunaisen. Lääkäri on koulutuksensa puolesta kakkostasolla eli varmasti on kysyntää
Koulutus on hyvin alhaisella tasolla laatumittaristossa. Lääkärit ja oikeustieteilijät ovat erittäin huonoa vaimomatskua. Mielummin sitten talouden puolelta, jos pakko on valita joku koulutusstatus.
Talouden puolelta? Siis tarkoitatko jotain kylterinaisia nyt :DD
Typerä aloitus. Sinä itse tiedät, kenen seurassa on hyvä olla. Ei siinä meriitit vaikuta. Tai jos vaikuttaa niin sitten olet ulkoapäin ohjautuva.
siiris kirjoitti:
Koulutus ei takaa älykkyyttä. Joskus hyvin kouluttautuneet ovat todella idiootteja työnsä ulkopuolella. Itse olen huomioinut että lääkärinainen jää usein alakynteen ollessaan avioliitossa toisen lääkärin kanssa.
Fyysikkojen ja matemaatikkojen keskimääräinen äo on noin 130 (en muista kumpaa keskihajontaa käytettiin). Ei ole kauhean todennäköistä löytää tästä porukasta edes keskitasoa edustavaa, saati sitten sitä huonompaa
Venäläiset kosmetologi-naiset ovat suosittuja. Venäjällä ei kosmetologiksi pääse opiskelemaan ilman lääkärin tutkintoa. Ja tämä tarina on tosi. Kertoi Venäjältä tullut nainen, joka tuli Suomeen opiskelemaan kosmetologiksi. En muuten uskoisi, mutta kyseinen Jelena on nyt alan opettajana.