Onko lääkärinainen aina kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla?
Riippumatta siitä minkä näköinen on.
Kommentit (29)
No noiden Gambianmatkaajien joukossa on aika paljon lääkäreitä. Ehkä se kertoo jotain.
On ainakin tuttavapiirissäni näin. Lääkekonjakkireseptivarmuus kiinnostaa aina miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Miehille riittää joku typerä kosmetologikin.
Joo typerille miehille. Fiksu mies haluaa laatunaisen. Lääkäri on koulutuksensa puolesta kakkostasolla eli varmasti on kysyntää
Heh, tuli mieleen Sinkkuelämän jakso, missä Mirandalla oli pikatreffejä.Alussa se kertoi, että oli asianajaja ja jopa sai osakkuuden. Paremmin meni, kun kertoi olevansa lentoemäntä.
Riippuu mitä haluat treffikumppanilta, on kai mun löpinän pointtti. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse olen seuraillut niin aika ikisinkkuja vaikuttavat olevan.
Jep, erikoisalasta riippuen enemmän tai vähemmän työorientoituneita. Jos ovat nuorena parisuhteessa niin usein ovat tavanneet puolison opintojen aikana. Seuraava hyvä pariutumismahdollisuus tulee vasta erikoistumisen ja/tai väitöskirjan jälkeen eli joskus 31-36 -vuotiaana.
Lääkärimies on mutta ei lääkärinainen.Lääkärinaiset on sellaisia päällepäsmäreitä,mies haluaa mielummin sairaanhoitajan.
Miehet ottavat mieluummin sairaanhoitajan ja itseään vähemmän koulutetun jotta saa päteä
Vierailija kirjoitti:
Pienisieluisuutta kenties?
Lesbomarkkinoilla, joo. Me miehet emme katso kumppanin statusta ja elatuskykyä kuten naiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Lesbomarkkinoilla, joo. Me miehet emme katso kumppanin statusta ja elatuskykyä kuten naiset tekevät.
Ei liity statukseen tai elatuskykyyn. En mä ainakaan halua viettää aikaa perunan kanssa vaan haluan älykkään naisen ihan riippumatta palkasta. Lääkärit usein ovat paremmasta päästä
Luomakunnan kruunu kirjoitti:
Miehet ottavat mieluummin sairaanhoitajan ja itseään vähemmän koulutetun jotta saa päteä
Vitut. Minä ainakin ottaisin paljon mieluummin lääkäri- kuin sairaanhoitajanaisen.
mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity statukseen tai elatuskykyyn. En mä ainakaan halua viettää aikaa perunan kanssa vaan haluan älykkään naisen ihan riippumatta palkasta. Lääkärit usein ovat paremmasta päästä
Sulla ei taida olla yhtään ainutta lääkärituttua? Lääkärit kun ovat kaikkein pahimpia fakki-idiootteja mitä yliopistosta löytyy. Lääkärinä työskentely on sekä parhaiten palkattua että arvostetuinta työtä, niin on oikeastaan ihan ymmärrettävää, että lääkärit käyttävät kaiken energiansa tullakseen paremmaksi sillä omalla alallaan.
Tyttöystävinä unelmamatskua, päivystysten takia usein töissä. Miehelle jää paljon omaa aikaa puuhastella mitä haluaa joko yksin tai kavereiden kanssa. Työn vaativuuden eivät paljon kiukuttele kotona vaan voivat omistaututa vaikkapa parisuhteen hoitamiselle. Meillä ainakin viikonloput olivat nuorina tosi hauskoja. Lasten ollessa pieniä kotitöitä jää puolisolle juuri päivystysten takia joskus "enemmän kuin lääkäri määrää". Lasten muutettua pois mies saa tehdä mitä itse haluaam kunhan ei ole pahanteossa. Esitelmien ja päivystysten takia tässä on nytkin vierähtänyt mukavasti lähes viikko. Erikoislääkärit useinmiten tosi nopeita tekemään päätöksiä jotka vieläpä ovat oikeita.
Koulutus ei takaa älykkyyttä. Joskus hyvin kouluttautuneet ovat todella idiootteja työnsä ulkopuolella. Itse olen huomioinut että lääkärinainen jää usein alakynteen ollessaan avioliitossa toisen lääkärin kanssa.