Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas joka käy piinamassa. Puhuu aina kuinka ole lihava. Onnitellut raskaudestakin.

Vierailija
31.05.2017 |

Tuntuu tosi raskaalta. Olen kestänyt jo yli vuoden. Nainen n. 65v käy asiakkaana ja sanonut useamman kerran, että olen raskaana. Kun olen asian kieltänyt niin muka häpeissään. Jatkaa käyntejään ja kertoo aina kuinka herkut aiheutta lihomista... Olen 174/ 67 . Paino vaihtelee, et välistä olen 60 kiloinenkin. Mikä näitä kurppia riivaa?. Tuntuu pahalta kiusaamiselta. Olen monesti miettinyt irtisanoa itseni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaan että kiitos.

Vierailija
2/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta en aivan usko tätä juttua :) Oon itse sun pituinen ja lähes saman painoin (63-65kg) ja en kyllä _ikinä_ ole kuullut kenenkään haukkuvan lihavaksi. Päinvastoin, olen vanhempien rouvien kanssa töiden puolesta paljon tekemisissä, ja jos jollain on kropasta jotain sanottavaa ollut niin aina kyllä positiivista. Jos nyt jostain syystä tää olis totta, niin mikset vaan sano kiusaajalle, että "Hei me molemmat tiedetään, että olen täysin normaalipainoinen, joten eiköhän jätetä tämä tähän". Kummallista, että joku voisi noin nöyryyttää sinua, vaikka mitään syytä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä ens kerralla onko mummotauti noin vaikea?

Vierailija
4/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tosi raskaalta. Olen kestänyt jo yli vuoden. Nainen n. 65v käy asiakkaana ja sanonut useamman kerran, että olen raskaana. Kun olen asian kieltänyt niin muka häpeissään. Jatkaa käyntejään ja kertoo aina kuinka herkut aiheutta lihomista... Olen 174/ 67 . Paino vaihtelee, et välistä olen 60 kiloinenkin. Mikä näitä kurppia riivaa?. Tuntuu pahalta kiusaamiselta. Olen monesti miettinyt irtisanoa itseni.

Kuulostaa siltä, että naisella on vakavia mielenterveysongelmia. Aina ne eivät oireile esim. räyhäämisenä tai omituisten salaliittoteorioiden höpöttämisenä, vaan monesti se on tuollaista absurdia, toistuvaa ja henkilökohtaisuuksiin käyvää jankkaamista. Hän on nyt jostain saanut päähänsä, että olet raskaana ja kun kiellät asian, niin selittää asian niin, että olet sitten vain lihava. Hänellä ehkä oman taustansa ja sairautensa takia pakkomielle joko painoon tai sitten raskauteen, lapsiin tms. liittyen.

Olethan jutellut esimiehesi kanssa asiasta? Vaikka nainen ei solvaakaan sinua eikä ole käynyt fyysisesti käsiksi, niin yli vuoden jatkunut, asiakkaan taholta tuleva henkilökohtaisuuksiin meneminen heikentää sinun työviihtyvyyttäsi ja -tehoasi. Nainen vaikuttaa myös siltä, että hänellä on pakkomielle nimenomaan sinuun, joten voit mainita siitäkin pomolle. Kaupan työntekijöillä ei ole mitään velvollisuutta toimia mt-ongelmaisten tai muuten huonosti käyttäytyvien likasankona, vaikka osa ihmisistä niin olettaakin.

Vierailija
5/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla joku avohoitopotilas

Vierailija
6/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut esimiehelle, joka nainen. Käytös ollut hyvin vähättelevää. Itse siis tunnen pelkoa ja ahdistusta. Me kaikki tunnetaan kaikki erilailla.. itse pelkään, ja vaikea mennä töihin. Olen naisen kommenttien jälkeen ajatellut et miksen sanonut jotain törkeitä vastaan, mut niinhän ei saa sanoa. Asiakas on aina asiakas...

Ap.

Vierailija
7/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain avohoitopotilasta veikkaan minäkin. Näitä lääkityksensä ottamatta jättäneitä liikkuu paljon varsinkin pienemmissä lähikaupoissa. Ostin kerran opiskeluaikoina viimeisillä rahoillani nuudeleita ja jonossa edessäni ollut riutunut ja selkeästi harhainen tyttö alkoi jankata, kuinka paljon niissä on hiilareita ja että hiilarit lihottavat. Hänen omat ostoksensa olivat mäyräkoirallinen olutta ja sixpack lonkeroa, joissa ei siis tietenkään ole yhtään hiilihydraatteja :D

Monesti näiden sekavien tapausten kuulee myös kommentoivan esim. lasten karkkiostoksia. Viekö hoitamaton mt-ongelma kognitiiviset kyvyt sitten niin miinukselle, että huomio kiinnittyy ympäristössä enää ruokaan ja (toisten) syömisiin. Se kun on yksi perustarpeista ja välttämätön minimiselviytymisen kannalta.

Vierailija
8/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaino ei lopu ilmoitat kytille. Tämän sanot myös ko.mummelille.

Vierailija
9/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna  vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei tosiaan varmaan hallitse itse sanomisiaan. Kaikenlaista sitä tulee työelämässä vastaan ja seuraavan kohdatessasi olet jo vahvempi. Onko sulla mahdollisuus antaa se asiakas jollekin toiselle tai voitko puhua asiasta työpaikalla, se helpottaa.

Vierailija
10/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vartijaa töissä?

Voisitko puhua hänelle, että ohjaisi tuota asiakasta. Vaikka niin, ettei sinun tarvitsisi olla hänen kanssa tekemisissä.

Tosi ikävää tuollainen käytös. Jokin ongelma asiakkaalla on.

Toivottavasti asia järjestyy parhain päin :)

Tsemppiä 💛

Vierailija
11/13 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin vaan nauran ja oikein näytän sille sanojalle sen kuinka juuri hänen sanomisensa siinä ovat kyseenalaisia/naurettavia. Sitten voi lähtä mukaan siihen raskauteen ja sanoa että juu siellä kolmoset tulossa. Elä anna sille idiootille sitä iloa mitä haluaa eli juuri sitä ahdistusta mitä tunnet sisälläsi. Naura tälle maailmalle. Naura idiooteille mitä se päällänsä kantaa. Parempaa ja halvempaa lääkettä et mistään muualta saa.

Vierailija
12/13 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Muista että nuo kommentit eivät kerro sinusta yhtään mitään, ainoastaan niiden sanojasta paljonkin. Joko hänellä on mielenterveysongelmia, alkavaa muistisairautta tai hän on muuten vaan todella vittumainen ihminen. Ei kannata sanoa mitään takaisin, esität vaan ettet kuule ja jatkat asiakaspalvelutilannetta normaalisti. Nuo tapaukset saa lisää bensaa liekkeihin jos yhtään provosoituu sanoista. Jos käy todella hyökkääväksi, niin asiallisesti ja rauhallisesti sanot että jos et osaa käyttäytyä asiallisesti niin joudun kutsumaan vartijan paikalle. Sitten vain jatkat normaalisti ja tarvittaessa kutsut sen vartijan. Onhan nuo kommentit todella ikäviä, mutta kuten sanoin ne eivät kerro sinusta mitään. Olet joutunut niiden kohteeksi ihan vain siksi että satut olemaan paikalla. Usein mt-ongelmaiset ja muistisairaat myös ottavat jonkun tietyn, sattumanvaraisen henkilön kohteekseen eikä siihen vaikuta mikään järkevä syy. Sinussa ei ole mitään vikaa, vaan siinä törkeiden kommenttien laukojassa.

Terveisin entinen aspa ja nykyisin terveydenhuollossa. Olen saanut molemmilla aloilla kuulla olevani ruma, läski, kommentoitu pituutta, painoa, luomea kaulassa, silmien väriä, olen vitun hu0ra, on uhattu tappaa, raiskata ja ties mitä. Uhkauksista vartija paikalle, pienemmistä jutuista vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kun ei noiden kanssa voi järkeillä. He eivät pysty ajattelemaan normaalisti.

Vierailija
13/13 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millaista työtä teet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi