Näin työkaverin terassilla!
Haa! Kävin kirjakaupassa ja menin keskustan läpi bussipysäkille, eiköhän näkyny uus työkaveri siellä terassilla "nautiskelemassa" miehensä kanssa. Varsinaisia! Töissä näyttelee niin puhtoista ja kunnollista. Tekis mieli ottaa kuva ja käydä töissä näyttämässä ja kysyä "Mitäs tähän sanot?"
Kommentit (15)
Pidä utelias pääsi poissa muiden asioista
Hassu olet. Minä olen ollut monesti työkavereideni KANSSA terassilla. Eikä tämä huononna sitä kuvaa mikä minulla on heistä ihmisinä.
Ja mitenniin töissä "näyttelee"? Jokaisella on työminä ja yksityisminä.
Kauhee. Muistahan huomenna töissä juoruta kaikille kyseisestä työkaverista että näit hänet jestas sentään MIEHENSÄ kanssa ja ihan TERASSILLA istumassa! Voitte sitten seuraavan kuukauden keskustella aiheesta.
Ap on melkoinen tiukkapipo jos terassilla istuminen on noin tuomittava teko. Juopoksiko tulkitsit?
Vierailija kirjoitti:
Ap on melkoinen tiukkapipo jos terassilla istuminen on noin tuomittava teko. Juopoksiko tulkitsit?
Juoppo tai ei, mutta alkoholi tuhoaa aivoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Avauksesta päätelleen sinulla on tästä vuosien kokemus :) .
Kysy ensi kerralla saatko liittyä seuraan ja ota vaikka lonkero jäillä. Maistuu hyvin kesäisellä terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi herranjumala:D mitä väliä sillä on jos on vaikkapa vaan parilla kun on vihdoin kesä ja terassikausi? Ei se duunia tai elämää kaada milläänkään tavalla tai tuhoa aivoja..
Hyvä, että ap:lla on näkö kunnossa. Muusta en sitten tiedä.
Olisit mennyt seuraan ja ottanut yhden. Nyt on kesä, rentoudu.