Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiintoiset työhaastattelut: kokemuksia?

Vierailija
31.05.2017 |

Kertokaa työhaastattelukokemuksistanne jotka olivat mielestäsi jollain tapaa outoja/haastattelijalla on oudot vaatimukset työhön tai muuta sellaista.

Kävin itse työhaastattelussa muutama viikko sitten ja jäi mieleen kuinka tuo kaupanalan työhaastattelija sanoi kuinka heidän ruokakauppaan sopii vain sellainen myyjä joka puhuu ja juttelee kokoajan koska asiakkaatkin tykkäävät jutella. Itse en ole sellainen että suollan turhaa kuraa suustani mutta olen kuitenkin normaalisti sosiaalinen, tietyissätilanteissa puhelias, rauhallinen ihminen jota on aina kehuttu ahkeraksi työntekijäksi . Minulla on asiakaspalvelukokemusta omalta alaltani muttei kaupanalalta ja halusin tämän työn koska mielestäni varsinainen myyjätyö opettaisi minulle uusia asioita. Haastattelijan höpinät ylisosiaalisesta asenteesta ei pelottanut mutta häntä ei selvästi kiinnostanut kaltaiseni työnhakijat jotka ei jatkuvasti ole suunapäänä. Miksi pitää olla vain jatkuva tylsä höpöttäjä, itse ennemmin kuuntelen asiakasta ja juttelen mukavia jos tilanne sallii.
Toki ymmärrän että jos oikeesti se työnantaja haluaa hyvin sosiaalisen iloisen työntekijän tiettyyn hommaan jossa myydään jatkuvasti tuotteita jne. mutta eikö joskus voisi antaa mahdollisuuden vaikka meille vähemmän lörppöjä puhuville jos kuitenkin on kaikki muu kunnossa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi