Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi kaveri sai lapsen ja se raahaa sen lapsen joka paikkaan!

Vierailija
31.05.2017 |

Sovittiin että mennään minä ja 2 kaveria joku päivä jonnekin kahvilaan. ja sit kun oltiin sopimassa kellonaikaa yms niin sit tää kaveri sanoo ohimennen jotain "mennään mieluummin klo x jotta jani-petterillekin kivempi ettei sille tule kesken kaiken väsy" tms (jani-petteri on siis se vauva). eli se otti sen oletuksena että vauva tulee mukaan KYSYMÄTTÄ MEILTÄ MUILTA ENSIN ETTÄ SOPIIKO ETTÄ TUO RÄÄKYVÄN *ESHEDELMÄNSÄ MUKAAN!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä muka ok olettaa automaattisetsi että on ok että vauva on mukana?

Vierailija
2/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu katsoo yleensä huonolla, jos jättää vauvan yksinään kotiin käydäkseen kaffella aikuisten kesken. Ja noin yleensäkin vauvan heitteillejättöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko olla kotona koko ajan tai ottaa lapsi mukaan.

Vierailija
4/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs ikäinen tää vauva on?

Pieni vauva on melkeen pakko ottaa mukaan vähän joka paikkaan, varsinkin jos ei syö pulloa.

Tiettyhän se olis ihan kiva päästä joskus ihan aikuisten kesken, mutta toisaalta ei se pieni vauva ihan kauheasti häiritse, hyvällä tuurilla nukkuu sen koko kahvittelun.

Jos vauva on joku 3-4 kk ikäinen niin joo, ajattelisin automaattisesti että tottakai se vauva tulee mukaan. Jotain 1-vuotiasta en nyt toki ottais kavereiden kanssa kahvitteluun, en lähtis jos ei mies olisi kotona hoitamassa lasta.

Jätäkö siis mielummin näkemättä tätä kaveria ollenkaan? Ei tuo vaihe nyt niin kauaa kestä.

Vierailija
5/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, default-oletus on että vauva kulkee mukana.

Vierailija
6/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen varmaan tällainen paska kaveri, kun mäkin aina otan vauvan mukaan esim. just kahvilaan. Kyllä mä saman hyväksyisin muiltakin. Minusta vauvaa ei tarvitse oletusarvoisesti jättää pois omista menoista. Tietysti jos erikseen sovitaan ettei vauvaa oteta mukaan tai tilaisuus on vauvalle sopimaton, mutta yleisesti ottaen , se joka on vanhempainvapaalla, kulkee tietysti vauva mukana. Sen ymmärrän , jos lapsi alkaa olla aika iso, niin ehkä silloin ei tarvitsisi äidin aina joka kerta ottaa lasta mukaan, kun näkee kavereita.

Vierailija
7/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jollekin tosiaan yllätyksenä, ettei vauva olekaan lelu, jonka voi dumpata kaappiin odottamaan aina kun kotileikki ei kiinnostakaan?

Aikuistu, ap.

Vierailija
8/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on niin sitten se on. Ja se on mukana. Onko oikeasti vaikea ymmärtää?

Vierailija
9/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se vauva sitten pitäis laittaa ettei häiritse sinua. Minä ja minun siskoni saimme aika nuorina esikoisemme. Ja kun meidän suvussa on aina tapana juhlia kaikki kissanristiäiset, äidin sisko sanoi kerran äidillemme: Aina ne Veera ja Laura tulevat niitten pikkulasten kanssa.  Äiti vastasi siskolleen onhan sinullakin 3 lasta, eikä niitä voi jättää lipaston laatikkoon Sitten vaan kuljimme vauvat mukanamme. Eikä me kyllä missään ravintolassa nuorena käyty.  Kaikki silloin vielä lapsettomat saivat bilettää ilman meitä. Kohta perään saivat kyllä serkut ja ystäväkin niitä vauvoja. Aika aikaa kutakin. Meitä on nyt jo aika liuta, kesällä ollaan paljon yhdessä mökeillä.

Vierailija
10/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää. Itellä ei ole minkäänlaisia vauvahaaveita vielä. Ja kun nämä vauvat/ taaperot on mukana, niin keskustelu menee jatkuvasti niihin. Minua ei _kiinnosta_ jutella lapsista ei niin OLLENKAAN. Ja en jaksa sitä oletust kun koko ajan pitäis kehua kuinka söpö vauva on. No kun ei ole. Kaikki näyttää samalle ja vastasyntyneet varsinkin on rumia.

Vierailija
11/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tykkää. Itellä ei ole minkäänlaisia vauvahaaveita vielä. Ja kun nämä vauvat/ taaperot on mukana, niin keskustelu menee jatkuvasti niihin. Minua ei _kiinnosta_ jutella lapsista ei niin OLLENKAAN. Ja en jaksa sitä oletust kun koko ajan pitäis kehua kuinka söpö vauva on. No kun ei ole. Kaikki näyttää samalle ja vastasyntyneet varsinkin on rumia.

heh .. mun vauvani on kyllä kaunis. Häkeltyisit ja putoisit polvilleen jos näkisit :)

Vierailija
12/12 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin nuori vielä.. kyllä se mieli siitä muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi