Minkälainen mies ei pysty olemaan ollenkaan yksin, vaan uusi suhde heti
aiemman loputtua? Takana lukuisia lyhyitä suhteita muutamasta viikosta max puoleen vuoteen. Kaikki naiset ovat olleet jotenkin huonoja . Oma alkon käyttö ja ailahteleva luonne ei merkkaa mitään, vaan vika on aina ollut naisessa.
On se jännä, kun joku törmäilee vaan huonolaatuisiin naisiin ;)
Kommentit (28)
Olisi hyvä pohtia miksi suhde päätyi eroon. Muuten on iso riski toistaa samat virheet. Tämä ei onnistu jos heti ryhtyy uuteen suhteeseen.
Haluaa epätoivoisesti kelvata jollekin ja peilata itseään toisen kautta. Epävarma ja tarvitseva.
No täytyy olla jotenkin komea tai muuta sellaista taviksella vaikeampaa löytää edes treffit itselleen
Kaikki mun tuntemat miehet on tällaisia. Laastaria vaan äkkiä päälle, ettei tarvi miettiä oliko itsessä jotain vikaa.
Asian virheellinen ajattelu lähtee siitä, että pitäisi olla yksin. Miksi pitäisi. Mikä ap sitä on määrittämään, voittaako karhu vai leijona.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun tuntemat miehet on tällaisia. Laastaria vaan äkkiä päälle, ettei tarvi miettiä oliko itsessä jotain vikaa.
Täytyy kyllä lisätä, että suurin osa tuntemistani naisistakin on tällaisia.
Minä tiedän yhden tuollaisen naisen, ihan kuka vaan kelpaa, kunhan ei tarvi olla yksin. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Asian virheellinen ajattelu lähtee siitä, että pitäisi olla yksin. Miksi pitäisi. Mikä ap sitä on määrittämään, voittaako karhu vai leijona.
Sinkkumies
Millä todennäköisyydellä löytää oikeasti sopivan kumppanin sillä tyylillä että ensimmäinen vastaantulija joka vaan kelpuuttaa otetaan?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa epätoivoisesti kelvata jollekin ja peilata itseään toisen kautta. Epävarma ja tarvitseva.
Ei miehet ajattele näin, vaan naiset. Siksi naisten ajattelu ja sen transformointi mieheksi on nyt yksinkertaisesti -perseestä-
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on tuollaisia.
Kaikki? Olen nyt ollut 10 vuotta yksin, sen jälkeen kun erottiin minun aloitteestani. Eli äläpä yleistä. Se on kyllä yleistä, että naisilla on käsitystä yksin elävästä miehestä "jotenkin viallisena", joten en ihmettele niitä miehiä ketkä etsivät uuden, vaikka epäsopivankin kumppanin heti erottuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Millä todennäköisyydellä löytää oikeasti sopivan kumppanin sillä tyylillä että ensimmäinen vastaantulija joka vaan kelpuuttaa otetaan?
Ongelma on ajattelussasi. Ei kumppanissa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Yksinkin on hyvä oppia olemaan.
Entä jos yksin pärjääkin mutta se on ankeaa, on sen verran laumaeläin että tykkää puuhailla ja nukkua kumppanin ja pesueen lähellä. Mikä itseisarvo se yksin eläminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ajattele näin, vaan naiset. Siksi naisten ajattelu ja sen transformointi mieheksi on nyt yksinkertaisesti -perseestä-
Sinkkumies
Kyllä mä ainakin tunnen myös epävarmoja ja tarvitsevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ongelma on ajattelussasi. Ei kumppanissa.
Sinkkumies
Mutta katsoppas kun sillä "kuka vaan otetaan" tyylillä saattaa saada tällaisen väärällä tavalla ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on tuollaisia.
Kaikki? Olen nyt ollut 10 vuotta yksin, sen jälkeen kun erottiin minun aloitteestani. Eli äläpä yleistä. Se on kyllä yleistä, että naisilla on käsitystä yksin elävästä miehestä "jotenkin viallisena", joten en ihmettele niitä miehiä ketkä etsivät uuden, vaikka epäsopivankin kumppanin heti erottuaan.
Niin, miten se meni? ;)
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä pohtia miksi suhde päätyi eroon. Muuten on iso riski toistaa samat virheet. Tämä ei onnistu jos heti ryhtyy uuteen suhteeseen.
Lopullinen ero voi olla vain pitkän tuskaisen tien pää, jossa on jo useampi vuosi mietitty miksi ei toimi, ja päädytty surkeisiin päätelmiin yhteensopimsttomuuden syistä, omista puutteista, ja omasta huonosta ihmistuntemuksesta ja itsetuntemuksesta alun perinkin.
Lisäksi parisuhteessa oppii olemaan vain olemalla parisuhteessa. Siinä ne kipupisteet löytyy, ei yksin ollessa. Ennemmin pitää oppia kommunikoimaan.
yksin vaan ei yksinäinen , jompikumpi ei ole hyväksi
itse olen onnellisempi kivan kaverin kanssa
Minä olen ollut sinkkuna nyt puolitoista vuotta, enkä oikein ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä sinkkuna olemisen on tarkoitus tuoda elämääni. Olen paljon onnellisempi, kun saan antaa ja ottaa vastaan rakkautta parisuhteessa. Lähinnä harmittaa, etten pyrkinyt parisuhteeseen heti edellisen loputtua, mutta halusin kokeilla sinkkuelämääkin taas useamman vuoden seurustelun jälkeen. Ei minun juttuni.