Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen mies ei pysty olemaan ollenkaan yksin, vaan uusi suhde heti

Vierailija
31.05.2017 |

aiemman loputtua? Takana lukuisia lyhyitä suhteita muutamasta viikosta max puoleen vuoteen. Kaikki naiset ovat olleet jotenkin huonoja . Oma alkon käyttö ja ailahteleva luonne ei merkkaa mitään, vaan vika on aina ollut naisessa.
On se jännä, kun joku törmäilee vaan huonolaatuisiin naisiin ;)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sinkkuna nyt puolitoista vuotta, enkä oikein ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä sinkkuna olemisen on tarkoitus tuoda elämääni. Olen paljon onnellisempi, kun saan antaa ja ottaa vastaan rakkautta parisuhteessa. Lähinnä harmittaa, etten pyrkinyt parisuhteeseen heti edellisen loputtua, mutta halusin kokeilla sinkkuelämääkin taas useamman vuoden seurustelun jälkeen. Ei minun juttuni.

Vierailija
2/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkin on hyvä oppia olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on tuollaisia.

Vierailija
4/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä pohtia miksi suhde päätyi eroon. Muuten on iso riski toistaa samat virheet. Tämä ei onnistu jos heti ryhtyy uuteen suhteeseen.

Vierailija
5/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa epätoivoisesti kelvata jollekin ja peilata itseään toisen kautta. Epävarma ja tarvitseva. 

Vierailija
6/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy olla jotenkin komea tai muuta sellaista taviksella vaikeampaa löytää edes treffit itselleen

Vierailija
7/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat miehet on tällaisia. Laastaria vaan äkkiä päälle, ettei tarvi miettiä oliko itsessä jotain vikaa.

Vierailija
8/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian virheellinen ajattelu lähtee siitä, että pitäisi olla yksin. Miksi pitäisi. Mikä ap sitä on määrittämään, voittaako karhu vai leijona.

Sinkkumies

Vierailija
9/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat miehet on tällaisia. Laastaria vaan äkkiä päälle, ettei tarvi miettiä oliko itsessä jotain vikaa.

Täytyy kyllä lisätä, että suurin osa tuntemistani naisistakin on tällaisia.

Vierailija
10/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden tuollaisen naisen, ihan kuka vaan kelpaa, kunhan ei tarvi olla yksin. En ymmärrä.

Vierailija
11/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian virheellinen ajattelu lähtee siitä, että pitäisi olla yksin. Miksi pitäisi. Mikä ap sitä on määrittämään, voittaako karhu vai leijona.

Sinkkumies

Millä todennäköisyydellä löytää oikeasti sopivan kumppanin sillä tyylillä että ensimmäinen vastaantulija joka vaan kelpuuttaa otetaan?

Vierailija
12/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa epätoivoisesti kelvata jollekin ja peilata itseään toisen kautta. Epävarma ja tarvitseva. 

Ei miehet ajattele näin, vaan naiset. Siksi naisten ajattelu ja sen transformointi mieheksi on nyt yksinkertaisesti -perseestä-

Sinkkumies

Vierailija
13/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki? Olen nyt ollut 10 vuotta yksin, sen jälkeen kun erottiin minun aloitteestani. Eli äläpä yleistä. Se on kyllä yleistä, että naisilla on käsitystä yksin elävästä miehestä "jotenkin viallisena", joten en ihmettele niitä miehiä ketkä etsivät uuden, vaikka epäsopivankin kumppanin heti erottuaan.

Vierailija
14/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Millä todennäköisyydellä löytää oikeasti sopivan kumppanin sillä tyylillä että ensimmäinen vastaantulija joka vaan kelpuuttaa otetaan?

Ongelma on ajattelussasi. Ei kumppanissa.

Sinkkumies

Vierailija
15/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkin on hyvä oppia olemaan.

Entä jos yksin pärjääkin mutta se on ankeaa, on sen verran laumaeläin että tykkää puuhailla ja nukkua kumppanin ja pesueen lähellä. Mikä itseisarvo se yksin eläminen on.

Vierailija
16/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ajattele näin, vaan naiset. Siksi naisten ajattelu ja sen transformointi mieheksi on nyt yksinkertaisesti -perseestä-

Sinkkumies

Kyllä mä ainakin tunnen myös epävarmoja ja tarvitsevia miehiä.

Vierailija
17/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ongelma on ajattelussasi. Ei kumppanissa.

Sinkkumies

Mutta katsoppas kun sillä "kuka vaan otetaan" tyylillä saattaa saada tällaisen väärällä tavalla ajattelevan.

Vierailija
18/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki? Olen nyt ollut 10 vuotta yksin, sen jälkeen kun erottiin minun aloitteestani. Eli äläpä yleistä. Se on kyllä yleistä, että naisilla on käsitystä yksin elävästä miehestä "jotenkin viallisena", joten en ihmettele niitä miehiä ketkä etsivät uuden, vaikka epäsopivankin kumppanin heti erottuaan.

Niin, miten se meni?   ;)

Vierailija
19/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä pohtia miksi suhde päätyi eroon. Muuten on iso riski toistaa samat virheet. Tämä ei onnistu jos heti ryhtyy uuteen suhteeseen.

Lopullinen ero voi olla vain pitkän tuskaisen tien pää, jossa on jo useampi vuosi mietitty miksi ei toimi, ja päädytty surkeisiin päätelmiin yhteensopimsttomuuden syistä, omista puutteista, ja omasta huonosta ihmistuntemuksesta ja itsetuntemuksesta alun perinkin.

Lisäksi parisuhteessa oppii olemaan vain olemalla parisuhteessa. Siinä ne kipupisteet löytyy, ei yksin ollessa. Ennemmin pitää oppia kommunikoimaan.

Vierailija
20/28 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin vaan ei yksinäinen , jompikumpi ei ole hyväksi

itse olen onnellisempi kivan kaverin kanssa