Suuri lapsilauma, miksi?
Kommentit (6)
Lapsilisillä voi elää. Näin tekee esimerkiksi lestadiolaiset. Itsestäni olisi mukava olla suurperheen äiti sellainen Angelina Jolie tyylinen hippimamma.
Ei niillä lapsilisillä kyllä elä..lisukkeena ovat, mutta joka päivä on vain ollut pakko lähteä töihin.
Nimimerkillä 7 lasta
Suomi tarvitsee lapsia + eikä olla niillä vehkeillä oikein mitään muutakaan käyttöä keksitty ( wc käyntien lisäksi )
Veikkaan, että monen kohdalla niin, että haluaa monta lasta.
Sitten löytää kumppanin tarpeeksi nuorena, että on aikaa tehdä useampi lapsi.
Sitten useimmiten ihan perinteisesti paritellaan ja siitä nainen raskautuu, se kun tapahtuu monta kertaa tulee monta lasta eli ns. suurperhe.
Mä en oo koskaan ollut uraihminen..lasten välissä toki käynyt tekemässä pientä pätkää että ei ihan jää työelömän ulkopuolelle,mutta meillä on juuri noin,että lapsia on vaan haluttu 1kerrallaan..tällä hetkellä vanhin on jo aikuinen ja nuorin vauva ja yhteensä 6 näitä on.Mä aattelen,että jos itse nämä elätetään..saan toki ne parjatut lapsilisät,mutta en muita tukia..mutta jos itse elätetään ja hoidetaan lapset niin keltä se on pois?Miehellä on peruspalkka,mutta koska rahaa ei ole ikinä hirveesti ollut,sitä osataan säästellä niin että kaikki saadaan maksettua ja mitä eniten ihmetellään niin me jopa matkustellaan😃En tiedä onko lapset tässä..katotaan mihin elämä vie ja ei ei olla lestadiolaisia tai muuta👍
Urahaaveet saa varmaan unohtaa. Miten sillä tavalla voi elää?