Vaimoni käyttäytynyt oudosti sen jälkeen kun näki ystäväni alasti
Olin ystäväni kanssa meillä saunomassa ja kävimme välissä vilvoittelemassa terassilla. Vaimoni tuli kotiin juuri sopivasti vilvoittelutaon aikana ja pamahti terassille. Ei hän siinä kauaa viipynyt kun näki, että olemme alasti, mutta tarpeeksi nähdäkseen ystäväni alastoman vartalon. Ystävälleni on luoja suonut ainakin minuun verrattuna varsin näyttävän varustuksen.
No en silloin tilannetta jäänyt sen enempää pohtimaan, koska ei siinä mielestäni ollut mitään erikoista. Nyt kuitenkin olen huomannut vaimoni käytöksessä selvää muutosta tapahtuneen jälkeen. Hän on todella poissaoleva ja tuntuu kuin ajatukset olisivat koko ajan jossain ihan muualla, eikä välillämme ole ollut juurikaan läheisyyttä tämän jälkeen. Tapahtuneesta on kuitenkin pian jo viikko.
Nyt kysynkin naisilta, että mitähän vittua? Voiko todella pelkkä nopea vilkaisu isoon varustukseen syöpyä mieleen niin, että koko elämä menee ihan sekaisin eikä mielessä pyöri enää mitään muuta? Kaiken lisäksi ystäväni on muuten hädin tuskin keskinkertaisen näköinen.
Kommentit (5)
Mitä vittua: jääkö miehet jumiin ajatuksiinsa ja analyyseihinsä? -> vaimosi tuskin on käytäytynyt normaalista poikkeavasti
No, itse esiteininä näin vahingossa vanhemman pojan ison varustuksen enkä tosiaan paljon muuta ajatellut hetkeen, mutta että aikuinen ihminen?
Ettei taustalla olisi jotain muuta kuin se muna? Jos se luulee että homostelette kun ette olleet pyyhkeet päällä?
Jäi kyllä aika pahasti lähtöruutuun sutimaan ja sitten sammui kokonaan...
Jos vaikka huomenna tai ensi viikolla uudestaan...
Sun pitää antaa vaimolle lupa kokeilla, onko ystäväsi varustus parempi.
Porvoossa näin käy useinkin.