Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies on sanonut että haluaa olla vain mun kanssa. Silti käy usein treffipalstalla ja laittelee sinne uusia kuvia itsestään. Kuitenkin sanoo rakastavansa vain mua.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Kuinka pitkän tuntemisen jälkeen hän jo sanoo rakastavansa sinua? Miksi hänellä ylipäänsä on edelleen profiili jossain treffipalstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muutama viikko ollaan keskusteltu ja pari kertaa olen ollut hänen luonaan yötä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis että muutama viikko keskusteltu puhelimessa ja netissä. Maksoi mun matkat luokseen. Sanoi, että jos ei olisi tosissaan niin ei kai sellaista tekisi. Vakuuttaa että rakastaa eikä halua ketään muuta.

Vierailija

Käytkö itse myös treffipalstalla?

Mistä muuten tiedät että on vielä seuraa etsimässä.

Vierailija

Näyttää siltä puhuu mutta teot näyttää ihan muuta, niin kannattaa unohtaa. Jos on tosissaa sanoo ja näyttää teoilla.

Puheet ovat puheita. Teot näyttävät parhaiten onko tosissaan.

Vierailija

olet ollut yötä vain pari kertaa ja jo nyt kertoo rakastavansa sinua? eihän tuo edes ole mikään suhde vielä tuon perusteella

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 olet ollut yötä vain pari kertaa ja jo nyt kertoo rakastavansa sinua? eihän tuo edes ole mikään suhde vielä tuon perusteella

Etkö usko rakkauteen ensisilmäyksellä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minulle rakkaudentunnustus tuollaisen tuntemisen perusteella olisi jo sinänsä ollut sellainen hälytysmerkki, että olisin varmaan ottanut etäisyyttä.

Jos teillä oli rakkautta ensisilmäyksellä, niin miksi hän on edelleen treffipalstalla?