Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö paria, jossa mies on tasottomampi?

Vierailija
31.05.2017 |

Nainen vaikkapa töissä, sosiaalinen, hyvässä kunnossa, kaunis, harrastaa eri asioita.

Mies pitkäaikaistyötön, ei oikein hirveästi kiinnosta mikään, ujo, ylipainoinen.

Ja silti nainen vaikuttaa erittäin tyytyväiseltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miestä ylemmällä tasolla Candy Crush Sagassa, lasketaanko se?

Vierailija
2/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään paria missä roolit olisivat kumminkaan päin. Siis toinen on loisto saalis ja toinen kaikinpuolin "huono"? Ei, en tunne kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kaikki kolme pitkäaikaista suhdetta. Kolme työtöntä/satunnaisia hanttihommia tekevää, peruskoulupohjaista huonotapaista ja epäsosiaalista alkoholistia/ketjupolttajaa, äidilläni 2 korkeakoulututkintoa, hyväpalkkaisessa vakituistyössä johtotehtävässä. Hoitanut aina perheen elättämisen, lapset, kotityöt jne täysin itsekseen.

Toivottavasti ei enää lankea....

Vierailija
4/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutullani on poikaystävät ihan riman alta. On itse kaunis ja mukava nuori nainen ja saisi mielestäni paljon paremman. En tiedä missä mättää, mutta suhteet eivät ole pitkäikäisiä.

Vierailija
5/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miestä ylemmällä tasolla Candy Crush Sagassa, lasketaanko se?

XD

Vierailija
6/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen niin kaunis kuin nuori Elisabeth Taylor.. miehet kuin teinileffoista..eivät hääppösiä tai että sais se nainen kyl paremmankin. Mut missä vika, no idea.

Vierailija
7/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se kun minä olen DI ja mies insinööri (AMK)

Vierailija
8/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko se kun minä olen DI ja mies insinööri (AMK)

Mikset voinut ottaa DI-miestä? Teitä dippainssinaisia on muutenkin niin vähän eikä oikein olisi varaa ottaa omien ulkopuolelta

- DI-mies

Vierailija
9/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla ja miehellään nuoruus laitoksissa. Nyttemmin nainen valmistunut ammattiin ja ainaollut töissä. Mies 28 koulut jäivät peruskouluun ja töitä ei ole koskaan tehnyt. Suurimmat intohimot pilvi ja pleikka. Niin sitä toiset ponnistaa epäsuotuisista lähtökohdista. Epäsuhtainen nuoruuden romanssi joka on kantanut (liiankin) pitkälle.

Kyl yleensä pariskunnat ovat jotenkin "tasoistensa" seurassa. Paljon ulkonäköön panostavat viihtyvät yhdessä, ura- tai perhekeskeiset jakavat tietyn arvomaailman jne.

Vierailija
10/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kaikki kolme pitkäaikaista suhdetta. Kolme työtöntä/satunnaisia hanttihommia tekevää, peruskoulupohjaista huonotapaista ja epäsosiaalista alkoholistia/ketjupolttajaa, äidilläni 2 korkeakoulututkintoa, hyväpalkkaisessa vakituistyössä johtotehtävässä. Hoitanut aina perheen elättämisen, lapset, kotityöt jne täysin itsekseen.

Äitisi ei ole tainnut olla mikään kaunotar?

Vierailija
11/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäntapatyötön kolmikymppinen poikani, joka kyllä on sosiaalisesti lahjakas ja huumorintajuinen, mutta ilman mitään koulutusta (mitä nyt kitaraa rämpyttelee jossain autotallibändissä). Kuppia ottaa aina välillä ja saattaapi jotain pössytelläkin. Avovaimonsa on samanikäinen ohjelmistosuunnittelija. Hyvin ne yhdessä viihtyy jo kuudetta vuotta (koputan puuta). Poikaani tietysti rakastan, mutta ei se mikään hyvä saalis ole.

Vierailija
12/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko kun mäkin oon DI ja mies tekun käynyt ;D

Vierailija
13/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaajapojan äiti kirjoitti:

Mun elämäntapatyötön kolmikymppinen poikani, joka kyllä on sosiaalisesti lahjakas ja huumorintajuinen, mutta ilman mitään koulutusta (mitä nyt kitaraa rämpyttelee jossain autotallibändissä). Kuppia ottaa aina välillä ja saattaapi jotain pössytelläkin. Avovaimonsa on samanikäinen ohjelmistosuunnittelija. Hyvin ne yhdessä viihtyy jo kuudetta vuotta (koputan puuta). Poikaani tietysti rakastan, mutta ei se mikään hyvä saalis ole.

Tää oli ihana!

Vierailija
14/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tiennyt montakin paria jossa mies ei ole naisen tasoa tuohon tapaan mutta ei ne kestä pidemmän päälle. Mies tulee mustasukkaiseksi naisen menoista, kokee jotain huonoa itsetuntoa kun nainen koulutettu, ja nainen tuskastuu jossain vaiheessa ja lopettaa.

Vierailija
15/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot rennoin mutsi koskaan! :D

Vierailija
16/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihmiset kuitenkin muutakin kuin menneisyyteensä; koulutus on ihmisen menneisyyttä. Joku kävi maisteriksi ja valmistui 2007. Suuren osan luetuista kirjoista unohtaa jo kauan ennen valmistumista; toki itselle tulee itseluottamusta ja upeita muistoja, mutta niitä voi saada myös muualta ja ne muistot ja kokemus eivät siirry sille kumppanille.

Sama juttu työn kanssa; mitä jos mies olisi käynyt tarjoilijaksi ja kaatanut kaljaa kymmenen vuotta sielua syövässä työssä? Sittenkö hän olisi hyvä ihminen, kun olisi se kaljan kaatajan menneisyys?

Ehkä pojassa ei ole sitten muuta kertomista, kuin että tuollainen menneisyys puuttuu ja se määrittelee häntä täydellisesti, mutta vähän asenteellisesti kyllä kuulostaa nuo sanavalinnat ja en ihmettelisi jos kylmät vanhemmat olisivat vieneet mehut.

Vierailija
17/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgdfhf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi ei ole tainnut olla mikään kaunotar?

Itse asiassa ihan perusnätti, vieläkin hoikka ja itsestään hyvää huolta pitävä. Ehkä liian itsenäinen/fiksu (siis muuten kuin miesasioissa) joillekin miehille? Tai miesmakunsa on vaan niin huono... kaikki ovat olleet ulkoisesti aika samantyyppisiä (nuori Mel Gibson), "miehisiä" miehiä. Itse asiassa aika ihme, koska pappani (äidin isä) on aivan ihana: kokkaa, ompelee, käy kaupassa jne. mutta kaikki käytännön hommatkin rakentamisesta auton korjaamiseen hoituu.

Vierailija
18/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tiennyt montakin paria jossa mies ei ole naisen tasoa tuohon tapaan mutta ei ne kestä pidemmän päälle. Mies tulee mustasukkaiseksi naisen menoista, kokee jotain huonoa itsetuntoa kun nainen koulutettu, ja nainen tuskastuu jossain vaiheessa ja lopettaa.

Ei se pelkästä koulutuksesta ole kiinni, riittää jos toinen on aikaansaavampi ja on eri kiinnostuksen kohteet. Ja tämä ei ole sukupuolesta kiinni. Vaikka olisi hieno henkinen yhteys, niin arki tappaa haihattelun. Jos loputtomiin vastuunkanto jää toisen harteille, niin ero on yleensä väistämätön valinta.

Vierailija
19/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmistasoista puhuvat miehet kannattaa kiertää kaukaa. Siinä pskiaisia pahimmillaan.

Vierailija
20/21 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yliopistotutkinto ja hoidan perheen paperityöt laskut ym. ja ostan ruoat. Tienaan noin 3x enemmän kuin mies. Miehellä jäi opiskelut peruskouluun. Mies on perheen emäntä tekee ruoat, hoitaa lapsia ja siivoilee. Toki tekee miestenkin juttuja. Hyvin meillä menee:)) nykyaikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi