Mikä trendi on ajanut siihen, että nykyteinit postaavat itsestään peppukuvia someen?
Huomionhakua vaiko tykkäyksiä? Jotenki näin itsestäni absurdiajatus itseni ottamassa kuvia peilin kautta peppu pitkällä..
Kommentit (14)
Huomionhakua ja tykkäyksiä. Feimit on feimei.
Kattelin omien teinien kuvia ja joo olihan siellä pari peppukuvaakin.. Nää oli kyllä kaverin ottamia ja olivat "naamioineet" ne touhukuviksi.
Eiköhän sen aloittanut se yks jättiperse amerikan mantereelta
Teinit peilaa meidän aikuisten kulttuuria ja somekäyttäytymistä. Eiköhän ne pyllykuvat olleet ihan joidenkin muiden kuin teinien keksintö.
Ikiaikainen ilmiö. Minun nuoruudessani laitettiin Irc-Galleriaan tissivakokuvia. Oli sitten runotyttö, heppatyttö, emo tai peruspissis, jokaisella oli yläviistosta otettuja kuvia tiukoissa, avokauluksisissa paidoissa. Nykyisin näitä ei ihan joka tytöltä löydy.
En tiedä miksi tuollaisia otettiin. Ei sitä silloin pitänyt mitenkään rohkeana tai provosoivana. Jokainen haluaa olla nätti ja viehättävä, mutta ei sen tissivaon esittelyllä pyritty saamaan aikaan katsojassa juuri sen erikoisempia tunteita kuin esim. hyvällä naamakuvalla tai hyvin asetelluilla hiuksilla.
Uutisissa tänään: aikuiset eivät ymmärrä nuoria
Myös lukiolaiset ja korkeakouluun pyrkivät?
Ei mun poika ole postannut., tai ei ainakaan myönnä.
Irc-galleriassa oli myös peppukuvia. Niin kirjoitettiin "PePPu on PoP" tai "pakollinen persekuva" tai jotain muuta noloa.
En usko että minunkaan poikani olisi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen aloittanut se yks jättiperse amerikan mantereelta
tämäkö?
http://radaronline.com/photos/kim-kardashian-bikini-butt-cellulite-pics…
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen ilmiö. Minun nuoruudessani laitettiin Irc-Galleriaan tissivakokuvia. Oli sitten runotyttö, heppatyttö, emo tai peruspissis, jokaisella oli yläviistosta otettuja kuvia tiukoissa, avokauluksisissa paidoissa. Nykyisin näitä ei ihan joka tytöltä löydy.
En tiedä miksi tuollaisia otettiin. Ei sitä silloin pitänyt mitenkään rohkeana tai provosoivana. Jokainen haluaa olla nätti ja viehättävä, mutta ei sen tissivaon esittelyllä pyritty saamaan aikaan katsojassa juuri sen erikoisempia tunteita kuin esim. hyvällä naamakuvalla tai hyvin asetelluilla hiuksilla.
Kyllä mä vaan halusin niillä tissikuvilla saada huomiota :D
Teinit haluavat esitellä parasta puoltaan.