Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa mukavaa kaupunkilomakohdetta euroopassa.

Vierailija
30.05.2017 |

Ei ole paljon matkailtu, minne kannattaisi mennä muutaman päivän reissulle (n.kolme yötä)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Praha ja Budapest ovat minun suosikkini.

Mitä Prahassa kannattaa tehdä ehdottomasti, kun aikaa on vain kaksi päivää. Entä mitä jättää suosiolla väliin?

Vierailija
22/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite suorastaan rakastin Amsterdamia, mutta ehkä se sopii enemmän tietyn tyyppisille ihmisille. En tiedä olisiko Ap:n mieleen, mutta omasta mielestäni oli aivan ihana ja kotoisa, kaunis kaupunki. Hollanti muutenkin ihana maa. Ai että siellä on kaunista varsinkin toukokuussa, kun tulppaanit ovat loistossaan. Nyt tulikin kamala ikävä sinne, pitäis varmaan varata matka taas.. :D

Myös Lontoosta tykkäsin todella paljon. Brittiläiset ovat todella ystävällisiä ihmisiä. Budapest myös tosi kiva, ja aika edullinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lissabon. Rento, edullinen, melko varmasti lämmin.

Lissabon on ihana, mutta ei sinne kannata todellakaan 3 yöksi lähteä. Lisäksi lennot kalliita ja hankalia muutenkin.

Jaa.. Me oltiin juurikin 3 yötä ja pidempään olisin viihtynyt, mutta kyllä tuokin kiva reissu oli. Lento oli jotain 3,5 h eikä siinä mitään hankalaa ollut. Häh? Kalleus taas voi johtua vaikka väärästä ajoituksesta.

Vierailija
24/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublin. Yksi mukavimmista kaupungeista joissa olen vieraillut! Todella ystävällisiä ihmisiä, paljon näkemistä ja historiaakin sopivassa suhteessa. Plussana sama rahayksikkö ja tietty se että englannilla pärjää :)

Vierailija
25/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko teiän reissuun mitenkään yhden yön lisää, eli 4 yötä? 

3 yön reissulle lähtisin itse johonkin ihan lähelle, tyyliin Kööpenhaminaan..

Vierailija
26/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Prahassa kannattaa tehdä ehdottomasti, kun aikaa on vain kaksi päivää. Entä mitä jättää suosiolla väliin?

Kannattaa ottaa ihan rennosti ja nauttia tunnelmasta, katsella keskikaupunkia itsekseen tai opaskierrokdelsella ja prahan linna tai petrinin kukkula. Hyvää ruokaa ja juomaa kannataa hakea vähän ydinkeskustaa sivummalta niin säästää hinnassa

Vierailija
27/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riika tai Vilna. Molemmat lähellä ja kompakteja kaupunkeja. Halpoja.

Amsterdam on myös helppo kohde, mutta kallis majoitus.

Berliinissä ja Wienissä on kaikkea kaikille.

Praha on myös kiva, mutta keskusta on aika turistirysä.

Tietysti Oslo tai Kööpenhamina ovat kivoja etenkin kesällä.

Vierailija
28/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lissabon. Rento, edullinen, melko varmasti lämmin.

Lissabon on ihana, mutta ei sinne kannata todellakaan 3 yöksi lähteä. Lisäksi lennot kalliita ja hankalia muutenkin.

Jaa.. Me oltiin juurikin 3 yötä ja pidempään olisin viihtynyt, mutta kyllä tuokin kiva reissu oli. Lento oli jotain 3,5 h eikä siinä mitään hankalaa ollut. Häh? Kalleus taas voi johtua vaikka väärästä ajoituksesta.

Itse olen katsellut Lissaboniin lentoja eikä suoria lentoja meinaa sitten millään löytyä, jos löytyy niin aivan HIRVEÄN hintaisia! Lähes pakko mennä todella pitkillä välilaskulennoilla ja kovan hintaisia ovat nekin. Eli varmaan täytyy Portugaliin varata lennot todella paljon aikaisemmin. 

Vierailija
29/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mistä on kiinnostunut. Jos taide ja arkkitehtuuri kiinnostaa niin st. Vituksen katedraali kannattaa käydä sisältä asti katsomassa. Astronominen kello on yleensä suosittu nähtävyys. Ruoka on loistavaa eli ravintoloihin ei kannata mennä hätäillen.

Vierailija
30/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha, Budapest, Dubrovnik, Lissabon

Vierailija
31/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gdansk! Turusta lentää suunnilleen tunnin, paljon nähtävää, edullinen ja n. 10 min päästä keskustasta on iso ostoskeskus

Vierailija
32/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Praha, Budapest, Dubrovnik, Lissabon

Unohtui: Sevilla

Vierailija
33/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää Norjaan vaikkapa Bergeniin tai Trondheimiin. 

Vierailija
34/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dublin. Yksi mukavimmista kaupungeista joissa olen vieraillut! Todella ystävällisiä ihmisiä, paljon näkemistä ja historiaakin sopivassa suhteessa. Plussana sama rahayksikkö ja tietty se että englannilla pärjää :)

'Dublin on kiva pitakan viikonlopun viettoon. Finnair taitaa lentaa myos Edinburghiin, kaunis kaupunki. Tukholma on aina hyva myos. 

Vierailija
35/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näistä vain osasta kokemusta, mutta ehdottelenpa tässä nyt silti:

- Lissabon 

- Barcelona

- Amsterdam

- Kööpenhamina

- Gdansk

- Praha

- Berliini, Hampuri, Munchen

- Madrid

- Oslo

- Tukholma

- Moskova (:D)

- Wien

- Budapest

- Krakova

- Lontoo

- Trondheim

Vierailija
36/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brugge! Just sopivan kokoinen alle viikon reissuun. Siipirataslaivaretki Dammeen, kanaalit jne. Ihana!

Vierailija
37/37 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edinburgh, Manchester, Hampuri, Bryssel, Vilna. Kivoja ksupunkeja lyhyelle lomalle.