Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen inhottavat kommentit

Vierailija
30.05.2017 |

Ollaan seurusteltu useampi kuukausi mutta käytännön syistä ei olla yövytty toistemme luona vielä. Mies haluaisi asua tulevaisuudessa yhdessä ja minäkin lähtökohdin. Mies kuorsaa tosi kovaa, puolikuurot vanhuksetkaan eivät ole saaneet matkoilla nukuttua hänen kanssaan. Sanoin etten tiedä pystynkö kuorsaavan kanssa nukkumaan samassa huoneessa. Mies sitten siihen suunnilleen että aijaa, ehkei me sitten voida olla yhdessä koska hän haluaisi nukkua yhdessä. WTF?! Tuli fiilis että koko suhde ja minä ollaan oltu yhdentekeviä, miehen mielestä otan nokkiini helposti. Empatia ja toisen huomioiminen nolla? Seurusteletko idiootin kanssa? Valvoa en aio, kokemusta unettomuudesta on enkä valvomista toivo pahimmalle vihamiehellenikään. Avoimeksi jäi mahtaako koko suhde enää kiinnostaa. Ainakin oma kiinnostus yhteenmuuttopuheisiin alkoi epäilyttää jos hänen mielestään se ja sama jos minä valvon.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan seurusteltu useampi kuukausi mutta käytännön syistä ei olla yövytty toistemme luona vielä. Mies haluaisi asua tulevaisuudessa yhdessä ja minäkin lähtökohdin. Mies kuorsaa tosi kovaa, puolikuurot vanhuksetkaan eivät ole saaneet matkoilla nukuttua hänen kanssaan. Sanoin etten tiedä pystynkö kuorsaavan kanssa nukkumaan samassa huoneessa. Mies sitten siihen suunnilleen että aijaa, ehkei me sitten voida olla yhdessä koska hän haluaisi nukkua yhdessä. WTF?! Tuli fiilis että koko suhde ja minä ollaan oltu yhdentekeviä, miehen mielestä otan nokkiini helposti. Empatia ja toisen huomioiminen nolla? Seurusteletko idiootin kanssa? Valvoa en aio, kokemusta unettomuudesta on enkä valvomista toivo pahimmalle vihamiehellenikään. Avoimeksi jäi mahtaako koko suhde enää kiinnostaa. Ainakin oma kiinnostus yhteenmuuttopuheisiin alkoi epäilyttää jos hänen mielestään se ja sama jos minä valvon.

Ongelmana siis ei ole niinkään hänen kuorsaus (se voidaan käytännön järjestelyillä hoitaa, hänenkin on tehtävä kompromissejä), vaan hänen asenteensa, itsekkyytensä ja epäempaattisuutensa.

Pakene ihmeessä!

Totta. Tämä oli ensimmäinen asia, johon aloin kiinnittämään huomiota, koska yleensä miehet ovat alkuun hyvinkin huomioivia. Osin hänkin on, mutta sitten on tämä vastapuoli, joka todella huolestuttaa. Hän einkoskaan kysy, millaisia toiveita minulla olisi asumisen suhteen. Yrittää sanella itselleen tärkeät asiat. Elokuvista, ruokapaikoissa ja pienistä asioista sentään kysyy mutta ne ovat isossa kuvassa merkityksettömiä jos jatkuvasti en esim. pysty nukkumaan. Olen tottunut miehiltä toisen huomioimiseen hieman enemmän ja tällaiseksi tilanne on mennyt juuri ennen eroa. Se mikä hulluinta, mies suunnittelee yhteenmuuttoa. Ei ilmeisesti näe ongelmaa ja mikä huolestuttavinta, syytteli minua vaikka ongelma tässä asiassa hänessä. Ap

Mies on itsekäs ja kontrolloiva. Hän haluaa, hän määrää, hän sanelee, hänellä on oikeus. Syy ei ole koskaan häbessä vaan aina muissa ja muiden pitää sopeutua.

Tällaisen henkilön kanssa ei kannata suunnitella parisuhdetta. Nämä tyypit ovat juuri tyypillisesti niitä, jotka painostavat suhteen nopeaan etenemiseen ja yrittävät sitututtaa toisen niin, ettei hänen ole helppoa erota ja löhteä. Ja meno vain klassisesti pahenee yhteenmuuton tai avioliiton tai lapsen tms sitoutumisen lisääntyessä.

Taas olen tilanteessa, jossa mies väittää että olen liian herkkä ja haluan ymmärtää väärin kun loukkaannun. Tällainen mies on ollut aiemminkin ja silmäni avautuivat vasta suhteen jälkeen kuinka asiatonta hänen käytöksensä oli. Nyt Mies kyseli yhteenmuutosta ja totesi että jos en halua muuttaa niin sittenhän olisi ihan sama vaikkei olisi koskaan eronnutkaan että Sama vaikkei olisi aikoinaan exästään koskaan muuttanut erilleen jos minäkään en sitten jatkossa halua asua hänen kanssaan. Entistä enemmän tuntuu että sama se kuka lompakko hänen kanssaan asuu. :( loukkaannuin tosi pahasti, olen aina ajatellut että lähtökohta oltava että pärjää itse eikä että painostaa toista kun oma lainataakka painaa. En vain tunne että olisin hänelle tärkeä tai ykkönen jos ääneen haaveilee että jopa exän kanssa olisi ehkä voinut puhumatta asua yhdessä mutta olisipa ollut velaton. Kaiken päälle haukkuu minua vaikeaksi että tietysti minun kanssa olisi parempi suhde. Pääasia tuntuu silti olevan rahat vai olenko sitten herkkä ja ymmärrän väärin. Kyllähän minunkin talous helpottuisi yhdessä mutta talous ei todellakaan ole syy muuttaa. Lisäksi itsestäänselvää luulisinolevan että asumismuoto valitaan yhdessä jne. Mutta ei. Ap

Vierailija
42/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se miehen idea oli, että sinä muuttaisit nukkumisrytmiä hänen rytmiinsä? Tuosta ehkä voi jo päätellä jotain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä se miehen idea oli, että sinä muuttaisit nukkumisrytmiä hänen rytmiinsä? Tuosta ehkä voi jo päätellä jotain..

Joo mies aamuvirkku ja on työssä, jossa oltava paikalla viimeistään 8lta, joskus jo 7ltä. Useimpien, kuten oma työni, ei ala 7ltä mutta miehen rytmi, miehen tavat, hänen asuntonsa, ja kuorsauksessa huolimatta sama huone jne. Miten tällaista voi olla. Nuorena eräs poikaystävä yritti saada muuttamaan pukeutumistyyliä mutta että vuorokausirytmistä alkaen kaikki hänen makunsa mukaan. Onko enää normaalia..? Ap

Vierailija
44/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuiset muuttaa kimppaan niin sopeutuminen tarkoittaa joustoa molemmin puolin, ei niin että toinen sopeutuu toisen rytmiin. Mies vaikuttaa pökkelöltä.

Vierailija
45/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuiset muuttaa kimppaan niin sopeutuminen tarkoittaa joustoa molemmin puolin, ei niin että toinen sopeutuu toisen rytmiin. Mies vaikuttaa pökkelöltä.

Minusta paljon on kiinni miten toista huomioi ja asian esittää. Esim toisen rytmin arvosteleminen (laiskat nukkuvat puoleen päivään ...) tuntuu heti hyökkäyksenä ja arvosteluja verraten jos mies sanoisi että herään mielelläni aikaisin koska lähden töihinkin useimmiten jo 7 jälkeen, millaiset sinun tapasi ovat -> muutama ehdotus häneltä tyyliin hän voisi ehkä joskus herätä myöhemmin tai että voimmehan nukkua eri huoneissa tms toisi ajatuksen että huomioi minut myös. Nyt tuntuu käskyttämiseltä ja määräilyltä. Ap

Vierailija
46/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen kuorsaa hengityslaitteen kanssa. Toki pitäähän se laite suhinaa mutta siihen tottuu.

Vierailija
47/47 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuorsaus on ihan samanlainen vaiva kuin naisen nalkutus: ei sille mitään voi.

Nuku kuulosuojaimet korvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi