Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan seurusteltu useampi kuukausi mutta käytännön syistä ei olla yövytty toistemme luona vielä. Mies haluaisi asua tulevaisuudessa yhdessä ja minäkin lähtökohdin. Mies kuorsaa tosi kovaa, puolikuurot vanhuksetkaan eivät ole saaneet matkoilla nukuttua hänen kanssaan. Sanoin etten tiedä pystynkö kuorsaavan kanssa nukkumaan samassa huoneessa. Mies sitten siihen suunnilleen että aijaa, ehkei me sitten voida olla yhdessä koska hän haluaisi nukkua yhdessä. WTF?! Tuli fiilis että koko suhde ja minä ollaan oltu yhdentekeviä, miehen mielestä otan nokkiini helposti. Empatia ja toisen huomioiminen nolla? Seurusteletko idiootin kanssa? Valvoa en aio, kokemusta unettomuudesta on enkä valvomista toivo pahimmalle vihamiehellenikään. Avoimeksi jäi mahtaako koko suhde enää kiinnostaa. Ainakin oma kiinnostus yhteenmuuttopuheisiin alkoi epäilyttää jos hänen mielestään se ja sama jos minä valvon.

• ylös 63
  • alas 34

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Jos mies ei ole edes ajatellut hakea ongelmaan hoitoa, niin enpä katselisi tätä enää. Hän ei ole ensimmäinen kuorsaaja ja apua löytyy kyllä. Miehellä on lienee myös vatsaa liikaa, joten taitaa mennä tuo kuorsauskysymys hänen mielestään aika henkilökohtaiseksi...

Sinuna en kiirehtisi yhteen muuttamista siis ollenkaan, vaan varmasti alkaisin hieman katsoa miestä eri silmin. Luultavasti mies on muutenkin aika piittaamaton ja kylmä luonne, joten hyvä kun sait asian näin nopeasti selville.

• ylös 86
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattaisi tutkituttaa uniapnean mahdollisuus?Se vaikuttaa hapensaantiin...Onko lihava? :D Mä tiedän, nuorena tyttönä eka lyhytaikainen seurustelukumppani niin kuorsas ku poeni elukka! Kukaan ei halunnu lähellekkään sitö ku ilta tuli...Tottakai sitä otti asia pannuun, mutta ei mekään haluttu sitä riskiö ottaa, että tärykalvot räjähtäis, if u know what i mean;)

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Eräs pariskunta nukkuu samassa huonessa, just tuon järettömän kuorsauksen vuoksi, ottakaa asia huumorilla.

• ylös 3
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi tutkituttaa uniapnean mahdollisuus?Se vaikuttaa hapensaantiin...Onko lihava? :D Mä tiedän, nuorena tyttönä eka lyhytaikainen seurustelukumppani niin kuorsas ku poeni elukka! Kukaan ei halunnu lähellekkään sitö ku ilta tuli...Tottakai sitä otti asia pannuun, mutta ei mekään haluttu sitä riskiö ottaa, että tärykalvot räjähtäis, if u know what i mean;)

On uniapnea ja laite sen hoitoon. Myös ylipainoa reilumman puoleisesti. Jospa totean että katsellaan sitä kun sixpack näkyy että muuten ei oikein voida olla yhdessä... hitto kuin ärsyttää. Ap

• ylös 48
  • alas 6
Vierailija

Me nukumme eri huoneissa koska minä olen tosi levoton nukkuja, heittelehdin kyljeltä toiselle ja

heräilen usein. Siinä ei mieskään saisi nukutuksi! Hyvin on menny jo monta vuotta näin,onneksi on

iso talo ja tilaa..

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole edes ajatellut hakea ongelmaan hoitoa, niin enpä katselisi tätä enää. Hän ei ole ensimmäinen kuorsaaja ja apua löytyy kyllä. Miehellä on lienee myös vatsaa liikaa, joten taitaa mennä tuo kuorsauskysymys hänen mielestään aika henkilökohtaiseksi...

Sinuna en kiirehtisi yhteen muuttamista siis ollenkaan, vaan varmasti alkaisin hieman katsoa miestä eri silmin. Luultavasti mies on muutenkin aika piittaamaton ja kylmä luonne, joten hyvä kun sait asian näin nopeasti selville.

Itsekäs ja epäempaattinen fiilis tuosta kommentista tuli. Jos kuorsaisin itse niin ihan kumppanin ajattelemiseksi ehdottaisin nukkumista eri huoneessa. Uskomatonta että jonkunlaista omat toiveensa etusijalle kun vastapuolella toisen mahdollinen valvominen. En tiedä auttaako uniapnealaite täysin kuorsaamiseen, oma ymmärrykseni on että ei. Vatsa on iso, hän einkuitenkaan tee mitään laihtuakseen. Miehen mielestä olen herkkä ja otan loukkaannun helposti. Onko se sitten helposti jos nukkumiseni on hänelle yhdentekevää. Siltähän se kuulosti. Olen aika herkkä miesten kommenteille joista aistin ongelmia, empatian puutetta tainitsekkyyttä että sikäli totta. Ap

• ylös 30
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On uniapnea ja laite sen hoitoon. Myös ylipainoa reilumman puoleisesti. Jospa totean että katsellaan sitä kun sixpack näkyy että muuten ei oikein voida olla yhdessä... hitto kuin ärsyttää. Ap

Tee se, kuulostaa hyvältä ajatukselta. Tasapuoliset ehdot. ;) :D

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

En voi kun ihmetellä kuinka joku mies kehtaa edes ehdottaa että minä valvoisin ja hän nukkuisi. Muistaakseni quantanamossa valvotetaan..

• ylös 43
  • alas 1
Vierailija

Auttaako maski yleensä kuorsaamiseen? Olen ymmärtänyt että kuorsaisi senkin kanssa. Ap

Vierailija

Ette ole yöpynyt yhdessä ja tiedät, että kuurot herää miehen kuorsaukseen. Mitä ihmettä, kuorsaako se päivälläkin?

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Mies lääkäriin hakemaan apua kuorsaukseen ja jos ei suostu, vaihtoon.  Kuorsaukseen on olemassa myös leikkausapua, jossa hengitysteitä laajennetaan ja sen saa myös kunnallisen kautta. 

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Meillä maski ainakin auttoi ja kuorsaus loppui. On muutenkin ihan eri mies nykyään, kun saa unta ja happea tarpeeksi.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mies hoitaa kuorsauksen kuntoon. Siihen asti eri huoneet. Voittehan te nukahtaa yhdessä ja vaihdat maisemaa, kun heräät kuorsaukseen tai et edes nukahda.

Vierailija

Jatkakaa seurustelua kaikessa rauhassa omissa asunnoissa asuen.Tutustukaa rauhassa ennen yhteen muuttoa,ehkäpä huomaat muitakin asioita joissa mies ei sinua huomioi. 

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Mies kuulostaa hankalalta ihmiseltä, jonka tavalla asiat pitää tehdä seurauksista piittaamatta ja niin ettei hånen tarvitse tehdä asilaae mitään. Tuskin jää vain kuorsaamisen takia valvomiseen, jos yhteen muutatte.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Kuorsaava kumppani on jostain ihan sielunvihollisesta...

Yksi eksä kuorsasi niin että kattolamputkin heilui (pientä liioittelua), mutta eipä siinä nukutuksi saanut. Hän kyllä sävyisästi nukkui olohuoneessa aina jos herätin, eli tiesi ongelmansa ja lähti pois, että sain nukutuksi ja lähdetyksi töihinkin seuraavana päivänä.

Nyt loppukevennykseksi, kun oma lapseni oli noin 2-vuotias, hän kuorsasi niin kovaa että mun piti lähteä olohuoneeseen. Joskus valvoinkin koska hän kuorsasi niin kovaa. Tätä jatkui vuosia. Risat poistettiin 9-vuotiaana ja siihen jäi kuorsaus.

Jos mies ei halua kuorsaukselleen tehdä mitään niin kai se sitten siinä on. Sitä kun ei itse tajua, millaista on kuunnella toisen kuorsausta yöstä toiseen, mieshän se siinä nukkuu, et sinä.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Kuorsaa torkkuessaan ja nukkuessaan kun yhdessä levätty. Matkakommentit satuin kuulemaan itse kun tuttava tuli vastaan.

Sivut